Brr..ik me dood geschrokken, durf gewoon niet meer te slapen

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-01 21:43

Er is gister avond voor de tweede keer ingebroken bij ons in de buurt.
Eerst twee huizen verder dan ons huis, zijn ze door het kleine raampje heen binnen gekomen.
Gister nacht hebben ze bij de achterburen ingebroken. Die mensen lagen te slapen boven, en de inbrekers zijn ook bij hun op de kamer geweest.
Ze hebben beneden alcohol die ze in de kast hadden gevonden opgedronken, en ze hebben gewoon op hun gemakje zitten roken.
Gadver ik zie nu elke keer het beeld voor me, dat ik aan het slapen ben, mijn ogen open doe en daar iemand staat. Brr, ben echt bang om te gaan slapen. Stel je voor dat ze hier inbreken, en dat ze bewijs van spreke in mijn kleding kast lopen te snuffelen, of in mijn gedichtenbundel of ik noem maar wat. Dat is mijn prive. Ik zit gewoon te rillen hier, hoorde het net van me moeder, dat er weer ingebroken is. Waarom laten ze andere mensen niet gewoon met rust. Scheve mond\

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 21:57

mhhzz.. is idd nie echt tof nee.. was daar vroeger altijd zo bang voor dat er mensen boven zaten op de verdieping waar mijn slaapkamer was, altijd eerst elke kamer controleren voordat ik in mn bed durfde te stappen.

Het enigste wat je er tegen kunt doen is sloten kopen die volgens de politie veilig zijn verklaard. en natuurlijk een honkbalknuppel naast je bed leggen, al is het alleen maar voor je eigen gevoel dat je tenminste wat kunt doen Lachen

wel oppassen met je reactie als je moeder eens naast je bed staat ofzo Party!! Schijnheilig

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:15

Das niet fijn!!
Ik weet hoe het is!
Want bij ons in de straat zijn ze ook weer vollop aan 't inbreken enzo!!
Voorlopig gelukkig alleen de hoekhuizenw ant dat is het makkelijkst (kweet niet waarom maarja)!!
De laatste 3 dagen is het rustig maar vorige week werd er echt om de dag ingebroken.. terwijl de mensen gewoon thuis waren..!!
Brr er zou er maar 1 ineens binnen komen als je ligt te slapen en aan al je spullen zitten enzo GETVER!! best well scared!!.. Scheve mond\

-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie