Tupac's dood? begin te twijfelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:30

Kom ik aan hoor met de meest nutteloze opmerking:

Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken en wat ik moet geloven

Clown

Als hij nog zou leven: Wel erg knap dat er nog niemand is achtergekomen.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:34

Gevonden;
Citaat:
Tupac Shakur werd als Lesane Parish Crooks geboren in Brooklyn, NY, op 16 juni 1971. Toen hij nog klein was, veranderde zijn moeder, Afeni Shakur (een actief lid van de Black Panther beweging) zijn naam naar Tupac Amaru Shakur, naar een Inca-revolutionair: Tupac Amaru, wat zoveel betekent als "Blinkende Slang". "Shakur" komt dan weer uit het Arabisch en wil "dankbaar aan God" zeggen. In zijn kinderjaren noemde iedereen hem trouwens "de zwarte prins".

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:39

Ik weet het ook niet, maar ik vind het wel vreemd dat hij nog nooit ontdekt is dan. Scheve mond

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:40

Hmm dat is niet wat ik toen der tijd heb gelezen. Hij zou zelf zijn naam hebben veranderd, en het had ook een andere betekenis... Maar goed, wat is waar en wat niet Verward

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:41

Misschien een beetje botte vraag hoor maar wat maakt het in godsnaam uit of Tupac nog leeft of niet???? Verward Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik r&b echt verschrikkelijk vind en als 1 van de bandleden van Live zou komen te overlijden zou ik dit ook heel erg vinden maar als iemand zich zeg maar "dood"laat verklaren om een ander bestaan te gaan leven dan hebben ze daar waarschijnlijk een hele goede reden voor....Stel dat Tupac nog leeft....en dan???? Dan zit hij waarschijnlijk niet te wachten op publiciteit en gillenden meisjes

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:42

Hmm ik vind et maar een vreemd verhaal, maar ergens geloof ik wel dat ie niet echt dood is Scheve mond

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:43

AnjaKos schreef:
Misschien een beetje botte vraag hoor maar wat maakt het in godsnaam uit of Tupac nog leeft of niet???? Verward
Ik vind het gewoon interessant. Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:45

zo heb ik bij wel meer popsterren mijn vraagtekens over of ze wel echt dood zijn !
zoals elvis Haha!

en hoe heette dat meisje ook alweer ?
ashanti of zoiets?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:45

Ik vind het ook maar raar. Hoe verklaar je anders die schoenen enzo die hij draagt, terwijl ze nog niet bestonden toen hij nog leefde Verward
Het maakt mij verder niet veel uit of hij leeft of niet, maar ben er wel benieuwd naar.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:48

Oke, ik ben oud en ik geef het ruiterlijk toe.

Wie is (of in dit geval was ) Tupac?? Bloos!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:49

bekijk deze facts maar eens

Citaat:
In December '96, Tupac's new album went platinum. In interviews prior to the shooting, Tupac talked about how he wanted to stop rapping and being a gangsta and get out of the limelight. What is the only way Tupac could completly escape the media spotlight ??? (Answer: if the public thought he was dead.)


Citaat:
Some say that Tupac modified the Machiavelli name because if you rearrange the letters, they spell, "Am Alive," or, "I Am Alive."


Citaat:
The title of the new album by Makaveli (Tupac) is The 7 Day Theory. He was shot on September 7th; and survived on the 7th, 8th, 9th, 10th, 11th, 12th, and"died" the 13th. Hence the title The 7 Day Theory.

Tupac's album All Eyes on Me was released on Feb.13, 1996. Tupac "died" on Sept.13, 1996. It is quite a coincidence that the two dates are exactly 7 months apart.

Tupac officially died at 4:03 PM. 4+3 = 7 Also he "died" at an age of 25 years. 2+5 = 7. It seems as if seven is Tupac's number.


Citaat:
Tupac's vehicle got shot 12 times and Suge didn't get hit once.. He was 'grazed' by a bullet.. Why did Tupac get shot all those times and Suge not get hit?


Citaat:
The song in which Tupac says he's alive, "Hold Ya Head," on the Makaveli CD, before Tupac begins rapping, a voice says, "Can you see him?" Another voice replies, "I see him." Then Tupac softly says, "I'm alive..."


Bron: www.tupac.com

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:53

Fitzroy schreef:
Oke, ik ben oud en ik geef het ruiterlijk toe.

Wie is (of in dit geval was ) Tupac?? Bloos!


