Luchtjes zijn zo duur!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:38

Vanes schreef:
Misschien raar maar ik heb wel altijd wat geld over voor een lekker luchtje.


Echt wel...Ben luchtjes verslaafd OK dan! *LOL*

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:52

Bloos Ben ook verslaafd aan luchtjes. Kheb nog nooit zo'n nepluchtje gehad, en de meeste luchtjes die ik lekker vind zijn aardig duur, maarja... Voor deze zomer had ik Sun van Jil Sander gekocht, die is best goedkoop, 75 mL voor 32 euro ofzo iets .

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:53

Ik heb ook altijd wel geld over voor een geurtje!! Vingers aflikken Ik heb er sowieso altijd eentje bij me Bloos *beetje verwijfd haha.. Vingers aflikken *, en nu heb ik thuis ook al best een verzameling lege parfumflesjes!! Schijnheilig
De lekkerste zijn op dit moment de nieuwe van Lacoste en nog steeds JP Gaultier Le Male!! OK dan!

Ik vind op zich dat een geurtje wat mag kosten hoorr, en als ik het geurtje heb wil ik ook meteen bodylotion en al die andere troep eromheen ook!! Vingers aflikken
En misschien een beetje raar, maar ik wil ook altijd parfum van de "Grotere" merken.. Bloos

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 17:25

Ik moet weer om een nieuwe Noa..... of een ander lekker luchtje. Het voordeel is dat ik er heeel lang mee doe Haha! Aangezien ik de meeste tijd bij de paarden zit, gebruik ik geen luchtjes, alleen voor uitgaan e.d.

Goldy_lover
Berichten: 20
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Easterbierrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 17:50

Ik vind sommige luchtjes ook vet duur . Lachen
Maar als je een luchtje wil kun je ook wel maar de lidl gaan want die heeft ook lekere luchtjes
Misschien klinkt het want vreemd .
Maar als je iets lekker wilt kun je dus ook wel iets goedkoper doen .
Want het hoeft van mij niet altijd zo duur . Knipoog
Maar sommigen denken er dus ook anders over , zij vinden het maar vreemd dat je zulke goedkope dingen koopt .
Maar het ja dus ook wel want minder duur en ze ruiken ook lekker Pling

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:37

duur zijn ze ja, maar je doet er toch ook bets lang mee, ik ga voor Amor Amor volgens mijn van cacharel

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:59

Die heb ik aan mijn moeder gegeven, ruikt erg lekker.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:06

Daarom heb ik ook geen luchtjes Haha! Soms bij de drogist ff wat opspuiten die lekker ruikt en dan een middag ermee lopen Tong uitsteken

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:08

Ik kan via mijn oude werk voor inkoopsprijs kopen.
Dat scheelt echt heel veel geld.

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:22

Ethelate schreef:
Bij die goedkope is het idd, dat je veel moet spuiten en dus in het begin een overdreven lucht om je heen hebt, die vervolgens snel vervliegt, en je ruikt er niks meer van. Zit gewoon veelste veel alcohol in.

Ik spuit nu vaak Lageveld Femme, een keer, en je ruikt het heel de dag, en niet zo'n overheersende geur


zal lageveld van bokt leuk vinden Tong uitsteken bedoel je niet Lagerveld? Haha!

ik gebruik zelf geen parfum. rexona deo elke dag en dan vind ik het goed
Haha!
mij veel te duur

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:23

Op de Albert Cuijp zat vroeger een winkel waar ze parfums verkochten voor een fractie van de verkoopprijs die je in de reguliere winkel betaalde. De reden dat hij zo goedkoop was, is omdat hij testers verkocht. De fles is hetzelfde maar het doosje is wit - opdat het niet verkocht kan/mag worden.

Ik gebruik van alles. Meestal Eden van Cacharel of Eau de Dior (de roze) en in de zomer Sun van Jil Sander.
Vroeger gebruikte ik altijd Loulou van Cacharel, maar op een gegeven moment rook dat niet lekker meer bij mij (alsof het vergaan was, zelfs met een nieuwe fles). Ik heb ook een tijdje een geurtje van Giorgio BeverlyHills gebruikt (doosje was met gele strepen). Dit heb ik een aantal keer in Glasgow gekocht en toen het op was wilde ik het in NL kopen en daar rook het ook alsof het vergaan was. Ik heb het idee dat het aan de nederlandse parfumerieƫn ligt, de doorlooptijd is te lang/ condities waarbij de parfums worden opgeslagen zijn niet goed waardoor het goed bederft.

En geeft het maar toe; even naar Brussel naar Av. Louisa is toch veel leuker dan een bezoekje aan de lokale Ici Paris? Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:51

echt niet normaal meer!!
maja ik geef er toch geld aan uit.. Schijnheilig
Een van mn favorieten is Deep Red van Hugo Boss en die is nog wel redelijk te doen!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:41

ik ben echt een geurtjesgek!! *LOL*
heb echt heerlijke geurtjes, met een redelijk prijskaartje.... Schijnheilig

ik heb meerdere luchtjes, maar mijn lekkerste zijn:
*Emporio armani with
*truth van calvin klein
*kenzo (?) weet de naam van het luchtje niet meer precies!
alle 3 zijn zeker boven de 30 euro voor het kleinste flesje... Bloos Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:06

Nu gaat Liekie even opscheppen Schijnheilig

Nee ik heb gewoon heel erg veel geluk. Mijn zus werkt al jaren bij een parfumerie. Ook ik heb daar de afgelopen tijd gewerkt en het resultaat ervan is te merken. De duurste cremes, make-up en parfum staan hier in huis

(Meisjes het is trouwens een geurtje, een luchtje hangt op de wc Tong uitsteken )

Denk dat er van mijn moeder, mij en mijn vader een stuk of 100 flessen parfum in huis staan en dat zijn allemaal testers grote maat Scheve mond Sorry Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:13

Ik heb nog heel veel miniflesjes staan, plus wat grotere flesjes. Moet ze van mezelf nu eerst eens opmaken *LOL*.
Ik kijk als ik een nieuwe fles koop wel naar de prijs/grootte verhouding. Als ik voor een paar euro meer bijna dubbel zoveel heb, kies ik daarvoor.