Horror- en andere creepy films-topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:29

Evil of dead is trouwens een klassieker maar die is ook zo lekker ranzig! Met dat potlood in haar enkel!

Kent iemand hier de psychologische horror/thriller the Chanchelling? Die is ook zooooooooooooooooooooooooooo vet eng!!!! Niet vies, maar echt eng dat je niet durft te kijken:)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:44

Dawn of the Dead lijkt me ook nog wel een goede film

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:24

luna_cockie schreef:
shark attac 3....Tong uitsteken
Naja, als je er comedie op zou plakken zou je het ook gaan geloven....Hyper!

Wahaha! Die was van de week op tv! (of was het deel 2?) Die is echt zooooooooo slecht! Dan zijn James Bond films nog beter! Heb me echt zitten ergeren aan die film.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:41

Mientjeuh schreef:
Dawn of the Dead lijkt me ook nog wel een goede film



Die is ook zeker goed!!!
best creepy ik zat in de zaal...de lichten gingen uit en toen kwam het begingeluidje van de film.......nou ik dacht echt waar zit ik Haha!
Hij is creepy en echt gaaf wel hoor, op momenten dat je denkt te schrikken is er niks aan de hand en op momenten dat je lekker zit te kijken schrik je je rot Haha!

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 18:42

heb het beginstukje van dawn of the dead gezien en vond m erg sterk, word dus tijd dat ik de rest ook ga zien Lachen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:01

Final destination, the others, the ring, rose red, gothika

Iemand cabin fever gezien? Hoe dom kan je zijn? Verward Haha!

Session 9 klinkt goed, ga ik eens proberen.

japanse films vind ik ook leuk en spannend:
The ring alle series in het japans.
Ju-on etc.

SK films doen het hier altijd erg goed, moet er nog een paar bij kopen, maar ze zijn zo moeilijk te krijgen.

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:00

Ik heb laatst 13 ghosts gezien, weet niet of die al in dit topic is gezegd? wel soms momenten dat je zag dat er computer aan te pas was gekomen, maar opzich zat er wel een verhaal in en vond ik het soms nog eng ook Nagelbijten / Gniffelen

Weet niet of jullie dit onder creepy verstaan, maar heeft iemand van julli ewel eens Band Of Brothers gezien? Bestaat uit 10 delen over de oorlog, op waarheid gebaseerd (als ik me niet vergis) en ben nu bij deel 5.. Soms ook té echt, waardoor je echt het gevoel van oorlog naar boven komt. Maar heel mooi, al heb ik nog niet het einde gezien Tong uitsteken

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:33

Megantjuh schreef:
Evil of dead is trouwens een klassieker maar die is ook zo lekker ranzig! Met dat potlood in haar enkel!

*LOL* dat is echt een ranzige scene

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:31

Oh ik heb Candyman trouwens gekeken, het verhaal was leuk, met een soort Mythe als verhaallijn, maar verder
De mensen die erin speelde (vooral die vrouw) speelde heel slecht en er gebeurde wat te weinig vond ik.

Ik dacht trouwens dat Edward Sicorhands (schrijf je niet zo, maar weet niet hoe wel Bloos) ook een 'enge' film was, maar hij was heeeel zielig! Heeft iemand hem gekeken? Weten we ook meteen waar de sneeuw vandaan komt.

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:49

Er zijn er hier al een heleboel genoemd die ik leuk vind Haha!

Nightmare on Elmstreet is helemaal geweldig, die is echt eng Nagelbijten / Gniffelen
Hoe ging dat liedje ook al weer?
1..2... Freddy's coming for you...
3...4... Gotta lock your door...
Freddy vs Jason is ook goed te verteren.
Urban Legend vond ik wel leuk, niet heel erg fantastisch, maar je checkt daarna wel telkens je achterbank als je in de auto stapt Tong uitsteken
Sleepy Hollow is ook leuk, over de ruiter zonder hoofd.
Awakenings, over studenten die bijna-dood ervaring proberen te krijgen.
Predator, daar heb ik vroeger echt weken niet van geslapen Haha!
Jeepers Creepers vond ik ook erg goed, allebei
I know what you did last summer was het eerste deel goed, tweede was echt prut....
En natuurlijk Hellraiser!!

From dusk till Dawn
Interview with a vampire (hoewel ik dat niet echt horror vind)
Alien
Species
Gremlins Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 12:33

Sleepy Hollow is idd ook erg leuk! Vooral de sfeer in die film sprak me erg aan.
Nightmare on elm street is gewoon een klassieker (alle delen)
5...6... Get your grusefix
7...8.. Stay awake
9... 10.... never sleep again Haha!

