tattoo...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:31

ik zou lekker wachten tot je 18 bent en dan nog eens goed nadeken of je het echt wel wilt.
Ik wil het ook al heel lang maar durf nog steeds niet Bloos

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:34

Wacht lekker tot je ouder bent!

Heb er pas eentje laten zetten toen ik 22 was, het is een klein leuk eendje op mijn schouderblad.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:34

Heike schreef:
Toen ik mijn tattoo liet zetten was er een meisje van een jaar of zestien. Ze liet de naam van har vriendje op haar onderlip tatoeren. Ik was heel erg verbaast en vroef of z edat wel zeker wist. Maar ze zei" ja hoor, ik heb nu al bijna zes maanden verkering en hij laat het ook doen"

Ik ben er nog verbaast over.

Binnenkort krijg ik een tweede tattoo. Op mijn enkel. Een met een hele speciale betekenis voor me.


Een voordeel van een tattoo aan de binnenkant van je lip: Ze verdwijnen weer...

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:47

Denk zeker goed na over een tattoo
wanneer je twijfelt laat de tattoo anders niet te diep zetten 1 mm dan vergaat deze na ongeveer 3 jaar.
een normale tattoo wordt met 3 mm gezet.
kleur vervaagd en let er dan wel op dat je dit weer moet bijkleuren om je tattoo mooi te houden.

de pijn ja is per persoon anders, let wel op dames wanneer je je menstruatie hebt of moet krijgen/gehad is je pingrens lager als de andere dagen probeer hier rekening mee te houden wanneer je een afspraak maakt.
zorg er ook voor dat degene waar je hem laat zetten goed is en betrouwbaar is HYGIENE

verzorging wordt goed uitgelegd goed wassen na het zetten en regelmatig smeren met bodymilk of vaseline maar weer niet teveel

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 21:39

ik denk ook wel dat ik er een tijdje mee ga wachten, maar ik ben eigenlijk niet zo bang voor de pijn, ik weet wel dat het heel erg zeer gaat doen, maja je moet et er maar voor over hebben he:)

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:45

Een ondiepe tattoo zetten werd mij afgeraden door de tattoomeneer; volgens hem vervaagt het wel, maar gaat het nooit helemaal weg en dan blijf je dus zitten met een rare vage vlek, is erg lelijk.

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 21:51

ja dan kan je beter wachten en hem dan meteen helemaal goed zetten:)

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:40

nou als je er een topic om moet openen zou ik het niet doen, blijkbaar twijfel je. het scheelt je een hoop gezeik met ouders als je het niet doet, ook een pluspunt.