Na hoeveel tijd contract bij uitzendbureau

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chantal1

Na hoeveel tijd contract bij uitzendbureau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 14:18

Hoi,

Ik werk nu al enige tijd bij een uitzendbureau. Om jullie een lang verhaal te besparen; waarschijnlijk kom ik eind juli (jaja, op mijn verjaardag) zonder werk te zitten.

Nu is mijn vraag, na hoeveeltijd is een uitzenbureau verplicht om je een contract aan te bieden?
Goede tips om werk te vinden is natuurlijk ook altijd welkom!

Groetjes Chantal

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:20

Heb je geen contract dan Verward

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 14:23

Nou, het is blijkbaar zo dat na een bepaalde tijd het uitzendbureau je in dienst moet nemen.

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:16

Ik werk al ongeveer 4 jaar voor het uitzendbureau en ik heb nooit een contract gehad. Maar bij mij komt dat volgens mij omdat ik niet elke week werk. Volgens mij moet je een bepaald aantal weken achter elkaar gewerkt hebben wil je recht hebben op een contract..

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:25

Ah ok, ik ben wel eens benieuwd hoeveel weken men dan achter elkaar gewerkt moet hebben.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:29

Check de Flexwet eens, hierover hoort je uitzendbureau je ook informatie te verstrekken. Ik meen dat ze je ca. 3 keer een tijdelijk contract mogen aanbieden, voor je in dienst komt en er sprake is van een detacheringsovereenskomst. Maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik zal zo mijn studieboeken nog eens doorkijken

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:33

Voor meer info over de flex wet: www.individu.nl/flexwet.htm

Ik zie net dat dit topic al van een tijdje geleden is, dus misschien breng ik je achterhaalde informatie. Hoop dat je er toch wat aan hebt

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:16

hey Chantal, ik zie dat je in zeeuws vlaanderen woont, is antwerpen (haven) te doen voor je ? Ik zit namelijk ook thuis tussen projecten in(eindelijk *LOL* ) en krijg steeds aanbiedingen die niets voor mij zijn Knipoog als ze nog vrij zijn dan kan ik ze doorsturen (als je dat wilt- dan moet ik ff bellen maandag naar die detacheringsbureaus)

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie