Vrouw baart kikker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:10

bah bah als dit grrn broodje aap is... net zoals die necrofiel...
dan ga ik even staan kitsen hier Misselijk Misselijk

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:10

idd Riëtte,
Wel mooi verzonnen Haha!
(lag in eerste instantie, vrouw baart kNikker, dacht al, hoe krijg je dat voor elkaar Haha! )

Otango

Berichten: 84
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:13

jak-jak t zal je vriend idd, maar zijn...! >;)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:23

Dorée schreef:
Volgens mij is dit een enorm broodje aap verhaal, of ken je een van die mensen persoonlijk?
Klinkt mij een beetje net als het verhaal van het meisje dat pindakaas op zichzelf smeerde en dat door de hond eraf liet likken...

Wat de kikker betreft, mij lijkt het onwaarschijnlijk. Zelfs al zou kikkerdril in je lichaam tot een kikker kunnen groeien, dan nog lijkt het me niet dat je dat door gewoon te zwemmen in je lichaam krijgt..


daar heb ik dus ooit een filmpje van gezien Scheve mond je wil niet weten wat sommige mensen met dieren uitspoken Lips are sealed


dit van die kikker las ik btw ook op teletekst, dacht dat dat wel betrouwbaar was Verward

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:32

Dorée schreef:
Volgens mij is dit een enorm broodje aap verhaal, of ken je een van die mensen persoonlijk?
Klinkt mij een beetje net als het verhaal van het meisje dat pindakaas op zichzelf smeerde en dat door de hond eraf liet likken...

Wat de kikker betreft, mij lijkt het onwaarschijnlijk. Zelfs al zou kikkerdril in je lichaam tot een kikker kunnen groeien, dan nog lijkt het me niet dat je dat door gewoon te zwemmen in je lichaam krijgt..


Ik heb het ook weleens op tv gezien een documentaire die daarover ging, echt verschrikkelijk smerig!! Maar die mensen bestaan dus echt *mist kotssmiley*

Die verhalen over pindakaas heb ik ook weleens gehoord, een collega van een vriendin deed ook zoiets schijnt, geen idee of het waar is hoor!!?

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:38

Nou..... of ze heeft dat spul binnen gekregen en in haar lichaam kwamen die kikkertjes uit de eitjes en kwamen ze er van onder uit

Maar geloof er niks van eigelijk Tong uitsteken

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:43

Renske20 schreef:
daar heb ik dus ooit een filmpje van gezien Scheve mond je wil niet weten wat sommige mensen met dieren uitspoken Lips are sealed

www.sexmetdooiedieren.nl Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:04

Marieke schreef:
Kijk dat ik in Miep haar verhaal heb gelooft hoef nog niet te zeggen dat ik hier ook in ga trappen hoor Haha!


haha idem hier......

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:04

CCCCorine schreef:
Stel nu dat de kikkerdril bij de vrouw in haar vagina is gekomen. Kunnen die kikkereitjes dan niet daarbinnen zijn uitgekomen, als het ware? Tis ook zo'n raar verhaal...



Hmmm...dat betwijfel ik. Heb ooit gehoord dat ze in die strenge moslimlanden met Burka en al te water gaan om te zwemmen.

Ruim 9 maanden geleden heb ik ook ergens gezwommen. Ben benieuwd waar ik binnenkort van zal bevallen Lachen

P.s. Stel dat het waar is ....hoe zit het dan met jouw veiligheid in zwembaden/water waarin jongens in klaar komen. Dan kun je door onschuldig te zwemmen ook zwanger raken!!
Verward

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:05

nee hoor natalie, want zaadcelletjes overleven niet lang genoeg in zwemwater om helemaal bij iemand naar binnen te zemmen Clown

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:06

Misschien is de titel verkeerd en moest het zijn: vrouw baart Flikker??? Haha!

