Wat is jouw leeftijdsgrens in de liefde??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 01:03

Supertje schreef:
Wat ik overigens wel ziek vind, meisjes van een jaar of 15 met een vriend van een eindje in de 20 o.i.d. Scheve mond IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer....


het ligt aan dat meisje zelf sommige zijn volwassener dan andere voor hun leeftijd en anders moet je mijn stukje maar eens lezen.. staat op de eerste pagina van dit topic helemaal onderaan.. ik weet zeker dat je het daar ook nie helemaal mee eens ben Haha!


Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:34

Ik had ook zoiets als bindingsangst (dacht dat dat alleen bij jongens/mannen Verward voor kwam niet dus), maar heb nu ongeveer een half jaar een vriend en dat gaat perfect, laten elkaar heel erg los. Hij is nu 25 en ik 21, ik wil nog zoveel doen, en hij ook ideaal OK dan! . Normaal gesproken was ik na 3 weken zo'n jongen al weer zat en dan kon hij gaan *LOL* . Ik heb er nu een die me laat lachen en me blijft boeien.... Lovers

Als dat toch het geval is zou ik de leeftijd me niet in de weg laten zitten Bloos
Maar het feit dat hij kinderen heeft, dat zou ik toch helemaal niets vinden, zou voor mij echt een reden zijn om er niets mee te beginnen

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:36

Mijn vriend is 12 jaar ouder. Ik ben nu 20 en hij wordt bijna 32. Nu klinkt het al een stuk minder erg als toen ik met hem kreeg (ik 18,hij bijna 30). Af en toe merk ja natuurlijk wel wat van het verschil, vooral wat betreft relatie-ervaring enzo......Maar goed, het is aan jou om te bepalen wat voor jou de overhand heeft: het leuke en hippe, of de kinders en de leeftijd.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:49

Mijn grens is toch wel zo'n 10 jaar ouder, (en ik ben 18, help)
Ik heb op mijn 14e bijna ooit iets gehad met een jongen van 25..
Maar ja, ik kon toen niet echt aan de verwachtingen die hij van een relatie had voldoen (ben vrij preuts)

Maar 20 jaar, tsja, tis net wat je eigen verwachtingen ook zijn, hè, maar het belangrijkste is dat het gewoon goed voelt, dan kan je daarna altijd verder kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:01

ehm ik denk tot 18/19 zoiets...
Ik ben zelf 15, en mijn vriend is 18, bijna 19 Bloos
Vind ik eigenlijk wel een beetje oud voor mij.
Maar mensen denken vaak dat ik zo rond de 18 jaar ben..
(kom ook een bar voor 16+ in met de OV van mn zus, zij is 21, en haar foto zit erop.. Scheve mond tweeling he Schijnheilig )

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:04

pff geen idee... ik ben 20 mijn vriend 28 ... dat gat goed dus waarom niet?

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:23

Mijn grens ligt vrij hoog, zolang je van elkaar houd zie ik leeftijd absoluut niet als een probleem Lachen

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:56

Mijn grens is ongeveer tot de 25/26. Ben zelf 18 bijna 19. Opt moment vink iemand leuk die 23 is, nou ja moet kunnen! Denk dat leeftijd niet echt uit moet kunnen maken binnen een relatie. Als je jezelf maar kan zijn en je lekker voelt erbij

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:58

Ik ben nu net 16 en mijn grens ligt toch wel op 19. Oud zat!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:49

Ik ben bijna 20 en mijn vriend bijna 26. Haha!
Mijn ex was 9 jaar ouder als ik. Ik was toen 14 en hij 23. Is toch nog 3 jaar goed gegaan.

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:50

Ik ben zelf 25 en als mijn vriend niet ouder zou zijn als 30 zou ik het prettig vinden..

Maarja, liefde laat zich niet sturen, dus ik kan het nooit met zekerheid zeggen *LOL*

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:53

Mystica schreef:
Ik ben bijna 20 en mijn vriend bijna 26. Haha!
Mijn ex was 9 jaar ouder als ik. Ik was toen 14 en hij 23. Is toch nog 3 jaar goed gegaan.

9 jaar leeftijdsverschil vind ik opzich wel gaan (heb het zelf ook gehad Haha!) maar 14 en 23

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:53

Zoveel jaar verschil zou ik persoonlijk noooooooooit doen. 2-3 jaar jonger of ouder max!

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:55

Ik ben zelf 25, mijn ondergrens ligt denk ik toch wel bij een jaar of 20 (tenminste, dat is het grootste verschil wat ik geprobeerd heb Bloos ) en de bovengrens bij een jaar of 35. Ligt gewoon aan de persoon, als het goed gaat waarom zou je het dan niet proberen?

