Grrr telemarketing :-(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Grrr telemarketing :-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:08

Ik heb dus al 3 jaar een geheimnummer. Helemaal super geen gezeik meer met die opdringerige *@&#*#@ van callcentres.
Wordt ik net gebeld door een of ander bedrijf of ik niet aub over wil stappen op een andere telefoonaanbieder.
Ik werd me dus KWAAD. Waar halen ze de moed vandaan. Ik heb GVD een geheimnummer!!!!! Boos!

Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden!! Rot toch op met die klerezooi.


petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:13

wij worden platgepost met brieven van tele2 en om de haverklap hun telefoontjes. Boos!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:13

oww ja dat is idd zo vreselijk irritant, hoe waren ze aan je nummer gekozen dan?? beetje raar.
{wij hebben er gelukkig geen last van, hebben nl geen huistelefoon Tong uitsteken}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:18

KPN heeft mijn nummer doorverkocht. Ik heb toch zeker niet voor niets een geheim nummer.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=261820 hierin heb ik een link gezet waar je je kan afmelden.

Ik ben zo kwaad. Ik heb ook een dikke klachtbrief verstuurd. Ik vind dit geen stijl...
Ook die jongen aan de lijn die maar bleef door zankinen. Wat begrijpen ze niet aan NEE GEEN INTERESSE?

Bah sorry maar ik moet even mijn frustratie kwijt...

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:21

Grr vreselijk die lui! Snap niet dat mensen met gezond verstand zich lenen om zulk werk te doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:22

irish_lady schreef:
Grr vreselijk die lui! Snap niet dat mensen met gezond verstand zich lenen om zulk werk te doen!


Nou dat snap ik dus ook niet. ik zou persoonlijk nooit op deze manier mijn geld willen verdienen. Lekker voor je eigen lol mensen lastigvallen. Dan erbij mijn ouders hadden dat nooit goedgekeurd Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:22

Ik vind het ook zo irritant! Het beste werkt om zo kortaf mogelijk te zijn. Gelijk onderbreken en vragen waar het overgaat. Vragen of je de samenvatting mag en niet het uitgebreide verhaal. Zeggen dat je geen tijd en geen interesse hebt. Als ze vragen of ze gelegen bellen zeg ik "Nee, maar dat doet u nooit".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:27

Tessebes schreef:
Ik vind het ook zo irritant! Het beste werkt om zo kortaf mogelijk te zijn. Gelijk onderbreken en vragen waar het overgaat. Vragen of je de samenvatting mag en niet het uitgebreide verhaal. Zeggen dat je geen tijd en geen interesse hebt. Als ze vragen of ze gelegen bellen zeg ik "Nee, maar dat doet u nooit".



Dit was een hardnekkige hehehe De hint Dat doe je nooit begreep hij niet helemaal hehehe

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:31

Sorane schreef:
Ik heb GVD een geheimnummer!!!!!
gij zult de naam van de heer, uw god, niet ijdel gebruiken (deut.5:11).

het is nog niet eens 30 graden en waar maak je je druk om.

Amor Vincit Omnia

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:33

Sorane schreef:
Wat begrijpen ze niet aan NEE GEEN INTERESSE?



De *klik* en het 'tuut tuut tuut' die direct op jouw 'Nee geen interesse' volgen, begrijpen ze meestal donders goed Knipoog

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:35

Ja, als ze vol blijven houden zou ik ook na een vriendelijk groet ophangen hoor. "Dag mijnheer/mevrouw" *klik*

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:36

Ik vind het ook erg irritant, TELE2 staat bovenaan mijn lijst met meest irritante telemarketing. Op de voet gevolgd door een of ander bedrijf dat onderzoek doet naar welke radioprogramma's je luistert. Die zijn pas echt hardnekkig Boos! . Ik ben in twee weken tijd 7X!!! gebeld door die gasten, arghhh en ik maar steeds onvriendelijker zeggen dat ik geen radio luister Schijnheilig . Ze werken daar of heel erg langs elkaar heen of ze hebben een mega bord voor d'r kop Frusty .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:37

SuperPepeijn"]
gij zult de naam van de heer, uw god, niet ijdel gebruiken (deut.5:11).
[/quote]
Ik ben niet gelovig dus deze regel gaat voor mij niet op Knipoog En wie zegt dat ik niet GadVerDamme bedoel?!

[quote="SuperPepeijn schreef:
het is nog niet eens 30 graden en waar maak je je druk om.

