Moderators....

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

audrey007

Moderators....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 10:00

Sorry kan er niks aan doen en ik was al gefrustreert maar op dit moment word ik echt ff gek van jullie!! ben al uur bezig met foto"s en ik krijg alleen maar slotjes, als ik om hulp vraag krijg ik een slotje, en als ik het dan vervolgens fout doe ook nog eens

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:05

En waarschijnlijk gaat hier ook weer een slotje op. Je kunt toch ook een pb sturen naar een van de mods, even om uitleg vragen als je het niet snapt? Ik bedoel ik snap wel waarom ze het topic dicht hebben gegooid, je foto's waren gewoon veeeeeeel te groot, en een stuk of 4 berichten van te voren waarin je foto's niet werken zijn ook niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid. Je kunt toch altijd eerst even testen met de "voorbeeld" knop bij het posten van je bericht of alles werkt?

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:08

Audrey, volgens mij heb ik in je topic een uitgebreide en duidelijke reactie gegeven:

Oscar schreef:
Op de foto's is alleen een paardenkont te zien Knipoog
Verder zijn het ontzettend grote foto's, denk aan de max. grootte (640 x 480 pixels).

Daarbij is het goed om eerst even na te denken in welk forum je een topic opent, algemeen is nl. niet het juiste forum.

Voor foto's hebben we 2 fora, nl. In the Picture en Horses at Work.
De funfoto's kun je op ITP plaatsen en de serieuze werkfoto's op HAW.

Omdat het mij niet duidelijk wordt om welk soort foto's het hier gaat en omdat er blijkbaar iets niet goed is gegaan met het uploaden / plaatsen, voorzie ik dit topic van een slotje.
Zodra de foto's beschikbaar zijn in het juiste formaat, dan mag je een nieuw topic openen op ITP of HAW.

Tip: gebruik de "voorbeeld"-functie om te kijken of de foto's in beeld verschijnen zoals jij het graag wilt.
Je hebt dan nog de mogelijkheid om het evt. aan te passen.
Meer tips vind je in dit topic:
[ITP] Regels van ITP *update 6 maart*

Mijn advies: stop met topics openen en lees hetgeen hierboven staat even goed door, dan kom je er vast wel uit.

It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten