Wat is een aft?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:33

Tessebes schreef:
Veel mensen zijn al blont van binnen, die hebben dat niet nodig denk ik. Haha!


Ik ben ook blont vanbinnen, heb ik ook eerlijk toegegeven in m'n profiel... Haha!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:59

Ben blonT, maar het is echt waterstofperoxide. Tenminste, waar dat in zit dan. Puur lijkt me idd niet helemaal gezond Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:38

heb er nu één op mijn gehemelte. en ik kan daar dus niet van afblijven met mijn tong. niet echt fijn dus

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:39

Amvbeek schreef:
heb er nu één op mijn gehemelte. en ik kan daar dus niet van afblijven met mijn tong. niet echt fijn dus



Daar heb ik er nog nooit eentje gehad, meestal heb ik ze gewoon aan de binnenkant van m'n wangen. Ik heb ook een keer blaasjes op de punt van m'n tong gehad, daarbij is een aft kinderspel, ik kon niet meer praten, niet meer eten en niet meer drinken en pijn dat het deed!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:16

Ik heb ook regelmatig aften in mijn mond... het is een soort herpes wat je dus altijd bij je zal dragen. Als ik een "stress"volle week heb gehad... tentamens ofzo... slecht slapen... verminderde weerstand etc.... zit er direct een aft. Ik gebruik meestal pyralfex... maarja, bij mij blijft dat ding echt minimaal 2 weken zitten vervelen... als er 1 in je mond zit, is de kans groot dat er op een andere plek in je mond ook een aft ontstaat.

Ik moet het even in mijn boeken nazoeken... maar ik geloof dat sommige mensen die veel last hebben van aften, baat hebben bij Zendium tandpast. Heel chemisch verhaal... maar daar zit een bepaalde zeepsoort niet in wat het mondslijmvlies kan irriteren... anyway... je moet het wel een aantal maanden uitproberen voordat je kunt zeggen... bij mij werkt het. Bij mij werkt het dus niet Tong uitsteken Haha!

Ik heb er nu weer eentje aan de binnenkant van mijn lip... iedere keer als ik er pyralfex op doe... moet mijn lip even een aantal minuten "hangen".... echt vervelend met praten en eten en tandenpoetsen Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 08:55

ik merk het echt vooral als ik te weinig slaap heb gehad en te diep in het glaasje heb gekeken Tong uitsteken
ik had er vorige week ook een, en ben toen 3 x daags gaan spoelen met desinfecterend mondwater, binnen een week waren ze helemaal verdwenen, of ze zonder dat mondwater ook zo snel waren verdwenen weet ik niet, maar ze deden wel elke keer minder pijn na het spoelen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Animal, Eve_16, Fiero6, Googlebot, ingvdh, Jaydee_WP, JenniferU, kaatje89, KarinW86, Marcella, marjannuh, Miran, moonsparkle, Mutti, Nancy__, Roosch, Tati2, Travel_me, Westhof en 37 bezoekers