Liefhebbers "the Tribe" (dank je Yorin)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Liefhebbers "the Tribe" (dank je Yorin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 23:32

Zaten jullie vandaag ook om kwart voor 5 voor de TV? Kwamen jullie ook tot de conclusie dat Yorin de programmering weereens omgegooit heeft? Terwijl ze midden in een serie zitten (zijn ze goed in!)

Schrale troost, 4 aug. gaan ze verder met serie 4 (2 afleveringen op zaterdag) en 14 aug. begint serie 5.
Maar dit snap je toch niet? Ze herhalen eindeloos serie's als SamSam, en dit breken ze midden in een serie af...
Ze zorgen niet eens voor een leuke vervanging (Xena, Hercules, noem maar wat ook al dat die ook tig keer herhaald zijn)

Dank je wel Yorin! Boos!


Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:59

Hey 2 topics over the tribe?

Ze hebben dat met Stargate ook gedaan toen. Was hele spannende dubbele aflevering. Deel 1 uitgezonden, en de week daarop zat ik vol spanning op deel 2 te wachten... niks. Waren ze gewoon gestopt en een jaar later zijn ze opnieuw begonnen met de herhalingen.
Is lekker goedkoop, die herhalingen.

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:03

Ik had er ook al een topic over geopend, ben ook woedend! Grrr, rot Yorin, ze zijn idd errrug goed in het midden in een serie stoppen Boos!
Dit is al de zoveelste keer met een serie die ik volgde bij yorin Boos!

Bah!

Maar ik schrijf het alvast in mijn agenda wanneer ze weer komen!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:20

O vind het wel lekker als je telkens 2 afleveringen ziet want 1 aflevering vind ik eigenlijk te kort (met zijn 22 min) maarja ik wou al op duitsland gaan kijken maar dit is beter op een vrije dag niet meer die rottijd om kwart voor 5.

Alleen 4 augustus is nog heel ver weg aarggg...........

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 01:21

Dubbelpost. Omdat het andere topic ( [AM] The Tribe meer berichten heeft gaat deze op slot.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buxy, ComscoreBot, jesss_amigo, Kimberly520, Lau07, laura22, Laura82, lillylover, MaanNaam, MightyMike, Paardennamen, Pferdchen, Pieke_Gwen, pluklief, Schrompeltje, Thjalfy, xxmichellexx, Zilkesteyn70 en 133 bezoekers

cron