Vakantiedilemma: kamperen of Lastminute Turkije?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 20:40

Sonja schreef:
Hahaha wat heb je nou nodig om te kamperen! Bij ons past het gewoon in en aan onze rugzakken hoor Haha! Leuk man!
Overigens; als je idd veel zooi mee hebt, is het idd niet handig. In Parijs moet je nog een flink stuk met de metro, van Gar du Nord naar Sud om op de TGV te stappen. En in de Parijse metro ben je niet happy als je je suf moet sjouwen....


Ik ken het, heb er 9 jaar gewoond... Schijnheilig

Wat wij meenemen? Tent, kookstel, slaapzakken, stoeltjes, luchtbed, gasfles... Bloos

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 20:41

Lydiia schreef:
Zie je nou wel, zo te horen was het als een leuke vakantie!



Ja zeker!!!!!!!!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:46

Beide vakanties kunnen leuk worden, en als jullie kamperen leuk vinden is dat natuurlijk een leuke optie!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:49

Wij (een vriendin en ik) zouden gaan kamperen in Nederland ergens, maar omdat de weervoorspellingen nou niet bepaald positief waren, hadden we zaterdag 19 juni voor dinsdag 22 juni een last-minute Turkije geboekt. (8 dagen) We hadden heel veel last minutes gezien voor nog geen 200 euro, maar die waren allemaal weg. We hebben er één gevonden voor 250€ incl. vliegreis, luchthavenbelasting, transfer en accomodatie. We zaten in een appartement in Turgutreis (plaatsje in de buurt van Bodrum) Het was idd warm (30-35C), maar aangezien het aan de zee ligt was het door de wind meestal aardig aangenaam.
Het was echt erg leuk! Wat betreft vakantie ben ik ook meer voor kamperen, maar in het weer dat het in NL was, is Turkije toch stukken beter. En kamperen in Frankrijjk zat er voor ons niet in aangezien we geen auto konden krijgen. Ik was eerst bang dat de enige activiteit in Turkije strand was (wat ik leuk vind voor een paar uur, maar niet voor een hele vakantie), maar dat valt mee!