Nee, zonder gekheid, dit lijkt me echt een heel erg broodje aap verhaal.
Er zijn verschillende dieren die in een mens kunnen overleven (zoals bepaalde boorvliegen en andersoortige insecten die zich ingraven in de menselijke huid en daar gaan zwerven), maar dit is dus echt een beetje uit haar duim gezogen.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:06

Renske20 schreef:
nee hoor natalie, want zaadcelletjes overleven niet lang genoeg in zwemwater om helemaal bij iemand naar binnen te zemmen Clown



Thank GOD!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:12

hahaha ja idd anders zou het wel te erg worden allemaal Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:14

ik las het al op teletekst, pagina 401 en dat zijn meestal de onzin verhalen Knipoog

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:17

Mocht dit op 1 april in de krant hebben gestaan.... iedereen zou direkt stoppen met zoeken achter de aprilvis, dat is hem!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:19

Renske20 schreef:
nee hoor natalie, want zaadcelletjes overleven niet lang genoeg in zwemwater om helemaal bij iemand naar binnen te zemmen Clown


Kikkerdril daarentegen is er op gemaakt om in het water te 'groeien' Haha!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:22

Maar onder die burka hebben ze vaak toch niets aan?
Dat verhaal van die necrofiel is echt GOOR hoe kom je er op *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:22

Geloof d'r geen klap van, dat zou me dan toch eens een lol wezen Haha!.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:23

ja maar in de vagina is de zuurtegraad helemaal anders dan in water. Niet te vergelijken volgens mij. Het lichaam is gemaakt om dingen van buitenaf af te stoten. daarom moeen mensen met een donor nier oid ook zoveel mdicijnen blijven slikken.

nee ik geloof er niet in.

Tijd voor een nieuw forum "Bizarre nieuws verhalen"

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:26

Tancreda4 schreef:
kikker dril in slikken?


Nahh, dat denk ik niet Als je het inslikt word het totaal vernietigd door je maagsappen Tong uitsteken ( net zo goed als je dus van ehhmm sperma doorslikken niet zwanger kan worden Tong uitsteken )

Ik denk dat ze met de beentjes wijd een waterbommetje heeft gemaakt Haha!:D:D In d'r blootje Nagelbijten / Gniffelen


Verder lijkt het me erg sterk dat een kikkervisje in je "doos" kan blijven rondzwemmen, het lijkt me sterk dat ze zoveel water in d'r muts had Nagelbijten / Gniffelen

Heike, topic sterke verhalen gezocht *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:27

Heike schreef:
ja maar in de vagina is de zuurtegraad helemaal anders dan in water. Niet te vergelijken volgens mij. Het lichaam is gemaakt om dingen van buitenaf af te stoten. daarom moeen mensen met een donor nier oid ook zoveel mdicijnen blijven slikken.

nee ik geloof er niet in.

Tijd voor een nieuw forum "Bizarre nieuws verhalen"


Whahaha, nou ja je hebt natuurlijk wel gelijk. Die kikkerdril zou wel erg taai moeten zijn om het in een vagina te overleven.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:28

misschien kan ze hem kussen, dan komt er een hele knappe prins tevoorschijn en ze leven nog lang en gelukkig !!! Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:45

aah wat een ranzige verhalen!!

maar wel lachen Haha!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:47

ze zal in elk geval naakt hebben gezwommen, Haha! en als je dan de been slag doet, gaan je benen open en dicht en door de kracht, toen zij haar benen sloot, gleed de kikkerdrikzooi naar binnen Bloos , getverrrrrrrrrr. denk ook niet dat geval leeft, kan toch niet. en een foto zullen we er ook niet van zien, wat zal dat mens geschrokken zijn. Bloos!

maar even over dat necrofiel, in amerika(waar anders Haha! ), deed een man dat ook, maar hij wekte toen een doodgewaande meisje tot leven, (meisje lag net opgebaard ofzo) De familie dolblij, maar hij kreeg wel een een gevangenis straf van een jaar. Lachen want het is verboden Bloos

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:52

Ze heeft het gewoon gedaan met Kermit Haha!