Bedrijf wil ongewenst advertenties aan smeren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:03

Het was bij Opgelicht! Ik herkende meteen wat je omschreef.
Wat een lef om er gewoon mee door te gaan na dat programma Scheve mond

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:05

Gewoon niet reageren. Wij worden ook vaak benaderd met dit soort dingen. Ik vind het echt belachelijk! Ook advertenties die wij zogenaamd op internet zouden hebben staan. Deze willen ze dan even doornemen en dan moet je akkoord geven. Volgens hun hebben wij daarvoor getekend maar als ik dan vraag om het contract even op de fax te zetten hoor je er nooit meer van terug!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:10

Nu hebben we de oude papieren bij de nieuwe gehouden, het kengetal is precies hetzelfde, alleen de naam is anders. Het gaat nu van Intermaro naar Waterland b.v..

Vandaag heeft vrouwtjelief een telefoontje van ons gehad en ze dreigde een rekening te gaan sturen, met daarop de door hun gemaakte kosten. Dat mag ze best doen (doen ze toch niet) maar wij betalen die heus niet...

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:51

even melding maken aan kvk!
en hun een fax sturen dat als ze dit nog een maal doen dat je
dit voortaan verder afhandelt via je advocaat die trouwens natuurlijk
reeds geheel is ingelicht door jullie en ook een kopie krijgt van deze fax (zeg je dan dus) het zelfde is inderdaad al eens bij kassa geweest!

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 05:10

Manon 2 schreef:
Er bestond een meldpunt, maar dit is inmiddels opgeheven.


Ik lees zojuist in het Algemeen Politie Blad een stuk over Acquisitie fraude... En waar je het kan melden...

Steunpunt Acquisitiefraue (SAF)

Meer info te verkrijgen bij www.fraudemeldpunt.nl of email info@fraudemeldpunt.nl (hij doet t alleen nu niet??????)

Dit is wel het meldpunt voor bedrijven en organisaties en niet voor consumenten.