Miss Match

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:09

ik vind het wel leuk om naar te kijken..... OK dan!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:35

MICHAEL!

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:01

Ik heb gemaild, en de reden dat de serie is gestopt is omdat er niet meer afleveringen zijn gemaakt... heel jammer.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:35

essiedepessie schreef:
Ik heb gemaild, en de reden dat de serie is gestopt is omdat er niet meer afleveringen zijn gemaakt... heel jammer.


Ach misschien dat het dan nog komt, als het goede cijfers heeft gehaald zullen ze er vanzelf meer maken toch?
Clueless vond ik trouwens geweldig geinig, kan hem alleen nergens meer huren.

Nieky

Berichten: 73
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:02

MICHAEL Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:44

wat ontzettend jammer zeg, vond het echt een leuke serie.

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:00

Jeetje is het nu alweer afgelopen, wat jammer zeg. Ik vond het heerlijke verstand-op-nul-bordje-eten-op-schoot televisie Lachen. Waarom kopen ze zoiets dan ook aan, als er zo weinig afleveringen van zijn. Ben je er net op ingesteld, komt het niet meer! Ik denk niet echt dat hier nieuwe afleveringen van gaan komen, in Amerika liep de serie niet zo geloof ik en alleen om ons zullen ze vast niet de serie een doorstart geven. "Alies, meid, luister, je hebt toch geen bal te doen momenteel, die mensen daar in Nederland (je weet wel van de klompen en de tulips en Amsterdam enzo) vinden Miss Match zo leuk, wat dacht je ervan om voor een tiende van je salaris weer te gaan beginnen?" Hmmm, nee, zit er niet echt in vrees ik Nou, ik ga die bibliotheekboeken die nu al drie weken ongelezen op de tafel liggen misschien toch maar eens een kans geven denk ik.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 18:56

Ik mis t ook heel erg...

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:57

Charmed_One schreef:
*zucht* heb weetr een nieuwe soap verslaving Tong uitsteken Na mn favo serie the Nanny komt nu een nieuwe serie ( is 2 weken aan de gang;) ) Miss Match en ben er nou alverslaafd aan.... T zal alleen nog niet zo bekend zijn. Zijn er ook bokkers die dit alvolgen ofzo?


Mens!!!!!!!!!!!! je lijkt precies op mij! Al vanaf mijn 4 e jaar heb ik fanatiek naar The Nanny gekeken En nu vindt ik Miss Match geweldig