Ik word gek van de buurkinderen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Ik word gek van de buurkinderen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 13:23

Pfff wat een rust was het toen ze op vakantie waren..
Tot gisteren, toen was het weer afgelopen met de rust..
Ze kwamen terug en het was gelijk weer het oude liedje. Stampen in het huis zodat het bij ons ook te horen is, keihard schreeuwen in de tuin, om de 5 minuten jankt er wel 1, als vaders hun op d'r kop geeft kan heel de buurt meegenieten wat een stem heeft die man zeg.
Ik heb 2 weken heerlijk kunnen slapen maar dat zal nu ook wel weer afgelopen zijn..
Moest net wel even stiekem lachen om iets wat er gezegt werd door die kinderen (dat kan ik in mijn kamer horen terwijl kun buiten zijn)

kind 1: AUWWW
kind 2: Wat betekend auw??
kind 1: Dat betekend dat ik bloed Clown

Voor de rest vind ik het echt niet grappig en dit duurt echt vanaf 8 uur s'morgens tot 7 uur s'avonds ongeveer.....

Nog meer mensen die hier last van hebben??

Begrijp me goed ik heb helemaal niks tegen kinderen, maar ik word hier toch een beetje gek van..


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:40

Ik leef met je mee.... Ach gut Hierachter zit er eentje van een jaar of vier, die is echt niet opgevoed: als er ook maar een scheet dwarszit, begint ze al te krijsen. Zelfs als ze gewoon een zin begint met een vraag, gaat het al van: "Mama, ik wil... *WHEEEEEEEHHHHHH!!!!!!* een *WHAAAAAAHHHH!!!* ijsje *hik* *snotter* Kennelijk krijgt ze alleen aandacht als ze jankt, dus dan kun je beter maar meteen gaan janken, dan krijg je tenminste meteen aandacht, toch? Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:41

Vervelend he......
Ik snap het wel...Mijn vader woont ook nin breda en heeft dus ook hele leuke buren waar we dus ruzie mee hebben neit nomaal.....
Zo erg dat ze zo snel mogelijk willen verhuizen...hij heeft al een klap te pakken gehad...en dan is het beter voor mn stief moeder en kleine zusje om te verhuizen , het is echt niet leuk meer...

Actie van de buren:

Mn vader komt in de straat aanrijden....
Dochter van buurvrouw sklingert fiets op de grond gaat liggen en gillen....

reactie: boze buurvrouw!!
Mijn vader raakt dat kind niet eens aan....


En dan idd nog niet over de herrie gesproken....
Snap hoe je je voelt.......
>;)

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:43

*meldt zich*

hierachter hebben ze 3 jongens met ADHD en pa heeft het ook, ze nu gelukkig met vakantie, maar zullen wel snel terugkomen....

Schuin beneden in de flat woont een Marokkaanse familie met wel 20 kinderen die altijd op zeer luide toon onverklaarbare kreten uitstoten en altijd ruzie maken, slaan, dingen naar elkaar gooien, janken

Vreselijk.....

En wat denk je van ouders die hun kleuter 's morgens vroeg de deur uittrappen met boerenklompjes aan, dan kunnen ze goed horen waar ie is...... ja ik ook!!! Stoom uit je oren

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:49

Jee, ik weet wat het is.
Mijn achterbuurvrouw heeft ook een zoontje, blairt de hele dag dus door.
Knetter word je er van!
Maar dat is niet de eenigste, een jong stel die een blok verder wonen ( ik woon 2 onder 1 kap), die hebben echt de hele dag ruzie....en jahh regelmatig vliegt er ook nog iets bij mij voorthuis langs of een raam moet eraan geloven bij hun.
Word er soms echt zenuwachtig van, het verbaast mijn nog alle dagen dat ze elkaar nog niet hebben afgemaakt. Scheve mond

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:50

Er woont hier in de straat ook een jochie van een jaar of 3 die áltijd jankt. Heel irritant, en hij begint steeds weer met zo'n uithaal alsof hij doodgaat.

Godzijdank zijn ze gister met de caravan vertrokken. Ik hoop dat ze nog lang wegblijven OK dan!

EngeltjeS

Berichten: 16627
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:55

dit herken ik
maar ik hoor ook elke dag: WHOEEH!! jij gaat hoog he Tong uitsteken (vliegtuigje spelen)
en whieeeehhjj!!!!
k word er gek van!


Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:10

Ik heb 2 kleine meisjes, en die mogen buiten best een hoop lol hebben, maar daar hoeft niet de hele buurt van mee te genieten....

