broer ontslagen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:15

Het is niet erg professioneel van je broer om zich zo te uiten naar iemand op straat. Als je in je eigen auto zit mag je natuurlijk naar iedereen je middelvinger opsteken, maar als je in de auto van de baas zit, heb je je maar te gedragen. Ik kan de reactie van de baas dus toch wel begrijpen. Zijn bedrijf komt er niet goed vanaf (zonder de actie van die fietser goed te praten trouwens).

Wat betreft de term 'gekleurde medemens' ben ik het met Billy eens. Het is niet relevant. Ik neem aan dat de baas hem ook had ontslagen als het een 'blanke' fietser was.

זכור


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:36

missnynke schreef:
is dat zo? want dan kunnen we het aanvechten Lachen zal wel in een rechtszaak ofzo moeten of niet?
ik heb mijn broer ook al geadviseerd om aangifte te doen van mishandeling en bedreiging.
Nogmaals, op dat moment zaten er geen kinderen in de bus, in dat geval was mijn broer denk ik ook gewoon verder gereden


Ja je kan het aanvechten. Gewoon meteen contact opnemen met het CWI of het UWV een van beide kan je zeer zeker meer vertellen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 23:06

bedankt voor de tip Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers