'Verjonging van Bokt'-->Positief of Negatief?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pingel

Berichten: 59
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:20

Doe als ik: Kom 3 maanden niet op Bokt en begin dan op nieuw. Dan is alles weer leuk. Oud of jong maakt niet uit!!!!


ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 14:29

haha,ik weet niet of Bart blij is met dit advies Pingel,straks ligt Bokt 3 maanden plat Knipoog

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:47

Los van het feit dat jongeren gewoon vaker een grote bek hebben, en minder respect voor volwassenen dan toen ik 14 was (en zo idioot lang geleden is dat nou ook weer niet Tong uitsteken ), denk ik dat de laagdrempeligheid van internet het er nou niet echt beter op maakt... Je hebt al gauw 'stomme k*t' gezegd tegen iemand die je niet kent en gereduceerd is tot een username, een avatar en een stel posts. Wie neemt zich de moeite om even in een profiel te kijken voor hij antwoordt op een onbeschofte manier?

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:00

MarijkeO schreef:
dus meisjes van 14 en jonger www.penny.nl
ja dit is een hint

Sorry, maar dit vind ik echt nergens op slaan
Alsof iedereen onder de 14 een pennymeisje is...
Mij hoor je niet zeggen dat het ''sielugh is als je ene paard een tik verkoopt als ie steigert'' en ik kan ook normaal ABN typen, en toch echt ben ik pas net 13 geworden..
Tuurlijk zijn er ook een heleboel bokkers van onder de 14 die wel Br33Z@h-T44l typen, maar zo zijn er ook volwassenen die zich soms heel kinderachtig gedragen Lips are sealed

Cellaa
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:01

Ben het met Justy eens... ik ben zelf 14 en zeg niet dat ik nooit vloek, maar je moet toch respect houden met mensen die ouder zijn dan jij zelf.
Dat heb ik zelf ook *respect voor 'oudere' dan he*
En dat zeg ik zeker niet omdat ik een goed woordje wil doen..

en voorderest.. niet alle kinderen zijn over 1 lijn te scheren. *als je het zo schrijft*
Laatst bijgewerkt door Cellaa op 09-07-04 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:01

Ik kijk regelmatig in een profiel voor ik een antwoord geef (of juist niet) en soms pas ik mijn antwoord aan aan de leeftijd van iemand.
Mensen die regelmatig een grote bek hebben, krijgen geen antwoord of een keer grote bek terug.
Laagdrempelig of niet, een beetje beleefdheid moet kunnen.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:16

Marsjuh schreef:
Ben het met Justy eens... ik ben zelf 14 en zeg niet dat ik nooit vloek, maar je moet toch respect houden met mensen die ouder zijn dan jij zelf.
Dat heb ik zelf ook *respect voor 'oudere' dan he*
En dat zeg ik zeker niet omdat ik een goed woordje wil doen..

Alleen voor 'ouderen'?
Volgens mij moet je respect voor iedereen hebben, of is dat nu weer zo'n verkeerde gedachten van mij? Dus als iemand net zo oud of jonger is dan dat ik ben mag ik deze gewoon respectloos behandelen en de huid vol schelden? Verward

Lekker kinderachtig hè, want je bedoelt het natuurlijk helemaal niet zo. Knipoog

Bokker sinds 02-02-03.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:20

essie79 schreef:
een dekje op doen en de polder injagen Haha!

Touwhalster aan en opjagen in de round penn...

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:30

Ik ben zelf ook 'jong' (16) maar ik stoor me niet aan oudere mensen, en ook niet aan 'nog' jongere mensen. Ik vind het juist leuk als er oudere en jongere mensen op bokt zitten.
Aan die 'penny-verhalen' kan ik me ook niet echt storen. Wel aan 'niet normaal met punten en hoofdletters typende personen die geen allinea's gebruiken' Vooral DiTsOoRt text kan ik moeilijk lezen. Alhoewel de allinea's ook soms vergeten worden door oudere bokkers.

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:30

Ik ben ook oud Wahahhahahaha
maar ik ben het wel gedeeltijlijk een sik ben nog maar heel erg kort op bokt (maar wel fanatiek ) ik heb mij één keer pittig gemengd in een discussie over stijgeren, en of het wel of niet zielig is dat je een paard slaat als hij stijgert.. toen ik binnen 4 maanden het 80 -ste stijgertoppic zag dacht ik ook.. pfffff laat maar.

Als je wat ouder bent (en meent wijzer te zijn Tong uitsteken ) dan is het wel lastig. Ik heb nu een probleem met de linkergalop dat wel dermate ver gaat dat het niet in de stucky staat. buitenteugel binnenbeen is er bij mij al 10 jaar geleden ingeslagen.. maar nog heet ik geen Anky en heb ik problemen.

Ik Peins er echter niet over om een toppic op RP te zetten omdat ik gewoon niet als advies wil dat ik mijn paard groentesoep en bakstenen moet voeren (oke beetje overdreven Haha! ). Terwijl in aan advies van RK G&K Tyrza en nog een paar dooorgewinterde ervaren bokkers misschien best veel heb.

Daarnaast vind ik het wel heel leuk om de jongere bokkers te helpen. Ik dacht op mijn 16e ook dat ik alles van paarden wist maar nu weet ik pas hoe weinig ik weet.

Bokt is naar mijn mening echt wel bedoeld voor jong en oud, maar misschien is het zo langzamerhand tijd om naast jeugshonk een beetje ruimte te maken voor jong en oud..
Ik zou het best op prijs stellen als ik als springruiter van 28 fatsoenlijk advies kreeg van een ervaren dressuurruiter of mede springruiter zonder dat naar mijn Cap wordt gevraagd..

Voor de algemene fora geld dit ook. He is best wel fijn om steun te zoeken via dit medium, maar het grote aantal "jonge reacties" weerhoud me daar soms van.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289