Wie heeft een ECHT leuke baan......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 09:53

MargaV schreef:
Hierna wil ik ook echt wel weer wat anders doen, want ondanks alle vrijheid word ik ook vaak wel moe van het universitaire wereldje.


Dat heb ik dus ook!

Ik heb HBO dus kan ook redelijk kiezen uit banen......

My imaginary friend thinks you have serious problems!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:29

Ik denk dat als ik eenmaal doe wat ik wil, en dus klaar ben met de opleidingen die ik in mijn zak wil hebben mijn baan erg leuk ga vinden
Ik kies echt voor een beroep waar je eer van je werk ziet en niet constant op 1 plek zit veel met je hoofd werken ipv met je handen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:30

Ik heb wel ECHT een leuke bijbaan, telt dat ook? Knipoog

Ik werk bij Domino's Pizza, en ga er altijd met veel plezier naar toe, dus dat wil wat zeggen Haha!

Je bent constant bezig, doet verschillende dingen en bent bezig in een team Lachen

Het leven is een gebakje!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:39

Ik heb een vréselijke baan... Lips are sealed

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:56

Sizzy schreef:
Ik heb wel ECHT een leuke bijbaan, telt dat ook? Knipoog


Ik ook! Lachen
Ik werk in de catering op grote feesten en festivals. En in het voetbalseizoen catering bij NAC en Feyenoord Lachen

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:19

Mijn baan is best okee. Ja, het is niet mijn droombaan en ik zal hier ook niet tientallen jaren blijven werken.
Toch heb ik het hier prima naar mijn zin.

Nog leuker is mijn eigen bedrijf dat ik samen met mijn vriend run. Dat is echter parttime en dan vooral s avonds en in het weekend. Dat heet werk maar is eigenlijk voornamelijk hobby waarmee we geld verdienen.

Als ik miljonair zou worden, zou ik lekker verder gaan met mijn eigen bedrijf en daarnaast wat jonge paarden opleiden en doorrijden.
Dus eigenlijk parttime eigen bedrijf en parttime in de paarden.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:37

Sjuimpje schreef:
Nope,
ik werk alleen om mijn hobby te kunnen bekostigen.
Mocht ik morgen de jackpot winnen, dan stop ik onmiddelijk met werken.


Ik ook Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:47

Werken is voor mij per definitie zonde van mijn tijd(tenzij je van je hobby je werk hebt gemaakt) . Maar als je niet werk en daarom geen geld hebt, dan ben je toch beperkt in wat je allemaal kan doen in je vrije tijd, dan kan je beter gaan werken. MAW: ik zal alleen stoppen met werken als ik echt genoeg geld hebt.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:50

Ik heb van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Heb een eigen bedrijf, het is keihard werken maar wel ontzettend leuk OK dan!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:41

ik had echt een poedersuiker in de bios, werk is dus klote, maar collega's erug leuk!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:55

Ik heb een hele leuke bijbaan *LOL* Ik werk in een snackbar, leuke collega's, ik vind het nooit erg om te gaan werken.
Maar idd als ik geld genoeg had...Haha!

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:24

Ik vind studeren wel een leuke hoofdbaan, je hebt weinig verantwoordelijkheden en mits je het een beetje goed indeeld heb je zat tijd om andere dingen te doen Bloos . En ik vind studeren in de vorm van meer leren etc. echt wel leuk.
Ik ben nu nog een paar maanden bestuurslid van een roeivereniging (ja, echt, fulltime). Wel leuk, maar een jaar is echt wel genoeg. Ik heb best wel weer zin in studeren na de zomer.

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:36

Ik heb op het moment geen vast werk, ik werk als oproepkracht in de thuiszorg, wat dus inhoud dat ik eens in de 3 weken 3 uur kan werken ofzo. Ben echt hard op zoek naar vast werk. Heb volgend jaar geen studie en moet dus wel werken, anders kan ik weer terug naar mijn ouders...

Spero melior

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:38

Ik ga morgen beginnen met een nieuwe baan!!! Bij mijn vorige werk had ik het helemaal niet naar me zin. Bracht hoop stress mee. Had ontslag genomen per april en heb toen inval werk in de kinderopvang gedaan. Morgen weer een vaste baan!!!! Ben erg benieuwd hoe alles gaat.

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:44

Mijn baan is helemaal TOP. Ik denk dat als jullie lezen wat ik doe, jullie dan gek opkijken. Ik werk in het onderwijs als docent Duits. Het is echt leuk hoor. Elke dag is weer anders. Die kinderen zijn ook zo leuk. Natuurlijk heb je soms ook onwijze etterballen Knipoog , maar ach, daar leer je mee leven. Haha!

