Krijg je telefoon dat je broer 'n motorongeluk had

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Krijg je telefoon dat je broer 'n motorongeluk had

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 23:24

Ik stond les te geven toen mijn telefoon maar bleef trillen. Uit fatsoen neem ik dan nooit op. Pas aan het einde van de les keek ik op m'n telefoon en zag dat ze vanuit het thuisfront twee keer hadden gebeld. Op de terugweg naar huis werd ik weer gebeld. Natuurlijk meteen opgenomen.. Of ik zo snel mogelijk naar huis kon komen. Roel had een ongeluk gehad met de motor. Maar hij was er nog goed vanaf gekomen.

Thuis kreeg ik een deel van het verhaal te horen. Maar ik wilde naar het ziekenhuis, eerst kon dat niet omdat ik de paarden moest voeren, maar was vandaag zo snel gebeurd dat ik mee ben gegaan.

Daar kregen we de rest te horen..

Hij reed met 140 over de snelweg toen een vrachtwagen opeens de linkerweghelft op kwam. Hij moest dus meteen op de rem om niet tegen die vrachtwagen aan te knallen. Bij 80 kwam hij wel heel dichtbij en remde dus nog harder maar zijn voorrem blokkeerde. Hij vloog van zijn motor af die total loss was.
De man in de vrachtwagen twijfelde even maar reed toch door. Wel een stuk langzamer dan van te voren. Bart, een vriend van mijn broer die ook op de motor reed zag dat hij weer opstond en naar de berm strompelde, dus reed achter de vrachtwagen aan. Toen die man Bart zag stopte hij toch maar. In het begin ontkende hij maar in het bijzijn van de politie was hij opeens wél schuld Scheve mond

Ondertussen is hij met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij helemaal röntgelogisch gekeurd en bleek hij gelukkig alleen maar een gebroken pols te hebben en wat schrammen. Verder heeft hij door de klap op z'n spieren overal pijn en is zo stijf als de hel. We hebben hem zelfs moeten voeren. Scheve mond

Gelukkig gaat het nu wat beter en hebben we er sarcastische grappen over kunnen maken.

Maar ik was wel heel erg geschrokken. Tweede keer dat ik een broer zo kwijt had kunnen raken Scheve mond Verdrietig


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:48

Jakkes meiske toch!! Scheve mond
Dat is schrikken!!

Gelukkig is het verder niet zo erg, toch heel veel sterkte, gadver, dat is niet niks!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:49

Pffff wat een geluk dat je broer er zo vanaf is gekomen, echt heel veel geluk. Ik vind het echt altijd eng als motoren zijn betrokken bij een ongeluk. Je hoort best vaak dat het wel verkeerd afloopt. Mijn broer rijdt ook motor en iedere x dat je hoort van een ongeluk denk je dit had mijn broer ook kunnen zijn....

Heel veel sterkte Ach gut

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:53

Getverderrie dat is schrikken!!!

Het is een behoorlijke klapper geweest als ik het goed begrijp. Hij heeft wel een beschermengeltje op zijn schouder gehad hoor.
Sterkte de komende periode.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:07

Jeetje zeg, dat is schrikken, wat een lef van die chauffeur om te proberen door te rijden zeg, schandalig!!
Gelukkig dat je broer verder geen ernstig letsel heeft!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:10

Zo dit is erg schrikken als je zo'n nieuws krijgt. Erg zeg dat die vrachtwagenchauffeur eigenlijk van plan was om door te rijden.

Je broer zal wel een engeltje op zijn schouder gehad hebben dat hij er zo vanaf is gekomen. Dat hoor je niet vaak bij motorongelukken. Een neef van mij heeft laatst ook een motorongeluk gehad en die had een ernstige hersenkneuzing. Gelukkig had hij zijn motorkleding aan waar ook niks van over gebleven was. Maar waardoor wel uiteindelijk zijn verwondingen minder waren.

Hopen dat hij snel weer naar huis mag en de oude is.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:37

jeetje en die gek ontkende het eerst gewoon.... dat kan ik echt niet hebben!

maar sterkte gelukkig heeft hij niet veel!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 02:06

Jeetje dan schrik je inderdaad, al heeft hij superveel geluk gehad!
Beterschap voor hem Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 06:52

Jeetje, ik las het net in je pb'tje......Wat verschrikkelijk akelig zeg!
Motorrijders zijn zo kwetsbaar!
Nogmaals veel beterschap en sterkte voor je broer toegewenst! Wat een geluk heeft ' ie gehad zeg.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 07:43

Super veel geluk gehad zeg!
Het had net zo kunnen aflopen als met de broer van DianaMabel.....slik!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:23

Jeetje ik zou me dood zijn geschrokken dit zijn geen leuke berichten. GElukkig had hij zich goed beveiligd, want als hij geen officieel motorpak aan zou hebben dan was het leed denk ik niet te overzien (en als hij die niet aan had dan had hij echt ontzettend veel geluk).

