Binnenkort om een nieuwe pup weg :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Binnenkort om een nieuwe pup weg :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 22:01

oh heerlijk wat heb ik er zin in ... nadat onze lieve waldo overleden was hebben mijn ouders gemeld dat er absoluut geen nieuwe hond kwam ... ik heb ze de kop gek gezeurd want ik ben niet anders gewend om een hond te hebben ... Nou kwamen mijn ouders terug van vakantie en hadden ze besloten om toch maar eens te overleggen of een hond toch niet weer mogelijk was ... na veel wikken en wegen over het ras ... Moeders wilde een Duitse Dog ik wilde een Bordeaux Dog en mijn vader wist het eigenlijk nog niet echt.... hebben we goed overlegt en de Bordeaux Dog ondanks zijn prachtige verschijning toch maar afgeschreven want dit was toch te veel massa voor mijn moeder om mee te wandelen (die is geen held met honden) De duitse dog is ook afgeschreven omdat mijn vader en ik eigenlijk vonden om voor zo`n hond toch meer ruimte moet hebben ....
Toen bleven de Flatcoated en de Golden retriever over ...
Omdat mijn ouders beiden werken moet hij dus wel soms eens iets langer alleen zitten waar je eigenlijk bij een flatcoated vanwege zijn energieke karakter toch iets sneller ongewenst gedrag bij op roept dan bij een Golden ...

Nu kwam ik net thuis uit de les en werd meteen door gezet naar de computer met de mededeling ga maar eens op de site kijken die er nu voor staat ... Dus ik kijken een puppie site met allemaal kleine goldens Haha! wat een heerlijkheid we gaan zo snel mogelijk daar kijken er zijn nog in totaal 4 reutjes beschikbaar van goede ouders ... dus ik ben benieuwd !!!! ...
Ben echt weer toe aan een nieuwe hond ondanks dat onze Waldo nooit vergeten word !!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:48

gefeliciteerd zeg, helemaal geweldig, helemaal top voor je!
ik hoop dat je heel snel je nieuwe buddy kan gaan bekijken OK dan!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:46

BeNGeL schreef:
Ben echt weer toe aan een nieuwe hond ondanks dat onze Waldo nooit vergeten word !!!


Waldo is en blijft een deel van je leven, hem zul je natuurlijk niet vergeten Lachen

Ik wens je heel veel geluk en plezier met je nieuwe hondje, nu alleen nog even uitkiezen he Knipoog

Groetjes

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:18

heel veel sterkte met kiezen! toen ik met mijn ouders pups ging kijken wou ik ze allemaal meenemen!

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:55

Wat leuk!
Ik wil ook graag een hond, maar woon op een flatje en heb weinig tijd. Dat moet dus nog een par jaar wachten. Voorlopig vermaak ik me met honden van anderen en mijn twee katten.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:05

Heel veel succes en natuurlijk plezier met je nieuwe aankomende pup! Lachen