Volgens mij is het gewoon een kwestie van opvoeding. Mijn dametjes weten dat zo gauw ze hun volumeknop voluit zetten, ze binnen een paar seconden op de gang staan. Daar is mamma erg streng in. *LOL*

Af en toe mogen ze ook best tijdens een stoeipartij even voluit, maar dat duurt maar een kwartiertje ofzo en dan moeten ze weer rustiger worden.
Ik hou niet van kinderen die zich zonder controle altijd maar laten gaan en nog een grote bek hebben ook, als je daar iets over zegt.....

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:14

Wat heb ik het dan toch heerlijk rustig op mijn balkonnetje *LOL* . Beneden op het veld spelen af en toe wat kinderen, maar die zijn ver genoeg om er geen last van te hebben en af en toe zetten mijn Marokkaanse bovenburen hun muziek even op volle kracht vooruit, maar verder... heerlijk rustig.

Wat zeg ik? Er begint net een kind snoeihard te brullen op het veld, is zeker van de schommel gebutst... Cool

Waar ik vroeger woonde werd je ook helemaal gek van de herrie om je heen. Aan de ene kant woonde een heel leuk gezin met leuke kinderen, maar aan de andere kant... Dat was het soort gezin als door Smurf beschreven, met een paar kinderen ertussen zoals Elles heel treffend weergaf. Gelukkig heb ik daar al heel lang geen last meer van Lachen !

Sterkte in elk geval voor jullie Ach gut .

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 14:43

Aan de ene kant ben ik wel blij dat mijn probleem herkend word maar aan de andere kant is het toch gewoon te gek voor woorden..
Net ook weer, 1 van de kids kwam naar buiten, ik denk op blote voeten en begint me toch ineens te krijsen Scheve mond
HEEEEEET, HEET, HEET, HEEEEEEET echt wel 20 keer achter elkaar.
Dan denk ik ook van "ja hallo 1 of 2 keer is ook wel genoeg hoor Rolleyes

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:48

Paradise schreef:
Aan de ene kant ben ik wel blij dat mijn probleem herkend word maar aan de andere kant is het toch gewoon te gek voor woorden..
Net ook weer, 1 van de kids kwam naar buiten, ik denk op blote voeten en begint me toch ineens te krijsen Scheve mond
HEEEEEET, HEET, HEET, HEEEEEEET echt wel 20 keer achter elkaar.
Dan denk ik ook van "ja hallo 1 of 2 keer is ook wel genoeg hoor Rolleyes


Laten we hopen dat ze er toch minstens een paar brandblaren aan over hebben gehouden... Extreme duivel Nagelbijten / Gniffelen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:49

goh, ben ik even blij dat ik geen directe buren heb hier op de boerderij (ja een metertje of 100 verderop)
Wat gek he, dat wij zo goed met elkaar op kunnen schieten Knipoog

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 14:56

missnynke schreef:
goh, ben ik even blij dat ik geen directe buren heb hier op de boerderij (ja een metertje of 100 verderop)
Wat gek he, dat wij zo goed met elkaar op kunnen schieten Knipoog


Lijkt me heerlijk om buren te hebben die een eindje verderop wonen Schijnheilig

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:08

*steekt vinger op*
IK OOK!!..

Het buurmeisje jankt ook de hele dag keihard.. Helemaal als ze haar zin niet krijgt, zo'n hele harde nep-huil... Hoor je door de hele buurt..
Buurvrouw die dan brult ''HOU OP, Y''... Kind brult (lees: schreeuwt) nog harder (ja dat kan.. Scheve mond ) . Kind wordt daarna vakkundig door moeders naar boven gesleurd en op haar kamer gezet waar het kind de deur eruit ramt.. Haha!
De deur is ook al een paar keer vervangen... Nagelbijten / Gniffelen

Als de moeder weggaat dan wordt die door het kind nageblert met 'koekjethee', vertaalt p*opchinees... Kind praat zeeeeer slecht.. Je verstaat dus 'koekjethee', terwijl ze dus heel wat anders zegt Haha!

Kind wil alleen maar naakt over straat rennen Scheve mond
Kleren weigert ze als ze d'r bui heeft...

Ze luistert absoluut NIET naar d'r moeder.. Kind is nu 4 jaar en mag nog niet alleen over de straat fietsen, aangezien wij in een vrij drukke straat wonen.. Kind fietst gewoon over straat.. Terwijl dat dus niet mag..

Vriendjes en vriendinnetjes die bij haar komen spelen rennen na 5 min. gillend weg (echt waar!)...

Buurvrouw heeft ook een tweeling van een jaar oud. Kind slaat haar broertjes gewoon Scheve mond

Moet ik nog doorgaan?...