Wat een *** ook die vrachtwagen dat hij door reed zeg!

Beterschap voor je broer!

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:27

Oh meis dat is schrikken!! Gelukkig is hij er goed vanaf gekomen!!! Ga ook maar niet nadenken over wat er had kunnen gebeuren!!

Heel veel beterschap voor je broer!

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:07

Jeetje dat is schrikken!

Wees maar dankbaar dat het zo is afgelopen, en vertroetel hem maar extra, beterschap gewenst voor hem!

Those we loved but lost
are no longer where they were
but are always where we are.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:17

Hij heeft echt een engeltje bij zich gehad. Beterschap vor hem en jij sterkte met de schrik Ach gut

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:19

Nu dat hij jullie zo heeft laten schrikken zal hij het voortaan misschien wel uit zijn hoofd laten om zo hard te rijden Scheve mond .

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:44

een vriend van mij had dat ook,had een ongeluk gehad.
hij zou eigenlijk bij ons komen,maar kwam steeds niet.
wij voicemail inspreken van:hee banketstaaf kom nou,en flikker waar ben je nou enz..
later hoorde ik dat hij in het ziekenhuis lag,en dat hij erg veel geluk had gehad.
ben naar hem toe gegaan en heb hem een dikke knuffel gegeven.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:50

Jeetje dat is echt heel erg schrikken! Gelukkig dat hij er goed van afgekomen is en nog leeft.Beterschap. Maar ik vind het eigenlijk ook niet erg slim om 140 op de snelweg te rijden Scheve mond

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:01

Jeetje dat is schrikken... Getsie!! Mijn broer rijd ook motor en hoe vaak je al niet van hem hoort dat automobilisten hem niet zien

Gelukkig is hij er goed vanaf gekomen! Sterkte!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:01

anke2002 schreef:
Jeetje dat is echt heel erg schrikken! Gelukkig dat hij er goed van afgekomen is en nog leeft.Beterschap. Maar ik vind het eigenlijk ook niet erg slim om 140 op de snelweg te rijden Scheve mond


En hoeveel auto's rijden er braaf 100??? Verward

Als ik netjes op de snelweg 100/110 rijd, zitten ze alweer achter je te duwen of je niet wat harder kan!!! Scheve mond

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:06

wat schrikken zeg, maar sorry dat ik het vraag maar je ionderste zin, de tweede keer verloren, ben je al een broer verloren? pb me het anders maar

So close,
no matter how far.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:06

Marrie schreef:
En hoeveel auto's rijden er braaf 100??? Verward

Als ik netjes op de snelweg 100/110 rijd, zitten ze alweer achter je te duwen of je niet wat harder kan!!! Scheve mond


Omdat je op een heleboel stukken snelweg 120 mag , dan nog is duwen niet netjes .

Als je te hard rijdt ben je niet verstandig bezig, dat weet iedereen. Alleen ben je op een motor een stuk kwetsbaarder als in de auto.


Okkie, gelukkig is het allemaal "goed" afgelopen. Veel sterkte voor je broer. Ik kan me goed voorstellen dat de schrik er nu goed in zit.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:27

anke2002 schreef:
Jeetje dat is echt heel erg schrikken! Gelukkig dat hij er goed van afgekomen is en nog leeft.Beterschap. Maar ik vind het eigenlijk ook niet erg slim om 140 op de snelweg te rijden Scheve mond


Ik zal maar even antwoorden voor Okkie1. Roel is een vriend van mij en ik ben ook van het hele gebeuren op de hoogte. Roel reed 140 op de Duitse autosnelweg. Daar is dat gewoon toegestaan. Je wilt niet weten hoe veel auto's je daar met 170 voorbij komen. Om eerlijk te zijn ben je een gevaar op de weg als je 120 rijdt.

Ik ben iig erg blij dat Roel nooit zonder motorpak op zijn motor kruipt. Ik denk dat het er dan heel anders had uitgezien.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:31

Daar is 140 idd een gewoon normaal tempo. Maakt ook verder niet uit, gebeurt is gebeurt en gedane zaken nemen geen keer. Gelukkig is het "goed" afgelopen.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:33

jeetje wat erg zeg.
Gelukkig heeft hij een engeltje om het zo maar te zeggen op zijn schouder gehad!

Veel sterkte en beterschaty voor je broer! Ach gut

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:34

tjonge.. 140 reed hij? tja duitsland he.. was niet glad opde weg? het heeft flink geregend pas...
Nouja beterschap voor hem en sterkte voor jou Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers