Nederlander de keel doorgesneden in België

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Nederlander de keel doorgesneden in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 20:31

Te belachelijk voor woorden, een man die klaagt op Rock Werchter over zijn camping-buren. Vervolgens wordt hij ontvoerd en snijden ze hem de keel door.

Ze vermoeden trouwens dat de ontvoerders Belgische militairen zijn, thnas, dat heb ik vanmiddag op het nieuws gehoord. Scheve mond

Citaat:
LEUVEN - In de nacht van zaterdag op zondag heeft een nog onbekende man een Nederlandse campinggast in het Belgische Werchter de keel doorgesneden. Het voorval deed zich rond twee uur 's nachts voor, meldde het parket in Leuven.

Vrienden van de Nederlander brachten het slachtoffer naar de Rode Kruispost in Werchter vanwaar hij in allerijl naar een ziekenhuis in Leuven werd gebracht. Zijn toestand was zondagmiddag stabiel. "Gelukkig hebben zijn vrienden hem snel kunnen bevrijden, anders was hij wellicht ter plaatse overleden'', aldus persrechter Vits in Leuven.

Het slachtoffer had zich bij zijn buren op de camping beklaagd dat er te veel lawaai was. Even later sleurden onbekenden de man in een bestelwagen, waar men hem de keel doorsneed. De politie heeft in verband met de zaak tien verdachten opgepakt.


Bron: Nu.nl

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:42

Pfff, het zal je maar gebeuren Scheve mond

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:44

nouwja zeg Scheve mond je kan echt nergens meer iets van zeggen...

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:45

Gelukkig werd het op het NOS-nieuws wat minder gekleurd gebracht.

Maar lekker is het niet

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:48

Getverderrie, denk je fijn op zo'n festival te zijn........
En als het militairen zijn, is het helemaal een schande, vooral met alles wat er de laatste tijd al gedaan wordt door militairen Lips are sealed
Echt belachelijk

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 20:51

Het gaat gewoon heel erg slecht met de maatschappij, en dit is er een klinklaar voorbeeld van Lips are sealed Je mag tegenwoordig niet eens meer zeggen dat iemand herrie maakt of irritant is en je hebt al een grote bek terug (of erger..Scheve mond).

[offtopic]Wat zouden mij buurjongetjes (2 en 4) me dan al vaak neer hebben moeten slaan zeg Haha![/offtopic]
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 04-07-04 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:51

Walgelijk wat ziekelijk! Afbeelding En dan ook nog de keel doorsnijden.. pfft..

Cuando menos piensas .... sale el sol

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:53

Scheve mond

Word gewoon misselijk bij de gedachte. Hoezo de maatschappij is naar de knoppen Scheve mond


..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:57

ik las het daarstraks ook op het RTL nieuws online dan en ik had gelijk zoiets van, waar gaan we in vredesnaam naartoe! Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:11

wàààt??

helemaal nog niet gehoord!!! dit is echt SCHANDALIG!!

op zoon festival hoort iedereen toch vrienden te zijn (zo vind ik de sfeer toch altijd op een festival, iedereen respect voor elkaar en elkaars muziek)

echt ziekelijk, ik schaam me diep belg te zijn op dit moment!!

sjalalaaaaa

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 21:13

Ik zou me meer schamen voor jullie leger Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen Blijkbaar zijn het dus wel militairen.

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:19

Bloos!

sjalalaaaaa

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:29

Pfoe dat klinkt niet fijn.....

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:46

hmm ik wilde daar dus eigenlijk heen, maar de kaartjes waren uitverkocht. ben ik achteraf dus best blij om. het zal maar zo voor je neus geburen, of nog erger het zal jou overkomen.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:49

ahh bah! dan is toch echt triest!!! belachelijk dat je nog niet even je mond ergens over open mag trekken, want voor je het weet zegt je het tegen de verkeerde en je hangt!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:52

Ik wilde daar eigenlijk eerst ook heen Scheve mond

jeezus.. op zo''n festival gewoon.. ik vind daar altijd een superrelaxte sfeer hangen, iedereen heeft respect voor elkaar enzo.. blijkbaar toch niet Scheve mond

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:54

Mijn nichtje belde straks ja.. Die wist het me even luid en duidelijk in geuren en kleuren te vertellen (of zeg maar liever: toe te schreeuwen)..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 08:35

GAdverdamme er gebeuren veel gekke dingen hier.

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 08:50

de keel doorgesneden is wel een heel groot woord hoor. Volgens het nieuws kreeg de arme man een messteek in de hals waarbij een halsslagader was geraakt. De man is gelukkig niet meer in levensgevaar. Maar echt de keel doorgesneden is hij ook want dan had hij zeker niet meer geleefd. Overdrijven is ook een kunst vind ik. Scheve mond

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:57

En als het inderdaad Belgische militairen zijn, dan denk ik niet dat ik beschaamd zal moeten zijn want dan zullen de heren er NIET goed vanaf komen.

Verder vind ik dit bericht onvoldoende om een terechte reactie op te kunnen geven, al vind ik in het algemeen dat zoiets niet kan, maar dit had evengoed ergens anders ook kunnen gebeuren. Ik betreur het ten zeerste.
Loopt daar geen security op de campings rond om dit soort problemen op te lossen?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:59

petraaken schreef:
de keel doorgesneden is wel een heel groot woord hoor. Volgens het nieuws kreeg de arme man een messteek in de hals waarbij een halsslagader was geraakt. De man is gelukkig niet meer in levensgevaar. Maar echt de keel doorgesneden is hij ook want dan had hij zeker niet meer geleefd. Overdrijven is ook een kunst vind ik. Scheve mond

Maakt dat het minder erg?
Met 10 man boven op 1 vent springen en hemn proberen af te maken? Wees er maar trots op.

Goedgekeurd onderschrift :)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:01

Pfft waar gaat deze wereld heen. Dit is echt niet normaal

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:03

Billy schreef:
Maakt dat het minder erg?
Met 10 man boven op 1 vent springen en hemn proberen af te maken? Wees er maar trots op.

Ik lees nergens dat Petra trots is op wat gebeurd is, of het nog maar goedkeurt.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:05

Billy schreef:
Maakt dat het minder erg?
Met 10 man boven op 1 vent springen en hemn proberen af te maken? Wees er maar trots op.


Ja precies.. Het is al belachelijk genoeg dat het gebeurt.. Bah zeg... wat bestaan er toch een zieke lui in deze wereld..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:06

nouja zeg.... mag een mens dan niet eens meer zeggen als hij ergens last van heeft??? ... waar gaat het heen met deze wereld...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Lalidan, LiDi, luuntje, Maren, pony33 en 201 bezoekers