Nee he het is weer zo ver!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:57

gelukkig wordt ik niet meer ongesteld. En nee ik ben niet in de overgang.

Prik pil doet wonderen!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:02

ik heb deze week een hele vreemde situatie,geen buikpijn,dinsdag poas ongesteld in plaats van maandag,,'ben toch niet zwanger he Knipoog
neej hoor !! gelukkig niet haha

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:27

Ik ben dinsdag pas aan de de beurt en ik zie er nu al tegenop.
hoofdpijn, buikpijn, huilbuien om niks.... brr blij als het weer over is.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:28

Cittemee schreef:
mars ijs!!




Ik heb vanochtend om 9.05 uur ook al een mars ijsje gegeten Bloos!
Ik had ook gewoon behoefte aan chocola *LOL*

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:56

Ik begin nu net weer te PMS-en Boos! drama voor het vriendje!!! Drie dagen weer onberekenbare vrouw spelen, met het hoofd (en handen) verstopt in de koektrommel (en natúúrlijk zijn er weer allemaal complotten om mij heen Scheve mond) *zucht...* Ongesteld zijn okee, PMS NEE!

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 12:07

ik zit nu te bokken met mijn mond vol wat zou daar nou in zitten Bloos okee ik zal bekennen het is chocola.. als ik ongesteld ben heb ik af en toe zin om even heel hard te schreenwen ofzo, en ik heb van die lekkere chago momenten.. mijn vriend en ik wonen met zn tweetjes en hij merkt altijd heel goed wanneer 'het weer zover is' Bloos ik zit nu weer met buikpijn en kan mijn zit niet vinden en er is bij mijn niets dat er tegen helpt. best lastig om vrouw te zijn af en toe, toch?

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:16

oke ff goed nieuws voor jullie! ik lees net in de ellegirl:Pure chocola is gezond......... Haha! hier komen ze: er zit endorfine in. dat is waarom we het eten als we ongestelt zijn want dan kom je die stof te kort, serotonine zit er ook in. (ook iets wat je vrolijk maakt) in een halve reep chocola zit de dagelijkse hoeveelheid magnesium. ook zit het stampvol flovonoiden dat houd je hart en bloedvaten gezond, hoe puurder hoe beter er zit relatief weinig suiker in en ook stoffen die de bacterie groei op je tanden remmen, en de suiker komt op een betere manier in je bloed dan bij ander snoep. en dat je er puisten van krijgt is tenzij je allegies bent een fabeltje! nou meiden wat willen jullie nog meer!.. OK dan!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:23

ik hbe der ook altijd zo'n last van... ik krijg altijd buik krampen, last van mijn rug en hoofdpijn
ik ben niet meer aan de pil omdat ik daar 10 kilo van aankwam en dat vond ik toch echt te veel.