Wie zont er topless?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:55

Ja ik doe echt alleen mijn bandje af en me rug bloot maar ik heb nogal lelijke borsten dus heb geen zin om me niet op me gemak te voelen elke keer als iemand naar mij kijkt. Waarom zou je iets doen waarbij ik me zelf niet lekker vind.....

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:59

Ik niet! ik weet niet, ik voel me er gewoon niet gemakkelijk bij.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 00:07

Ik heb vroeger altijd topless in de zon gelegen.
Tot dat ik bevallen was en 7 maanden lang borstvoeding gegeven had. Nou zijn mijn borsten niet meer in de conditie die ze vroeger waren (ze hangen een beetje).
Dus totdat ik ze een beetje bij heb laten vullen zit dat topless gedoe er niet meer in voor me.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:25

Ik zon wel topless, maar niet hier in Nederland.
Op vakantie wel, behalve in landen waar het niet is toegestaan natuurlijk.
Als ik trouwens ga lopen doe ik wel een bovenstukje aan.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:32

Ik zon niet topless... Niet omdat ik preuts ben ofzo, maar ik vind dat niet iedereen zomaar mijn borsten hoeft te zien... En die 2 koplampen die je er aan over houdt door met top te zonnen storen mij nu ook niet echt... Toch niemand die ziet dat je niet egaal bruin bent, behalve m'n vriend dan, en die stoort zich er ook niet aan.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:23

Hier nog eentje die topless gaat hoor!! Haha!

Maar even zonder gekheid... Ik heb geen moeite met mensen die topless zonnen, mits het wel kan! In sommige landen kun je het echt niet maken topless op het strand te liggen ivm plaatselijke gewoontes, religie enzo. Doe dat dan niet!!!
Stringbroekje vind ik maar bij heeeeeel weinig vrouwen mooi staan, bij sommige krijg ik gewoon kotsneigingen als ik die in string zie.

Mijn vriendin zont niet topless, moet ze zelf weten. Ik vind die drie wite plekken eigenlijk wel wat hebben!! Niet verkeerd...

Iedereen heel veel plezier op het strand deze zomer!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:37

Afgelopen najaar btw in Venezuela was het zo'n goed weer dat je al een heel duidelijk kleur verschil zag toen we net ons eerste half uurtje zon hadden gehad!! Echt geweldig!! OK dan!

Wat ook leuk was, dat was het strikje op Linet's rug die nog maanden later minder bruin was dan de rest van haar rug! Touwtje los in het vervolg... Haha!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:14

Ik zon ook topless.
Alleen in de landen waar het niet toegestaan is dan niet natuurlijk.