Lekkage wat te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Lekkage wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 21:44

Vorige week donderdag is er bij ons in huis een nieuwe keuken geplaatst. Alles ging goed, tot vanmiddag. Ik hoorde, een uur nadat de vatwasser klaar was, ineens een seipelend geluid achter het aanrechtkastje vandaan komen. Eerst dacht ik nog dat het de afvoer was, maar de aanvoer van de vaatwasser is los Huilen Boos! Verdrietig !!!
Het is een inbouw, dus ik kan er echt niet bij (ik heb me al opengehaald). Tot overmaat van ramp ben ik ook nog alleen thuis dit weekend, en is er dus geen handige vriend die dat even aanpakt. Voorlopig heb ik de hoofdkraan maar dichtgedraaid, maar ja ik wil dit weekend nog wel water gebruiken. Hij komt pas zondagavond terug, en is niet te bereiken!
Wat moet ik nou doen Verward

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:23

een of andere man lief aankijken die dat ff wil maken voor je!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 22:25

Ja, morgenochtend dan maar, ik denk niet dat de buurman blij is als ik hem nu uit zijn bed trommel.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:27

erleyne schreef:
Voorlopig heb ik de hoofdkraan maar dichtgedraaid, maar ja ik wil dit weekend nog wel water gebruiken. Wat moet ik nou doen Verward


Water halen bij de buren... Haha!

Ehm... Lastig zeg dat het in het weekend is... Loodgieter zeker ook niet te bereiken... Als ik jou was zou ik alles gewoon lekker zo laten, dan heb jij het achteraf ook niet gedaan als je het nu verder sloopt!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 22:36

Ja, maar ik moet toch ook af en toe naar de wc. Ik ga morgen gewoon naar die keukenboer. Ze hebben hem er in gezet, en nu is het opeens lek. Dat ligt vast niet aan mij (ik heb dat ding alleen aangezet). Alleen ben ik bang dat ze dan de kastjes eruit moeten halen.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:54

ja dan zullen ze best wel moeten doen maar goed, ze moeten toch wat doen, ze kunnen de lekkage niet verhelpen aan de telefoon natuurlijk!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 23:04

Net toch mijn vriend aan de lijn gekregen (zit in Hengelo op één of ander computergebeuren, via een vage kennis bereikt) Het is maar goed dat hij er niet is, hij had zo dat ding eruit gehaald (en weg is je garantie).
Toch maar naar de installateur morgen. Betaal je nota bene €2000 aan de loodgieter, en nog eens zo'n €1100 om de keuken er in te laten zetten, heb je nog lekkage.
Ons huis is echt verdoemd, dit is al de vierde lekkaage in 1,5 jaar (waarvan twee doordat we zelf leidingen hadden verlegd, denk je het een keer aan de professionals over te laten Boos! )