Wie zont er topless?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:37

IngridDomino schreef:
Wat bedoel je?? }>


het kwaad is al geschied.. maar dan in een ander toppic...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:37

Bbrrrr...zou me er niet gemakkelijk bij voelen moet ik eerlijk zeggen.
Voor mij zijn dat soort dingen nog echt prive, voor mij en voor toekomstig vriendje Haha!

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 22:38

Riant schreef:
het kwaad is al geschied.. maar dan in een ander toppic...


En ik snap m nog steeds niet? voel me wel heel erg blond nu Bloos

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:39

Oh neuh, daar ben ik te preuts voor, althans te preuts, ben gewoon niet tevreden met mn cupmaat, haha.
Heb een paar jaar terug wel topless gezond in het buitenland alleen( ik ook te laf) maar toch doe ik dat op een of andere manier niet meer, onzekerheid vermoed ik.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:40

Riant schreef:
het kwaad is al geschied.. maar dan in een ander toppic...


Wees maar niet bang, hoor Riant. Ik ben echt niet van plan om overal slotjes op te laten zetten. Ben vandaag gewoon een beetje ondeugend...
Heb jij toch ook wel 's? Schijnheilig

Op topics die serieus bedoeld zijn, ga ik echt niet melig zitten reageren, daar wordt niemand vrolijk van... Haha!

Tancreda4

Berichten: 24061
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:41

Nope. Vroeger wel, nu niet meer.
Ik voel me er echt niet makkelijk bij, en ben nogal preuts Tong uitsteken
Ik heb dan het gevoel of iedereen naar me kijkt, en als ik iets vreselijk vind is dat dat wel.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:24

Als ik iets lelijk vind zijn dat witte borsten!
Ik zon toples, maar als ik de zee in ga doe ik mijn topje aan Bloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:27

is daar ook een uitzending van marieke?

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:29

haha wat een topic Knipoog
nee ik niet meer... paar jaar geleden nog wel.. toen ik zegmaar nog niks had Knipoog
ik voel me er ook niet gemakkelijk bij opzich niks om je voor te schamen maar het voelt gewoon niet lekker

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:30

Pepeijhijn!!!!!
You wish! Haha!

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:31

Hier meld er zich nog eentje die topless zont... zowel op vakantie als ook in mijn achtertuin
Als de buren er problemen mee hebben... kijken ze maar de andere kant op... ik heb niets wat de buurvrouw ook niet heeft en zit in mijn eigen tuintje... met permissie van manlief! *LOL*

Leuk toppic trouwens OK dan!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:32

Ik ook.
Ik vind die afdrukken die je krijgt zo heel lelijk.
Daar heb je topless geen last van.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:35

ik zon eigenlijk nooit echt, maar mocht ik gaan zonnen dan hangt het van de plek af of ik het topless doe. Hangt van de mensen af die erbij zijn!
Met sauna's heb ik totaal geen probleem, maar topless zonnen hangt echt af van de mensen die erbij zijn

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:41

Ik doe t niet, ben nogal preuts, komt nog bij dat ik absoluut niet trots ben op mijn cupmaat en niet heel zeker ben over mn lichaam als ik in de zon loop. Ben nl. blond en ben en blijf ontzettend wit, dus geef bijna licht dan, ik voel me dan al niet prettig en dan ook nog topless... Nee, nix voor mij. Toch niemand die t ziet, en mochten er strepen te zien zijn ben ik er juist een btje trots op want dat betekend dat het onmogelijke blijkbaar toch mogelijk is: dat ik verkleur! Haha! Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:50

Ik zon topless, heb een hekel aan van die witte ballen en bandjes-streepjes. En zolang mijn navel nog niet hoger zit dan mijn tepels ben ik ook van plan dat te blijven doen Haha!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:53

@ *Tamara*, ik ben ook altijd zo ontzettend wit, baalde er ook altijd van, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer, iemand zei dat hij het "maagdelijk wit" vond van de sprookjes, net zoals sneeuwwitje! nu ben ik er toch wel trots op!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:16

Ik zon meestal topless, alleen op het strand. Ik vraag het altijd netjes aan degene die met mij naar het strand gaat. Ik kan het best begrijpen dat sommige mensen dan voor mij generen.
Tot nu toe heb ik altijd toestemming gehad Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:29

Toen ik nog gewoon maatje 38 had zonde ik ook topless. Nu niet meer. Om te zwemmen bleef ik ook topless maar met een activiteit trok ik mijn shirtje aan.

En alleen in het buitenland. Maar dat komt ook omdat ik nooit aan de nederlandse kust te vinden ben.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 01:12

haha ik heb 1 keer toples gezwommen heel even....
ik zei voor de gein ja nu ga ik ook topless hoor, en mijn vriendin jaaaaa doen
Ik heel stoer Cool ja ok dan.....nou naar het water gelopen in de hoop dat niemand keek.....
zwemmen ikke lachen joh whahaha was wel geiniog...
Maar toen we uit het water kwamen heb ik het op een renenn gezet Haha! ik miste mn bovenstukje whaha.

Maar ik vindt mn borstener ook niet uit zien dus dan ga je ook al minder gauw topless.....ten minste ik dus Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 07:40

Ik zon wel topless, maar zwem met. Alleen over 2 weken zit ik in Kroatie en daar wacht ik even af wat de heersende norm is Haha! Verder boeit het me niet.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:30

Topless zwemmen is echt enorm irritant (moet je nagaan als je siliconen hebt Haha!), ik vind die dingen dan behoorlijk in de weg hangen Haha!

Toevoeging aan eerste post: ik lig ook alleen maar in het buitenland topless. Moet et niet aan denken dat een klasgenoot of kennis me zo zou zien Bloos

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:35

ik zon ook topless, en nou staat het al in 2 topics Schijnheilig (in het topic over borstvergroting, even heel stoer gedaan dat zelfs met cup A je gewoon alles kan doen wat anderen ook doen Tong uitsteken)

Doe ik vanaf mijn 16e, zwemmen wel met bovenstukje, want ik doe het alleen om mooi bruin te worden. Doe het ook alleen op het strand. Hier in het recreatiegebied bijvoorbeeld niet, want daar stikt het van de 16 jarige pubers en daar heb ik niet zo'n zin in dan.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:42

IngridDomino schreef:
Wees maar niet bang, hoor Riant. Ik ben echt niet van plan om overal slotjes op te laten zetten. Ben vandaag gewoon een beetje ondeugend...
Heb jij toch ook wel 's? Schijnheilig

Op topics die serieus bedoeld zijn, ga ik echt niet melig zitten reageren, daar wordt niemand vrolijk van... Haha!


Nee tuurlijk zo bedoel ik het ook niet.. ik had gewoon het gevoel dat iedereen een beetje melig werd.. en ik had even een link geslagen tussen topless zonnen en het HM verhaal, dus ik dacht nou dit zal ook wel wat worden dan..
hahaha

beetje ondeugend is altijd goed !!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:49

joh das allang weer uit de mode

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:06

Ik niet, heb geen zin in allemaal starende mensen/jongens.
Maken die paar streepjes uit, niemand die het toch ziet, want daarna draag je gewoon weer een bh lijkt mij Clown