ARGH Usericons: voor iedereen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23748
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:45

Ik houd die van mij ook lekker, gewoon omdat hij ook wel een beetje klopt. Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 08:53

Citaat:
Op 2001-10-29 17:27, schreef Spirit:
Jaa, herken je mijne alweer? Mijn mooie sunset Bolivia en ik waren weggegooid uit de upload toen had ik deze maar gedaan Verdrietig Ook wel mooi toch?



maar die heb ik nog wel!!!
Afbeelding

Kus Marije

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 10:31

Ik heb alvast maar een nieuwe genomen om aan het idee te wennen. Max gaat Zaterdag weg Verdrietig
Zie Paardenpraat Zal ik max verkopen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 11:20

Je kan toch lezen ofniet? staat toch duidelijk een naam bij. En je meot je niet zo snel ergeren aan iets, maak je niet dik.
Hoort dit niet op kippenhok???? ik vind het echt getokkel namelijk

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 12:19

Ik moet zeggen dat ik jou een behoorlijke kip vind, Mytens. Ik meen dat het berichtje duidelijk is (kan jíj wel lezen?)

Maarja, er zijn natuurlijk altijd ongelooflijk intelligente mensen die alle namen onthouden en waarbij de hersens niet naar plaatjes linken maar direct naar namen. Phoeh. Wat jammer dat dat bij mij niet werkt. Koe


Ik maak me helemaal niet druk hoor om die veranderede icoontjes, ik vind het alleen ERG irritant. Ach...Jouw naam herken ik wel ja, Mytens. Als er weer eens een botte reactie staat dan hoef ik de naam of icoon niet eens te zien, dan weet ik meteen van wie die is Schijnheilig