De (beroemde) ex van jouw vriend....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:43

Ik vind het wel redelijk normaal dat je nog foto´s van je ex in je portomonnee hebt. Gewoon kleine pasfotootjes, wat maakt dat nou uit??

Ik heb ook nog foto´s liggen hoor, als mijn vriend daar een probleem van maakt heeft HIJ een probleem. Je hebt toch veel meegemaakt en toch van zo iemand gehouden of misschien tegen je verstand in nog steeds wel??! Dan kan zo´n foto mooie herinnringen ophalen en een plaatsje in je hart.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:05

Hmm, de ex van mijn vriend is ook zo'n veel te mooi meisje......de eerste keer dat ik haar zag, op een foto had ik toch wel zoiets van 'goh, en dan neem je nu......mij?!'Maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat het niet voor niets uit is enzo, het steekt toch wel een beetje....vooral omdat ik toen ik net met hem kreeg nog niet echt zeker was van mezelf
Aan de andere kant ben ik zowieso een superjaloers mormel, maar dat weet ik van mezelf, dus dan is het minder erg Knipoog
Ik zou denk ik best wel hard wegrennen als er echt véél foto's stonden van zijn ex, maar ik denk dat een foto, of een pasfoto in de portemonnee wel moet kunnen,onder voorwaarde dat het niet al 10 jaar uit is ofzo...das vrij ex-complexverdacht.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:13

Ik ben ook wel eens een foto tegen gekomen waarvan ik dacht, goh moet dat nou? maar zelf heb ik ook nog foto's van ex-vriendjes. Als je je hele kamer vol hebt hangen met 1 bepaalde ex kan ik me voorstellen dat t niet heel leuk is maar een foto in je portemonnee of ergens op een kast is nog goed te overleven. Jij bent de levende versie in zn armen op dat moment, niet zij.

Applebee
Berichten: 92
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:10

Toen mijn vriend en ik wat kregen heeft ie meteen al zijn foto's van exen verbrand. Hij vertelde me dit pas maanden later. Maar wij zijn ook een geval apart, we wisten allebei meteen van begin af aan dat we gemaakt waren voor elkaar. Hij baalt er ook vreselijk van dat we elkaar niet eerder onmoet hadden, want hij heeft een paar verschrikkelijk bitchen van exen gehad. Idem dito met mij, hij is de enige die telt voor mij.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:16

Jennygirl schreef:
Maar reiziger heeft een beetje een typische vorm hoofd en een giga overbite. Angelina heeft gewoon mooie volle lippen Haha!



*gruwel*

Het eerste wat ik dacht bij het zien van de intro van één van haar films (Tomb Raider- Cradle of Life ?) waarin werd ingezoomd op haar lippen was *YEK*.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:31

Ik ben zo'n ex die bij zijn ex aan de muur hangt Bloos

Het is al 10 jaar uit, maar we zijn nog wel hele goede vriendjes...
En trouwens, aan die muur hangen heel veel vriendjes van hem, ik zou beledigd zijn als ik er niet bij zou hangen Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:36

Jurga schreef:
*gruwel*

Het eerste wat ik dacht bij het zien van de intro van één van haar films (Tomb Raider- Cradle of Life ?) waarin werd ingezoomd op haar lippen was *YEK*.


Tsssk... jij bent maf Tong uitsteken ... Angelina is namelijk gewoon een bloedmooie vrouw ... als zij een ex van mijn bf was (doesn't he just wish!) dan mochten er wel ex foto's in de kamer hangen van mij hoor... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:12

vikki schreef:
Tsssk... jij bent maf Tong uitsteken ... Angelina is namelijk gewoon een bloedmooie vrouw ... als zij een ex van mijn bf was (doesn't he just wish!) dan mochten er wel ex foto's in de kamer hangen van mij hoor... Haha!


Ben ik het helemaal mee eens...

Wat is trouwens erger, Angelina Jolie als ex aan de muur hebben hangen of weten dat je met haar samen in de fantasie van een vriend voorkomt Tong uitsteken (hope he doesn't read this Schijnheilig )

Waarop ik overigens zei dat ik niet van plan was haar te delen Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:27

De ex van een ex van mij was model, hing er zo'n flyer voor een dicotheek, zeegtie heey dat is ......... ( zijn ex dus). Scheve mond

Later op msn zegtie ook nog eens dat ze knap was. Frusty \