Glenn M1+11 :)

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:45

Voordeel van docent zijn, is natuurlijk ook weer dat je heeeeeeeeeeeeeeel veel vakanties hebt!!! Knipoog Haha! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Emilia op 30-06-04 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Glenn M1+11 :)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:47

Catering werk is ook superleuk. Wel hard werken, maar altijd gezellig. Enige jammere is dat het dus heel slecht verdient. Met mijn huidige looneis hoef ik er niet voor aan te komen, dan huren ze wel iemand die voor minimumloon gaat beulen.

NoaC: dat vergaderen komt me wel erg bekend voor, op zich werk ik bij een redelijk jonge en snelle organisatie, maar we werken sowieso veel samen met andere overheidsinstellingen die dus wel behoorlijk traag zijn, maar goed, ik vind het helemaal geweldig. Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:48

Ik heb de leukste baan!! ik zit op school Scheve mond

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:58

Ik heb zeker een leuke baan. Ik werk op de marketingafdeling van de sponsor van Ijsbrand Chardon (zal geen reclame maken hihi) en doe alle evenementen, beurzen en sponsordingen. Zo zit ik lekker gratis bij BredaHippique. Nee, ik heb echt een toffe baan, veel afwisseling en internationale contacten.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:59

Ik heb écht een superleuke baan, en ga iedere dag met veel plezier naar mijn werk. Het is niet zo dat ik baal als ik niet hoef te werken (dat gaat me een beetje te ver; ik vind mijn weekenden heerlijk) maar in ieder geval ben ik helemaal in mijn nopjes met de baan die ik nu heb.

Ik werk bij een buitenreclame-exploitant (denk aan Billboards, Abri's en dergelijke) en daarvoor ontmoet ik erg veel interessante mensen uit de reclame wereld. Mijn functie is ook super afwisselend en uitdagend, heb een geweldige baas waarmee ik heel goed op kan schieten, mijn collega's zijn allemaal zo gek als een deur maar superlief... kortom: een baan uit duizenden dus!

Daarnaast gaan we over een paar maanden ook nog eens verhuizen naar een fantastisch nieuw pand wat van alle luxe is voorzien; krijg alles nieuw (werkplek, spiksplinternieuwe PC, nieuw Wireless Office systeem) en daar kan ik me nu al op verheugen.

Moet ook hard werken iedere dag maar het werk weet mij altijd weer te boeien!

Hiervoor heb ik ook als ambtenaar in Utrecht gewerkt (Verkeer & Waterstaat, op een ICT-gerelateerd project) en dat vond ik vre-se-lijk. Ik weet dus hoe het is om dagelijks met tegenzin naar je werk te gaan (en daar ook nog eens uren voor in de file te moeten ..... Boos! ). Ik zou dat nu niet meer zo gauw doen.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:28

als bijbaan speel ik broodbak-muts.. Tong uitsteken
werk zelf is absoluut niet boeiend maar khep leuke collega's..
tis nou niet m'n droombaan hoor.. dat dat even duidelijk is.. maar het brengt *letterlijk Knipoog* brood op de plank Tong uitsteken
en ondertussen studeer ik voor basisschooljuf.. wat me wél een hele leuke baan lijkt.. ik heb natuurlijk nog maar 1 stageschool gezien, maar ik sta daar met onwijs veel plezier voor de klas!
ik ben benieuwd hoe het volgend jaar op m'n volgende stage gaat worden!

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:34

Ik werk bij de dierenwinkel. Ik vind het wel leuk maar ik hou nu bijna geen vrije dagen meer over om bij mijn paarden te zijn. En dat maakt het een stuk minder leuk.

I know you ain't seen me in so long
But if you think that I've been gone you're dead wrong
Cause I was getting back to the money

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:40

Sjuimpje schreef:
Nope,
ik werk alleen om mijn hobby te kunnen bekostigen.
Mocht ik morgen de jackpot winnen, dan stop ik onmiddelijk met werken.


Ik ook Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:17

Ik heb het superleuk op mn werk. Ga niet vaak met tegenzin dr naartoe. Het ligt er ook net aan waar ik moet voeren ofzo, ik sta toch liever buiten dan op de quarantaines maargoed de rotklusjes moeten ook gedaan worden

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:51

ik werk in een Le café bij vroom en Dreesman,en vind het heel leuk werk.
ik bak taarten,maak verse soep,etc.
en ik ga graag met mensen om!
ik ga graag naar mijn werk!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, __Sannne, Besje, huckellover, MarjanB, moeshie, ogidni, Paloma_Janet, RobinSputnik, sandra1312, spookyskippy, Typhoon, Xanthippe en 60 bezoekers