Grote conservatieve schoomaak of zo???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Grote conservatieve schoomaak of zo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:13

Sorry, hoor maar hier sta ik toch echt ff van te kijken!
Word bokt gezuiverd van alles dat ook maar met s*x o.i.d. te maken heeft?
Ik krijg pb's dat mijn onderschrift wegmoet. Het hunkemöller topic word gesloten.....
Sorry, maar ik vind dit toch een beetje kinderachtig!

Kan er dan niet iets gerealiseerd worden, iets dat alleen voor 16 jaar en ouder toegankelijk is of zo? Weet ik het, maar dit vind ik toch wel erg ver gaan hoor!


Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:18

Censuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrr superlenie!!! Haha!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Nadir

Berichten: 12697
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:21

Het is mij nog niet opgevallen...
Ben verder niet nieuwschierig hoor... Maarre... Wat stond er in je onderschrift dan... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:22

Ik vond het sluiten van het hunkemoller topic niet te ver gaan. Had weinig tot niks meer met het topic te maken en zou alleen al daarvoor gesloten moeten worden. Waar het dan ook over gaat.
Je onderschrift vind ik dan weer niks mis mee.
-edit- onderschrift vind ik na lezen van nieuwe post nog niks mis mee.
Laatst bijgewerkt door Mwroap1 op 07-07-04 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Find me and follow me
through corridors and factories

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:23

ehehe ik durf het hier haast niet neer te zetten, dan krijgen we vast weer een slotje Haha!
maar oke er stond : When masturbation lost it's fun, you're f*ckin' lazy !

( tja het is de waarheid:P )

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:26

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik bij zo'n onderschrift ook wel een beetje mijn twijfels heb hoor, maar goed dat is ieder voor zich.

Verder moet ik zeggen dat het me nog niet echt opgevallen was.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:26

Tsja, soms denk ik ook wel eens van; "Wtf? Is dít dan zo erg ofzo?"
Net als het Topless-zonnen topic, dat zal ook wel zo gesloten worden..

Net alsof mensen van 12/13 tegenwoordig niet weten wat "oraal bevredigen" is, om het zo maar even te noemen.

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:17

Het probleem is dat er ook tien jarige op bokt zitten. Nog jonger zelfs. Als ouders dit zien dan denken ze heel wat anders dan dat dit een onschuldige paarden site is.

Over sex praten kan. Maar meestal gaat dit erg vlug een vulgaire kant op. Met uitleg van hoe en wat.

En laten we eerlijk zijn. Jongeren zijn best beinvloedbaar. Als ze lezen hoe en wat wordt hun beeld veranderd. misschien willen ze het na gaan doen.

Zelfde over drugs. Als ze hier lezen hoe stoer hoe fijn en weet ik al niet meer is dan gaan ze het misschien zelf proberen.

Bokt is er niet om mensen op te voeden. Er is heel veel zooi op internet en ik weet dat iedereen veel meer weet dan ze tegen de ouders vertellen.
Maar bokt hoeft ze wat dat betreft niets wijzer te maken.

Stel dat we jou onderschrift gewoon toe lieten. Waar eindigt het dan? Waar leggen we de grens?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:24

Zou het dan niet een strak plan zijn om een topic te openen voor bijvoorbeeld 18+ ? En dan de mensen die jonger zijn, kunnen het topic niet zien.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:30

Ik kan me best voorstellen dat het misschien een beetje te is.
Maar al die topics op jh dan, soms vliegen de geslachtsdelen om je oren, en vergeet dan niet de topics met sexvragen enz, daar gaan ze tot en met de detail op in.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:33

Kusia hoe wil je dat controleren? Op internet kan iedereen "18" zijn door een valse geboortedatum te geven.

Zelfs ik
*gaat meteen haar profiel veranderen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:33

Heike schreef:
Zelfde over drugs. Als ze hier lezen hoe stoer hoe fijn en weet ik al niet meer is dan gaan ze het misschien zelf proberen.

Als je af en toe ziet hoe er hier "gediscussieerd" wordt over verslavende medicijnen, vind ik bovenstaande opmerking op zijn zachtst gezegd nogal naief.
Maar verder is de EO er niks bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:36

Nou idd, kusia daar zit ik ook al een tijd over te denken om dat voor te stellen, dit moet toch te realiseren zijn?

En net als wat Kojack zegt, in de sex topics of daar aan gerelateerde topics gaat men vaak ook tot in detail op dingen in. Dan houden ze het wel netjes maar toch, dat kunnen de kids dan ook lezen, of vinden jullie het minder erg als ze het lezen als het netjes beschreven is? Het komt allemaal op hetzelfde neer hoor.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:41

superlenie schreef:
Nou idd, kusia daar zit ik ook al een tijd over te denken om dat voor te stellen, dit moet toch te realiseren zijn?

En net als wat Kojack zegt, in de sex topics of daar aan gerelateerde topics gaat men vaak ook tot in detail op dingen in. Dan houden ze het wel netjes maar toch, dat kunnen de kids dan ook lezen, of vinden jullie het minder erg als ze het lezen als het netjes beschreven is? Het komt allemaal op hetzelfde neer hoor.



Laatst was er zo'n topic over een meisje waarbij lucht uit haar v*gina kwam, als je ziet hoe jong sommige waren die daarin gereageert hebben, ze bleken er ervaring mee te hebben. Die meiden waren nog niet eens 18 hoor.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:34

Kan niet jongens.........is not done

Maar lol hebben we gister wel gehad he?

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:57

Wat ik niet zo goed snap he. Topics over sex en een onderschrift die de gemiddelde 10 jarige niet snapt mogen niet, maar dit topic mag open blijven ZIE HIER

Sorry maar ik heb meer problemen van foto's met (half) naakte wijven dan met een onderschrift die door een 10 jarige niet begrepen wordt.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:22

Ik kan niet alles lezen. Dus graag de TeM knop gebruiken.

Over die medicijnen. Die zijn meestal niet vrij verkrijgbaar. Maar als er te makkelijk over gepraat wordt zie ik ze ook liever verdwijnen.

Ik weet dat bokt niet de schijnheilige moet uithangen. En het is voor ons heel moeilijk te bepalen waar de grens ligt. Op het ene moment gaat een topic goed en op het andere moment gaat het topic een hele andere kant op.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:33

Maar Heike.....het was zoooooo uitermate grappig.....Haha!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:43

Heike schreef:
Ik kan niet alles lezen. Dus graag de TeM knop gebruiken.


Dat is al gebeurd. Vrij in het begin zelfs. Maar vooralsnog staat hij nog steeds open. Dus kennelijk kan en mag dit wel dan?
Wat zijn dan precies de regels van wat wel en wat niet mag? Een foto van een naakte man plaatsen mag dan? En een topic over hoe je eerste keer was?
Het is nu vrij onduidelijk. Knipoog

lies

Berichten: 9621
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:44

Heike schreef:
(...)

Bokt is er niet om mensen op te voeden. (...)


Hou daar dan ook mee op Verward

זכור

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:47

lis schreef:
Hou daar dan ook mee op Verward


Nagelbijten / Gniffelen OK dan!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:51

Bokt blijft draaien omdat er zoveel 'regels' zijn. Er zijn al heel wat forums moeten opdoeken.

Zeker met zoveel gebruikers kunnen we daar niet omheen.

Over die link met SP hebben we zeer zeker gediscusiert. Het was duidelijk grappig bedoelt. En als we van die foto een link zouden heben gemaakt zouden we zeker een boel bokkers over ons heen krijgen.

We doen het nooit goed. Dat is me wel duidelijk. Er zijn altijd een boel bokkers die vallen over wat we doen en minstens net zoveel die er helemaal achter staan.

Ik zie gewoon de meerwaarde van dat onderschrift niet.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nadir

Berichten: 12697
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:02

Heike schreef:
We doen het nooit goed. Dat is me wel duidelijk. Er zijn altijd een boel bokkers die vallen over wat we doen en minstens net zoveel die er helemaal achter staan.


Inderdaad... En uiteindelijk kan je nooit iedereen tevreden houden...

Ik kan heel goed begrijpen dat er veel jonge bokkers komen waar sommige topics gewoon niet voor geschikt zijn... En een topic openen die alleen voor 18+ is heeft ook niet veel zin, zo wek je alleen maar nieuwschierig uit, en die "koters" zullen met omwegen heus wel in dat topic kunnen komen...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:30

lis schreef:
Hou daar dan ook mee op Verward

Dat dacht ik dus ook.

Heike, het gaat hier regelmatig 10-tallen pagina's lang over welke pillaria je aan moet schaffen om de dag door te komen, je rolt van antidepressiva vanzelf in de tranquilizers en als dat nog niet genoeg is, neem je er nog een prozacje bovenop. En dan gaan we het nog maar niet hebben over de overvloed aan topics waarin depressie, geestesziekte en de neiging tot zelfmoord als goedkope praatjes worden verkocht. Het zou fijn zijn als daar eens wat aan gedaan kan worden, onder het motto: "als je ziek bent, dan ga je naar een dokter en niet naar bokt".
Onderbroeken zijn wel vrij verkrijgbaar, maar daar zit m de kneep niet helemaal denk ik.

Kana

Berichten: 9050
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:47

Ben nouw toch wel benieuwd naar je onderschrift Nagelbijten / Gniffelen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, Antonius, ARCTN, bcd94, Charmaine, Clmr, Dabo, GoogleAdsense, Janinevv, jasmijn16, Keldeo, Lara_, N_B_N, reina, Rosalie_91, StalNollie, tengeltje11, Valentinotje, Vavane, vikawiek en 118 bezoekers