In het kort; Een populaire rapper die op 25 jarige leeftijd is doodgeschoten.
Fans en complottheorie-verslaafden zeggen dat hij niet dood is.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:54

Thx, lis, dat heb ik dus helemaal gemist. Ik geloof zelf niet zo in dit soort theorieen.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:56

Ik ben zo'n verslaafde Bloos Tong uitsteken

Ik vind het wel leuk om me in dat soort dingen te verdiepen. Nou niet zozeer in deze van Tupac, want ik vind het allemaal te ver gezocht.

Charaz

Berichten: 24306
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 12:58

lis schreef:
Ik ben zo'n verslaafde Bloos Tong uitsteken


haha ik ook, Tupac was de 'bekendste' die ik kon vinden

overigens geloof ik wel dat Ashanti dood is, anders had ze toch wel haar film Verward rol afgemaakt en had haar broer niet hoeven invallen voor haar stem.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:45

Paradise schreef:
bekijk deze facts maar eens



Bron: www.tupac.com


Ja dit heb ik toen der tijd gelezen!!! Het is alleen zo lang geleden dat ik dacht dat het met de Tupac Shakur te maken had, maar het is dus met Makaveli...
Er stond toen ook meer bij, ook dat van die schoenen en nog veel meer...

Reen
Berichten: 352
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:50

Charos schreef:
overigens geloof ik wel dat Ashanti dood is, anders had ze toch wel haar film Verward rol afgemaakt en had haar broer niet hoeven invallen voor haar stem.


Het is Aaliyah die is verongelukt. Ashanti leeft nog.

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:56

Ik vind dit heel boeiend.. Tupac is niet dood, hij leeft voor in de gedachten van zijn fans Haha!

Denk dat dat het wel mooi verwoord.. Haha! En hoe kan het in hemelsnaam dat ik een dag na het downloaden van een nummer van hem meteen een topic op bokt tegenkom?? Verward Heel vreemd en toevallig Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:13

hehe tuurlijk is ie niet dood, die zit lekker op een eiland in de zon met een stel lekkere wijven Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:30

Aaliyah, Elvis, 2Pac....ze liggen volgens mij allemaal gewoon met een tuintje op hun buik hoor.
Vind de verhalen vaak wat ver gezocht.
Zoals Tupac...hij wist dat hij vroeg of laat een keer aan zijn eind zou komen. Is het dan niet mooi om er vast veel teksten over te schrijven? Het risico dat hij zou worden neergeknald was nou eenmaal een stuk hoger dan bij the girl next door. Naar mijn idee was hij gewoon super intelligent, dat is ook waarom ik hem zo interessant vind, maar ik geloof er heilig in dat hij die aanslag gewoon niet overleefd heeft.
Hij was zo populair en had nog zoveel projecten die hij wilde afronden, muziek was zijn leven, waarom zou hij dan de hele boel in scène zetten.
Nope...

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:45

PinokkiO schreef:
Het is Aaliyah die is verongelukt. Ashanti leeft nog.


Ik wou net zeggen heb ik wéér wat gemist *LOL*

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:47

Cody schreef:
Aaliyah, Elvis, 2Pac....ze liggen volgens mij allemaal gewoon met een tuintje op hun buik hoor.
Vind de verhalen vaak wat ver gezocht.
Zoals Tupac...hij wist dat hij vroeg of laat een keer aan zijn eind zou komen. Is het dan niet mooi om er vast veel teksten over te schrijven? Het risico dat hij zou worden neergeknald was nou eenmaal een stuk hoger dan bij the girl next door. Naar mijn idee was hij gewoon super intelligent, dat is ook waarom ik hem zo interessant vind, maar ik geloof er heilig in dat hij die aanslag gewoon niet overleefd heeft.
Hij was zo populair en had nog zoveel projecten die hij wilde afronden, muziek was zijn leven, waarom zou hij dan de hele boel in scène zetten.
Nope...


idd
en als ooit iemand hem had gezien of heeft,dan wisten we dat allang.De kranten staan niet stil hoor Knipoog

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:59

Het zou toch de slechtste practical joke ooit zijn als tupac straks tevoorschijn springt: "Surprise!! Het was maar een geintje!!" Haha! Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:36

Justy schreef:
Het zou toch de slechtste practical joke ooit zijn als tupac straks tevoorschijn springt: "Surprise!! Het was maar een geintje!!" Haha! Haha!


Dan heeft hij wel lang moeten wachten. Haha!

Z'n foto zegt toch ook niet veel, kijk maar bij de foto's van de wandeling op de maan. Die waren toch ook nep.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:53

Ik heb die docu gezien met Katja Schuurmans en ik denk dat ie echt dood is!