Tranen met tuiten....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:26

Bij Sleepers. Bij The Champ zit ik ook altijd weer te sniffen (wordt minder met de jaren hoor). A torch song trilogy, ook altijd goed voor een zakdoek.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:28

bij pearl harbor toen danny doodging.. en ook in the green mile aaah dat muisje en op het laatst toen hij op de stoel zat. bij titanic dus echt niet!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 02:48

Ik vind gorillas in de mist een echte jank flim Zo mooi he die beesten en dan worden ze gewoon afgeschoten voor De hand, Die word gebruikt voor asbak. Die vind ik echt zielig maar zit wel een bloedmooi verhaal in. Of dan hebben we hier nog een paar dvds liggen eentje gaat over een meisje en die moeder van haar zou in de gevagenis moeten zitten, Zei er alles aan doen om voor altijd bij die moeder te zijn! dus ook voor levenslang proberen de gevangenis in te komen enzo dat is haar uiteindelijk niet gelukt maar wel zodat ze in diezelfde gevangenis terecht kwam maar op een andere afdeling, Op een gegeven moment in een pauze ziet ze dus haar (Moeder) Brownie en doet ze alles voor! Later word die moeder in de gevangenis neergestoken en overlijd ze maar wou die (dochter) Haar bloed afgeven Omdat ze De (dochter) was en komt ze er achter dat haar moeder dood is en dat ze de hele tijd opgescheept zat met de Moordenaar van de moeder en dat het helemaal niet haar moeder was dus! echt zielig vind ik dat Ik heb ook nooit een vadergehad dus kan heel erg mee leven in dat verhaal van haar en zou er niet aan moeten denken om er alles voor te doen om me vader te leren kennen, En dat het dan de moordenaar van me vader blijkt te zijn ofzo bah bah :S dan weet ik niet hoe ik zou reageren ik zal helemaal doorflippen dan denk ik..

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 07:52

bij the film "with"over een vrouw met baarmoederhals kanker
die vond ik wel moeilijk om te zien
en natuurlijk bij films als hier voor genoemd zoals de green mile ed krijg ik wel soms ff een brok in mijn keel echt tranen met tuiten zelden

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:52

Ik huil ook niet echt snel om een film (eigenlijk gewoon niet).

Maar, ik heb vroeger wel gehuild bij Bambi Huilen dat was toch wel mijn ultieme huil film. (enige waar ik me kan herinneren dat ik ooit gehuild heb)

Green Mile vond ik ook een hele mooie film, maar dan blijft het toch echt bij een brok in m'n keel...

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:00

The Mighty, een hele mooie film over een dik jongetje en zijn nieuwe gehandicapte vriend. Uiteindelijk gaat die gehandicapte dood en gaat die ander naar het huis waar hij over gezegd had dat daar zijn nieuwe lijf werd gemaakt.. Toen bleek het een wasserette te zijn... Zooo zielig...
Ik huil niet snel, maar bij die film kan ik het echt niet meer droog houden.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:07

bij Sweet november heb ik ook wel een traantje weggepinkt...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:08

Kitty schreef:
The Green Mile: de hoofdpersoon blijkt uiteindelijk onschuldig maar komt toch op de electrische stoel (wil hij zelf ook).
Daar heb ik dus echt even flink bij zitten huilen. Huilen

Yep, ik dus ook! Vreselijk! en ik haat dat zo, huilen bij een film! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:23

Bij La Vita e Bella van Robert Benigni houd ik het echt niet droog, hoe vaak hem ook zie.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:28

Ik kan bij alle zielige films wel huilen.
Of als er in een film gehuild wordt uit blijdschap dan huil ik nog mee.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:13

Green Mile, Lion king, Titanic,
Pay it forward (op het einde als ze allemaal met van die lichtjes komen Verdrietig _ )
Bambi, als die moeder dood gaat...

Maar ik heb altijd al snel traantjes in mijn ogen met zielige films Bloos