Ik maak me druk om het feit dat ik gebeld wordt terwijl ik heel duidelijk bij de KPN heb aangegeven dat ik dat NIET wil. Daar kan ik me gewoon heel boos overmaken. Ik vraag me af waarom ze eigenlijk de optie geheim nummer hebben.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:41

Had ik onlangs ook, maar dan via mijn gsm-operator. Ook meteen laaiend de klantendienst gebeld, blijkbaar geven ze random nummers door zonder verdere info aan gelinkt, kan me allemaal geen barst schelen, ik wil dat NIEMAND behalve degenen aan wie ik het zelf geef, mijn nummer heeft.
Ze hebben zich uitgebreid verontschuldigd en mijn nummer is uit die data base gehaald, nog voor ik dat expliciet vroeg in het gesprek.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:44

Ik heb ook een geheim nummer, wordt gelukkig niet vaak gebeld en dat wil ik zo houden ook Tong uitsteken . Ik heb wel eens aan zo'n telemarketeer gevraagd hoe ze aan m'n nummer kwamen, maar dat komt door hun computer, die neemt willekeurig een heel rijtje nummers die ze dan dus bellen.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:54

Mij bellen ze zelfs op mijn mobiel. ik hang gewoon op na het woord geen interesse.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:00

petraaken schreef:
wij worden platgepost met brieven van tele2 en om de haverklap hun telefoontjes. Boos!



TELE 2 is dikke oliebol!!
Ze laten je betalen voor nummers die je niet belt!

Glenn M1+11 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:01

Channie23 schreef:
TELE 2 is dikke oliebol!!
Ze latenje betalen voor nummers die je niet belt!



O daar heb ik geen last van. Mijn nota klopt perfect OK dan!

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:01

Merilyn schreef:
Mij bellen ze zelfs op mijn mobiel. ik hang gewoon op na het woord geen interesse.

Ja mij ook.
Ik heb t eens nagekeken, ik sta dus in t telefoonboek met gewoon telefoonnummer en mobiel? Verward

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:02

Sorane schreef:
O daar heb ik geen last van. Mijn nota klopt perfect OK dan!


Wij hadden een keer allemaal nummers naar Amerika er op staan. Kennen niet eens iemand daar. Verward

Glenn M1+11 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:59

Channie23 schreef:
Wij hadden een keer allemaal nummers naar Amerika er op staan. Kennen niet eens iemand daar. Verward


Ja dat is minder inderdaad. Ik zal het eens in de gaten houden!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:08

Ik doe zelf telemarketing en het staat je helemaal niet verkeerd als je een beetje beleefd blijft.
Die mensen die je bellen kunnen er ook niks aan doen want je krijgt de bestanden zo aan gelverd van, stop maar in je pc en ga maar bellen. De pc belt automatisch voor je en je weet dus niet wat er op sttat.
En het is zo verschrikkelijk onbeschoft om te gaan schelden ofzo of zomaar ophangen.
En er zijn misschien best wel mensenb die door blijven zeuren maar ik heb geleerd dat 2x nee ook nee is en dan is het bij mij ook afgelopen.
Dus mensen om mij een plezier te doen, blijf een beetje beleefd, als je rustig blijft snappen we het ook wel.
En ik weet ook dat sommige van mijn collega's het bestand op automatisch terug bellen zetten als je als 1of andere gek tekeer gaat.
Dikke kans dus dat mesnen van ander callcenters dat ook doen. (zelf doe ik dit echt nooit, maar ik weet dus dat er mensen zijn die het wel doen.)\
Dus doe jezelf en ons een plezier en hou je een beetje in.
En dat zal stef hier op bokt book wel met me eens zijn.
Ben ook niet van plan er een discussie ovet te beginnen, wil alleen maar mijn mening geven.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:10

Zonnebloem, waarom pas twee keer nee is nee, en niet een keer nee is nee Verward

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:15

leentje schreef:
Zonnebloem, waarom pas twee keer nee is nee, en niet een keer nee is nee Verward


Sommige mensen zeggen nee, maar als je dan een goed verkoop argument hebt zeggen veel mensen daarna toch vaak ja, vandaar dat we altijd moeten vragen wat de reden is, en afhankelijk van de reden van nee zeggen een verkoop argument moeten gebruiken.
Is het dan nog nee dan blijft het nee en gesprek netje sen BELEEFD afsluiten. Lachen

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:21

Zonnebloem schreef:
En ik weet ook dat sommige van mijn collega's het bestand op automatisch terug bellen zetten als je als 1of andere gek tekeer gaat.
Dikke kans dus dat mesnen van ander callcenters dat ook doen. (zelf doe ik dit echt nooit, maar ik weet dus dat er mensen zijn die het wel doen.)\
Dus doe jezelf en ons een plezier en hou je een beetje in.


Ik heb nog nooit een telemarketingmedewerker uitgescholden of onbeleefd te woord gestaan , maar ik word wel 7x in twee weken gebeld Stoom uit je oren . Ik kan wel heel beleefd steeds onvriendelijker worden Extreme duivel , maar ik heb daar over het algemeen alleen last van als ik dus voor de zoveelste keer in twee weken "lastig gevallen" wordt door hetzelfde bedrijf. Zou je daar zelf ook niet moe van worden Gaaaap .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Freyr, heidy_wilco, ImkeTarek, LuCa88, m0niekkkie, maessie, Majestic-12, Meert, Mizora, Momo94, PeerAppel, ryukapple, shadowstar, Wopkebrok en 57 bezoekers