I know what you did last summer vond ik alletwee niet goed trouwens, heel slecht gespeeld en de moordenaars komen een stuk of 40 keer tot leven. Heel onwaarschijnlijk allemaal.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:10

Jullie moeten Thirtheen`th ghost zien. Die is best eng bij sommige stukjes Nagelbijten / Gniffelen En ook zeker een goeie film

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:38

Gisteren 'Godsend' gezien over een... ja, eigenlijk moet je gewoon niet weten waar de film over gaat als je hem gaat bekijken. Hij was alles behalve drama,. wat ik in het begin verwachtte. Ik denk dat hij nog in NL in de bios moet komen maar hij is wel volop te downloaden... sshhh Akelig rare en enge film over -hiermee verraad ik toch nog niets- de gevaren van klonen. Heeel erg apart deze film. Very scary.

Eergisteren heb ik Mindhunters gezien. Ik verwachtte eigenlijk een tweede 'Training Day' en had niet verwacht dat de film zo enorm ranzig en spannend zou zijn. Origineel verhaal, veel spannende momenten en een beetje op de Final Destination-manier (daar is de film nog het meest mee te vergelijken). Alles behalve wat je er aanvankelijk van verwacht en denkt. Ook niet voor zwakke maagjes..
Het begin is nog een beetje soft, maar zet de film niet uit! Hij zal je verbazen!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 03:12

Brain Dead,lekker ranzig! Haha! the Entity,gebaseerd op een waar gebeurd verhaal brrr constant verkracht worden door een geest. Scheve mond
The Evil Dead reeks ook geweldig! OK dan!
De Hellraiser films van Clive Barker (heb zelf ook het spel "Clive Barkers Undying" super spannende pc game!!)
Underworld,strijd tussen weerwolven en vampieren vond ik mooi maar niet eng.
Geweldig topic dit maar de meeste films die hier eerder werden genoemd vielen me een beetje tegen Clown

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:00

Hebben jullie dit keer wel Kingdoms Hospital gezien? Vind het echt spannend! Alleen jammer dat het zo kort duurd en natuurlijk eindigd het net wanneer het spannend wordt. Ook is alles lekker vaag, zodat het nóg spannender wordt Tong uitsteken
Ze hebben het nu wel veranderd, het voorstuk is nu heel sensatiebelust geworden, echt zo amerikaans zeg maar, dat vind ik wel jammer. En daarna, dan komt er een voorstuk over volgende week en dan zie je al veel te veel vind ik, je weet nu al wat er gaat gebeuren, dat is wel jammer.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:12

Annetje schreef:
Hebben jullie dit keer wel Kingdoms Hospital gezien? Vind het echt spannend! Alleen jammer dat het zo kort duurd en natuurlijk eindigd het net wanneer het spannend wordt. Ook is alles lekker vaag, zodat het nóg spannender wordt
Ze hebben het nu wel veranderd, het voorstuk is nu heel sensatiebelust geworden, echt zo amerikaans zeg maar, dat vind ik wel jammer. En daarna, dan komt er een voorstuk over volgende week en dan zie je al veel te veel vind ik, je weet nu al wat er gaat gebeuren, dat is wel jammer.


Ik snap er echt niets van. Heb de 1e twee gekeken, de laatste kon me niet meer boeien. Normaal gesproken vind ik Stephen King echt goed, maar deze serie is echt TE vaag.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:14

Supertje schreef:
Nightmare on Elmstreet is helemaal geweldig, die is echt eng Nagelbijten / Gniffelen
Hoe ging dat liedje ook al weer?
1..2... Freddy's coming for you...
3...4... Gotta lock your door...


5...6.. Get your crucifix...
9...10.. Here we go again... (dacht ik).

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:00

lies schreef:
Ik snap er echt niets van. Heb de 1e twee gekeken, de laatste kon me niet meer boeien. Normaal gesproken vind ik Stephen King echt goed, maar deze serie is echt TE vaag.

Ik vind hem wel goed Ik vind Stephen King ook meestal goed, hij is altijd vaag, vooral in het begin.

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:17

lies schreef:
5...6.. Get your crucifix...
9...10.. Here we go again... (dacht ik).

9....10.. never sleep again!! Scheve mond

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:42

Ja, je hebt gelijk. Wist alleen 'again' nog Haha!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:11

Ja freddy rules Haha!
Die keek ik toen ik 8 was... Scheve mond
Zat ik daar bij m'n vader om een uur of 1 op de bank met een grote zak chips en een glas cola naar a nightmare on elmstreet te kijken Scheve mond

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 02:18

We moeten maar een keer een bokt horror nacht houden Haha!
Bij mijn vriend in de grote zaal,eerst moed indrinken aan de bar Tong uitsteken
(heeft eigen cafe/restaurant en mega zaal!)
Alles op groot scherm dat lijkt me geweldig
Slaapzakken mee hahahaha.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 07:40

patrice: Dat is wel een leuk idee! En dan de hele nacht doorgaan Tong uitsteken
Wilde Irma (Irmaatje) en ik ook doen (hebben we al eerder gedaan) dat is echt leuk!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 08:23

Deze week Gothika gezien, is ook erg goed, niet echt horror, maar best creepy

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 08:28

Wow Patrice dat is wel een leuk idee! Haha!