Supertramp op Veronica...

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Malibu

Supertramp op Veronica...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:24

Zit nu veronica te luisteren, komt supertramp voorbij.

Vind ik persoonlijk een heerlijk nummer (met meerdere nummer van ST), maar soms denk ik dat ik wel een beetje in de verkeerde periode ben geboren ofzo???

O.a. Stairway to heaven, guns en roses, U2 en allemaal van die 80er jaren muziek vind ik echt heerlijk om naar te luisteren.

Ben 23 en wel opgegroeid met deze muziek door m'n ouders, maar hebben meer mensen dat ze dit gewoon beter vinden dan de muziek van tegenwoordig (zitten ook wel goeie nummers tussen, maar toch anders als dit).

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:29

mijn tijd.

*snif*

Amor Vincit Omnia

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:31

Ik vind de muziek van daarvoor NOG beter. Disco, geweldig!
Ik ben 21, maar heb broers die een stuk ouder zijn en naar die bands luister(d)en.
Ik word nog steeds door ze gepest, omdat ik vroeger toen ik klein was schijnbaar heel schattig altijd de 'ooooh noooo' nadeed uit een nummer van Golden Earring. Nagelbijten / Gniffelen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:34

Dorée schreef:
Ik word nog steeds door ze gepest, omdat ik vroeger toen ik klein was ...
ahhhhhh gossie toch.

Amor Vincit Omnia

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:38

Doree schreef:
Ik word nog steeds door ze gepest, omdat ik vroeger toen ik klein was schijnbaar heel schattig altijd de 'ooooh noooo' nadeed uit een nummer van Golden Earring.

haha, nou ik stond toen ik een jaar of 8 was helemaal opgedoft op de tafel mee te zingen met madonna's 'Like a virgin' totaal niet wetend waar ik over zong Haha! zal vast erg schattig geklonken hebben...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:32

Haha dat heb ik ook gedaan! Is een video van!
Bij andere mensen thuis Bloos En die mensen vonden het volgens mij niet zo heel grappig Schijnheilig

En SP: oh pleeeaaaseeee Rolleyes

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:15

Mijn kur op muziek is helemaal op muziek van Supertramp. Ik vind het dus echt goede muziek.
Overigens niet helemaal van mijn tijd, Supertramp is van de jaren 70 en ik ben zelf meer van de 80-er jaren muziek.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 12:56

Gaaf, dat lijkt me nou echt super om te zien/horen! Ik ben ook meer jaren 80, maar heb idd ook wel uitschieters naar de jaren 70 als Supertramp, David Bowie etc...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:52

Ik zal je wel inseinen als ik hem weer eens rijd. Knipoog
Kun je komen kijken/luisteren ...

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 14:41

Thanks OK dan! in welke omgeving rij je wedstrijden? Bollenstreeks is volgens mij niet zo ver vanaf omgeving Haarlem toch?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie