Wie zont er topless?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:23

ik doe wel mn bandjes los langs me nek zodat daar geen strepen komen maar hij gaat er niet helemaal af hoor

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:33

niet topless, maar wel mijn bandjes los als ik op mijn buik lig, mijn rug moet wel mooi egaal bruin zijn aangezien ik behoorlijk wat truitjes heb met blote og doorschijnende rug, de voorkant ziet toch niemand en hoeft niemand ook te zien (uitgezonderd mijn vriend en ikzelf Knipoog , maar zolang ze er nog zitten is hij blij de kleur maakt dan ook niets uit Tong uitsteken )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:30

Dat hangt er maar helemaal vanaf wáár ik op het strand lig en met wie.... Haha!
Wat ik *not done* vind is topless pingpongen/volleyballen oid.
Ik hoef dat niet te zien zeg maar Knipoog

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:38

Topless is uit......
Dit jaar voor het eerst sinds jaren weer met gehele bikini Haha! Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:56

jeanie schreef:
Topless is uit......
Dit jaar voor het eerst sinds jaren weer met gehele bikini Haha! Haha!


Dan ben ik wel beeldig als ik de zee in loop Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:57

No way! Haha!

Alleen op de boot wil ik weleens in stringie zonnen! Haha! Vind het minder erg als ze me kontje zien. Clown
Laatst bijgewerkt door Avanti op 09-07-04 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:58

Ik zon nooit topless. (Alleen onder de zonnebank maar dat telt niet echt mee he).
Ik vind die witte boops ook niet mooi maar ik ga niet topless lopen. Geen behoefte aan .

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:03

Nee ik zon ook niet topless. een ander hoeft het niet te zien hoor! Behalve mijn vriend dan Knipoog
En ik heb er geen last van als ze wit zijn! Niemand die het ziet...

Wat ik vaak zo ordinair vind als ze er bijv. mee gaan volleyballen oid. Verschrikkelijk... Echt of je er mee te koop loopt van kijk is wat ik heb Tong uitsteken

Van de meeste jongens hoor ik dat ze het mooier vinden met topje aan dan zonder Haha!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:28

Ik heb het nooit gedaan. En ik doe het nu ook zeker niet meer. Ben wat kilo's kwijt, en nou kan ik eindelijk een leuke bikini aan. En die vind ik veel te mooi om thuis te laten.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:46

nee, heb ik geen behoefte aan Knipoog

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:49

ik zon meestal wel topless, niet om te showen maar gewoon omdat ik die bandjes etc niet mooi vind. zodra ik ga zwemmen, zitten, eten etc doe ik mn bovenstukje ook weer aan. ook ligt het eraan met wie en waar ik op het strand lig...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:56

Ik vind het ook leuker als mijn gehele lichaam mooi bruin is, ik zon dus wel topless. In de sportschool douce ik toch ook en ga ik in de sauna dan vind ik het wel leuk als alles dezelfde kleur heeft Haha! Helaas hebben we dit jaar nog niet echt de mogelijkheid om te zonnen maar als ik tijd heb en het zonnetje schijnt ga ik lekker in de tuin liggen Cool

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:31

Renske20 schreef:
ja hoor, maar niet hier op het E3 strand, kom ik heel t dorp en al mn collega's tegen, en die hoeven niet alles( 'alles'...b-cupje haha) te zien

maar bij n rustig watertje hier net over de grens heb ik alleen een stringbikini broekje aan

op t E3 ofzo een gewone bikini, ook geen string, is mn kont net niet strak genoeg voor en dat hoeft ook niet heel mn werk te weten haha



de saharah Knipoog ??
Hahaha dat is 10 keer zo relax als het E3!!


Hmm, ja in het buitenland lig ik meestal wel topless, alleen toen ik van het voorjaar eens naar Turkey ging, had ik toch niet zo'n behoefte aan topless zonnen Tong uitsteken

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:01

Nee, puur om die blikken van de heren te voorkomen, dat plezier wil ik ze niet gunnen. Als ik alleen met vriendinnen zou zijn, is het voor mij geen probleem. Verder doe ik de bandjes wel altijd los, die strepen vind ik niks.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:07

Ik twijfel nog een beetje, ik zou het wel durfen maar ik weet niet of het mag, bij het zwembad sowiso niet, maar ik denk adt als we aan het strand liggen ik het wel ga doen. Anders gaan alleen de bandjes los.

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:14

ikke ook en loop in een string want een gewoon broekje vindt ik niet lekker zitten, mij zie je ook niet zo vaak in het zwembad, en heb een hekel aan strepen

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:26

Remy schreef:
Ik zal je eerlijk zeggen, je ziet sommige kleuters van Femke's leeftijd (ongeveer 6) ook wel 's in een monokini...
Ik laat mijn meisjes mooi in een badpak of bikini lopen, want ook al zijn ze nog zo plat als een dubbeltje, er zijn altijd wel van die smeerlappen die het leuk vinden om naar die jonge kinderen te kijken. En die gaan dan naadloos over in smeerlappen die het leuk vinden om naar jonge puber (sorry voor het woord Verward )meisjes te kijken.


Precies daarom ga ik later mijn eigen kinderen ook nooit naakt laten zwemmen op druk bezochte stranden, of waar veel onbekenden zijn, ze krijgen altijd een broekje aan!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:31

Nee, ik hou ze maar gewoon wit Tong uitsteken

Beetje te onzeker om het uberhaupt te durven, misschien dat ik het ooit wel durf als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben maar voorlopig hou ik het gewoon bij mn bandjes een stukje afschuiven Clown, dan zijn mn schouders toch wel redelijk egaal bruin

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:33

No way dat dat het bikini topje in nederland uitgaat...
Ik het buitenland (veeeeerrr weg Knipoog ) zou ik er nog over denken.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:38

Never, nooit topless (oh misschien later wel ) maar nu niet,, heb zelf ook liever geen bikini aan, altijd zwempak!

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:40

Ja hoor,
als ik alleen bent ( of me ma of zsuej) in de tuin Tong uitsteken
telt dat ook ?
voor de rest allee bandjes naar beneden schuiven.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:13

Ik zon nooit topless. Zo wie zo omdat ik (zie andere topic over borstvergroting) veel littekens op een borst heb, en ook omdat die nooit een mooie ronde vorm zal krijgen. Ik schaam me dus letterlijk voor die borst. Daarbij loop ik ook niet te koop met wat ik heb, maar heb er geen problemen mee als anderen dat doen.

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:37

Nee, zelf doe ik het nooit,
En ik [rood haar] word niet bruin, hoogstens heeeeel klein beetje bruin maar ik verbrand in no time, dus ik ga niet topless.

Als ik wel bruin zou worden zou ik het nog niet weten, dan zou ik eerder alleen de bandjes losdoen ofzo..

Ik heb verder geen bezwaar tegen mensen die topless gaan

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:48

Ik (ook rood haar) wordt wel bruin en verbrand niet als ik van te voren een zonnebank kuurtje doe... Dus voordat ik op vakantie ga, ben ik al gekleurd, en dan verbrand ik dus ook niet, ook heb ik dan geen last meer van mijn zonne-allergie (blaasjes/bultjes)

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:53

Had ik dat maar Griebels, Ik heb het ook wel een paar keer zo geprobeerd maar dan nog verbranden, zit niks anders op dan wit of rood te zijn in en na de zomer..