Naar rechtbank voor school en dan...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Naar rechtbank voor school en dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 23:20

Ja, voor school ging ik een paar uur naar de rechtbank, vrije punten enzo. Dus wachten voor zo'n hoorzaal, zie ik een oud klasgenootje(nu 20/22) (van de middelbare school) zitten. Ken d'r verder niet zo, maar had geen problemen met d'r en heb wel eens met d'r gepraat. De zaak die diende was behoorlijk zwaar. Was een verkrachtingzaak, de dader bleek zich via internet als een fotograaf voor te doen en dan na een aantal chatsessies echt contact te maken. Daarna hing hij een verhaal op dat hij para begaaft en dat hij ze kon helpen met hun problemen, maar dan moesten ze wel sex met hem hebben. Als je het zo leest, dan denk je daar trapt niemand in, maar hij zocht z'n slachtoffers uit diegene die het moeilijk hadden in hun leven e.d. 'Hiervan werd hij dus allemaal van beschuldigd. Bleek m'n klasgenootje dus 1 van z'n slachtoffers te zijn. Ja, dan slik je toch wel even! Het lijkt altijd zo ver weg, maar dan! Had haar al een tijd niet gezien en dan zie je elkaar bij toeval op zo'n rechtzaak. Heb ook verder niet met d'r gesproken, ze was daar met d'r hele familie.
Tijdens een schorsing zat ze te praten, met iemand achter d'r (waar ik weer schuin achter zat), die vroeg of zij ook een slachtoffer van die vent was (waren er 4 totaal bij deze aanklacht, maar er waren er maar 2 aanwezig), zegt die moeder dood leuk; Wat nee joh, mijn dochter is mans genoeg, als zoiets gebeurd Scheve mond Ik dacht bij mezelf, Ja dat zeg je nu. Wees blij dat het haar niet is overkomen, terwijl ze die vent wel kende. (en als je het kind zag zitten, dan geloof je er ook niks van)

En dan 1 van die andere meisjes was minderjarig en was al eens eerder verkracht en had toen abortus gepleegd. Hij was zo behulpzaam, dat ze er weer 'intrapte', bleek ze ook van hem zwanger te zijn! Intussen ook bevallen en zij is nu slechts 16.
Getver, wat een zieke mensen heb je soms en als je dan hoorde hoe hij met smoesjes probeerde te weerleggen. Ellelange verhalen, moeilijke woorden, wedervragen stellen enzo. Over 2 weken is pas de uitspraak, daar mag je als 'bezoeker' niet bij zijn. Maar vond het echt zo raar, dat je daar dan zit en de dan allemaal hoortwat er is gebeurd bij iemand die je kent.
Zo, ik moest het even kwijt hoor.

- Offline -


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:57

Lijkt me inderdaad heel moeilijk om, op die plek, met zo'n verhaal erachter iemand tegen te komen die je kent.

Wat een ellende op de wereld he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 08:46

Sommige van die figuren kunnen kennelijk zó op in inpraten en je doen geloven dat ze je enige redding zijn, dat ze alles voor elkaar krijgen.... Scheve mond Ziek, gewoon.
Lijkt me voor jou ook geen prettige verrassing, om daar toevallig bij zo'n zaak te zitten waar ook nog eens een bekende bij betrokken is... Ach gut

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:42

Gatver, wat een ellende zeg. Moet je wel geraakt hebben, zo'n heftige zaak met een bekende... Scheve mond

Odessa & Assedo

UumsJarig

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:42

Wat naar om daar zo achter te komen. Je wordt onvoorbereid toch met heel heftige zaken geconfronteerd...

Wij moesten ook eens een vervangende opdracht doen in V5. Bleek de dader (verslaafde inbreker) een ERG prettig uitziende kerel te zijn. Dat pakte dus beter uit.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:11


sommige mensen zijn gewoon zo ziek. Ook vreselijk voor dat tweede meisje dat wens je niemand toch toe

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:31

heftig hoor, ik zou daar ook behoorlijk mee zitten als ik op zo'n manier een oud klasgenootje tegen zou komen Scheve mond
en dan dat meisje van 16, 2x verkracht en nu dus ook al moeder(waarom houdt zij de baby vraag je je af, wordt je altijd herinnerd aan de verkrachting lijkt me?)

bah, er is echt teveel ellende op deze wereld!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:12

Zo zie je maar wat voor gekke mensen rond lopen.
Ik had dat eerst ook tenmiste wou graag foto's makn voor ene fotograaf en toen nam iemand contact met me op ik was dolblij ik tegen me ma zeggen;'' Jah ik mag foto's maken' Me ma vertrouwde het al niet echt.
Dus ik vroeg of ik mensen mee mocht nemen hij zei nee want anders wordt het te druk Verward Dus effe later sprak ik hem op msn van wanneer ik mocht beginnen. Hij zei als je je borsten via cam laat zien mag je morgen al beginnen of zoiets. Want hij wou waarschijnlijk kijken hoe het eruit zag om te gaan fotograferen Verward Maar een andere fotograaf had me al verteld dat er 1 regel is waarvan mensen onder de 18 geen naakt of halfnaakte foto's maken. Dus ik had dat die man verteld en gedreigd dat ik hiermee naar de politie ging kwam die man met een smoes ooh sorry wist nie dat je onder de 18 was Verward en hij was gelijk ofline.

Lots of love Nadicia

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:17

heb ik ook een keer gehad..... Verdrietig

The journey of a thousand miles begins with a single step.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:36

Jemig wat is het toch een zooitje in de wereld Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 bezoekers