En hier moet ik dan ook wel eens bij oppassen.. Logisch dat ik af en toe gillend gek word? Haha!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:13

Gétverdemme Amethyst! Moet je voorstellen wat voor een volwassenen dat worden. En wat een rótleven die moeder moet hebben, wat zielig dat ze zo'n monster op de wereld heeft gezet....

Maar dat jij daar nog gaat oppassen, kun je daar niet onderuit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:14

Hiernaast woont een meisje die de héle dagen tarzangeluiden maakt als ze op de schommel zit. Scheve mond

>;)

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:15

Dan kan ik je een hand geven. Ons buurjongentje en meisje kunnen er ook aardig wat van

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:17

Remy: kan je je voorstellen dat mijn handen af en toe jeuken om dat kind een beetje opvoeding te geven? Moeder heeft indd best een rotleven.. Vader is altijd weg, heeft nooit tijd voor zijn kinderen...

Dat oppassen is gelukkig maar soms.. En ze gaan in september verhuizen, dus dan ben ik er vanaf Tong uitsteken

Sammm: Waahaha tarzangeluiden Haha!:D

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:19

Heb ook nooit ergens last van. Wel eens toen een buurjongen begon te puberen en alle luidruchtige feestjes hield bij de buren. Toen is m'n vader heen gegaan of het wat zachter kon en gelijk nergens meer last van gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:25

Amethyst schreef:
Sammm: Waahaha tarzangeluiden Haha!:D

Lach maar, zo leuk is het niet hoor. >;)

Haha!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:43

aan de rechterkant van ons huis is een pizzeria en daar worden kamers verhuurd aan polen, nooit kinderen. Links is een jeugdcentrum. Je hoort dan wel es wat mensen praten maar verder niets. dus ik ben eigenlijk wel blij dat ik daar geen last van heb Clown

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 16:09

goh al die berichtjes over drama kids strelen mijn engo wel; ik woon in n mega kinder buurt maar heb nergens last van, en mijn hummel van 2 speelt heel lief en zoet met zijn boerderijtje met diertjes, fietsje, met de hond of gaat sisi lala kijken (teletubbies in zijn taal) daar heb ik dus echt geen kind aan, hopen dat baby die er bijna zal zijn (oktober) beetje zelfde karakter zal hebben als broer lief maar denk idd dat opvoeding hele grote rol speelt in aard en karakter van kids!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:35

ik ken het wel , het valt opzich mee maar elke zaterdag ochtend gaan onze buur tweeling 13jarige pubers,samen douchen en doen ze samen een opera.
om 8.00
dan denk ik echt$%#$@@#$%%,hou je bek!!

nog een voorbeeld,die moeder heeft een vriendin.
die komt elke morgen koffietje pakken voordat ze haar kind naar de creche brengt.
achter thuis nog wel met dit weer.
ik lig maandags pas om 2.00 s,nachts in bed (werken)
en moet er dan om 9.00 uit (naar paardje en dan weer werken op 12.00)
zit dat poedersuiker van dat mens om de 3 minuten te huilen.
en dan bulderd ze steed in het bosnisch met haar mannenstem tegen dat kind.
echt met een hele zware stem,en nog wel om 8.00 dan denk ik fiets ik neb nog maar een uurtje dus...bekhouwe!!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:51

Wij hebben hier in de buurt kinderen die s'ochtends vroeg gaan voetballen, ze doen dit het liefst tegen de garagedeur aan.
Die kinderen vinden het ook helemaal geweldig om de buurt katten te pesten.
Hier in de buurt zijn veel kinderen, de meesten zijn netjes opgevoed maar sommige
Een tijdje geleden stond er een kindje wat verderop woont hier bij de overburen in de haag te pissen, hij trok zo zijn broek van zijn kont en begon te plassen ! Asociaal toch ?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:11

dit ken ik!!
vanmorgen was het weer raak. gister zijn mij achterburen terug gekomen.
die 2 jochies kunnen schreeuwen!! en hun vriendjes ook.
half 9----------> gaan ze met hun tracker door de straat rijden.
help mij!!! zondagmorgen.... zucht, half 9 wakker.

en vanmiddag ook, ik kan niet rustig in de tuin liggen, want alle buren hebben van die kindjes die graag met elkaar spelen.
nou je wilt niet weten wat voor geluid er dan tevoorschijn komt...

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, IASCrawler, Koekie_186, komone, Lanoca, loveslimpie, Mo_86, Muronia, nimbletje, Poety, Punz, Roosch, Snippergroen, x_spekkie_x en 42 bezoekers