Ohw ik word er gek van!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:53

Oef das niet lekker...Een beschuitje met een heel dun laagje suiker wil ook nog weleens helpen. Gelukkig dat het meevalt, een darmonsteking ofzo? Mocht je wel Norit gebruiken van de arts? Als je nl een bacteriie hebt moet die eruit en als je Norit gebruikt kan dat nooit goed zijn, vraag het nog ff na.(Had ik gelezen in mn tropenboekje). ennuh, morgen ff naar de drogist voor je ass, babyspulletje erop en klaar is kees. Beterschap. Moet wel altijd lachen om je topics hoor, zo lekker ongeneerd, heerlijk.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 15:58

Babaloo schreef:
Ik heb pas geleden een soort darminfectie gehad, had het gevoel of ik anderhalve week een bevalling moest meemaken!

Ja maar dan via je kont... Huilen

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:11

Te veel water en Cola Ligth is ook niet goed hoor. Je moet er voor oppassen dat je idd niet uitdroogt verder moet je je gewoon eenbeetje houden aan 2/2,5 liter vocht per dag en dan het liefst iets wat niet koolzuur houdend is, want dat ontrekt weer vocht uit je lichaam ofzo, maar zeker weten doe ik eht niet. Ik heb ook net diarreeremmers voor de vakantie opgehaald, hoop dat ik het niet ga krijgen. Het is niet alleen er vervelend maar ook nog eens best wel genant.