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:30

Vanmiddag in onze groep smste een meisje(16) iemand.
Vervolgens kwam er een man (al grijs) waarvan ik dacht dat het haar vader was aan.
stonden ze te knuffelen en kusjes geven etc.
Dus mijn zus en ik kijken zo Scheve mond
Zij 16.. hij 56!
Nee sorry, dat gaat me iets te ver..
Leeftijdsverschil maakt me vrij weinig uit.. maar 40 jaar !! Scheve mond Scheve mond



Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:02

Hoi,

Het leeftijdsverschil maakt mij op zich wel wat uit. Mijn man is 7 maanden jonger dan ik, dus dat scheelt niet zoveel.

Maar wat denk ik sowieso belangrijk is, is dat je ongeveer in dezelfde levensfase verkeerd, dus niet de ene al gescheiden en een paar kinderen en de ander nog aan de studie ofzo. Dat werkt volgens mij meestal niet zo prettig.

En tja, je weet nooit hoe lang je van elkaar mag genieten, maar voor mijn gevoel weet je als de een 20 jaar ouder is zeker dat die eerder komt te overlijden, alhoewel het ook heel anders kan lopen natuurlijk.

Judith

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:26

Ik heb nu 2.5 jaar met m'n vriend. Hij is 19 en ik ben 17.
Scheelt maar 2 jaar, vind het wel goed zo Lachen

Charaz

Berichten: 24259
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:34

Om echt een relatie mee te beginnen vind ik 24 voor mij echt het maximale. Ik moet er niet aan denken om met iemand van 30 een relatie te hebben.

Mijn vriend is een half jaar ouder dan mij en dat vind ik ook wel best zo.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:46

Age is a question of mind and over matter, If you don't mind.... It doesn't matter.. Geniet van elke dag.. Je weet nooit wanneer de laatste is!!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 07:58

Ik ben zelf 27 maar leeftijd maakt voor mij niets uit, als het nou een hele lieve aantrekkelijke man is kun je er vaak toch niets aan doen als je gevoelens krijgt voor zo iemand. Mijn bazin is 24 en haar vriend is 43 en een andere vriendin van mij is 26 en haar vriend 54 maar deze 2 mannen zien er ook nog eens oud uit Bloos! Ik ben nu al 6 jaar vrijgezel en elke keer als ik denk iets voor iemand te voelen blokkeer ik en wil dan gelijk niets meer met diegene te maken hebben.....Ik mis het hele verliefdheid gebeuren wel eens maar als ik dan even verder denk dan krijg ik het gelijk benauwd, somigge jongens weten het lekker te verpesten allemaal Verdrietig Scheve mond Ach wie weet ontmoet ik tijdens mijn vakantie in Drente een leuke paardepik Tong uitsteken Haha!

**Look where all this talking got us baby!!**

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:06

Voice schreef:
Maar wat denk ik sowieso belangrijk is, is dat je ongeveer in dezelfde levensfase verkeerd, dus niet de ene al gescheiden en een paar kinderen en de ander nog aan de studie ofzo. Dat werkt volgens mij meestal niet zo prettig.

Ik denk dat Voice hier precies de spijker op z'n kop slaat.
Zolang je maar gelukkig bent, gaat niet altijd op.
Ik persoonlijk zou er niet aan beginnen omdat het ooit een keer fout gaat. Hoe doe je het bijvoorbeeld met zelf kinderen krijgen?
Een vriendinnetje van mij had op haar 18e een relatie met een man van 41. Ging ruim een jaar goed, totdat het leeftijdsverschil toch echt een probleem begon te worden qua interesses etc.
Ze zegt er zelf over dat het een leuke tijd was, maar dat ze zich er misschien liever niet in had gestort.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Justnon

Berichten: 333
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:53

leeftijdsverschil binnen een goeie relatie hoeft helemaal niet belangrijk te zijn. OK dan!

ik heb nu 18 en heb nu bijna 2 jaar verkering met mijn vriend en hij wordt over een week 26.
ik was dus 16 toen ik hem ontmoeten toen was hij 24.
Op het begin kreeg ik wel te horen van "zou je dat wel doen" want het was ook nog is een barman maar het gaat super en we zijn nu al weer bijna 2 jaar samen Lovers

het is maar net hoe jij en je omgeving het ervaren.

**♥ Je hebt paardenmensen en mensen met paarden ♥ **
♥ Rust zacht aapie...♥

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 12:50

Ik ben nu 17 en een jongen van 22/23 is toch wel maximaal, en liefst ook niet veel jonger. Naar mijn idee hoort dat niet, jonger, hoewel t natuurlijk nix hoeft uit te maken, maar sommigen zijn nog zo ontzettend kinderachtig, dan heb ik liever een iets oudere jongen. Maar ik denk niet dat ik voor een man zou kunnen kiezen die een stuk ouder is (ja dat op zich wel) maar ook nog eens kinderen heeft, als ik daar niet zelf al aan toe was. Het is niet nix wat je in je schoot geworpen krijgt, heb t bij mn stiefvader gezien, die leerde ons pas 5 jaar geleden kennen, en hij leert pas nu hoe je moet opvoeden ed. Nooit ervaring en dan gelijk al grote kinderen, dan moet je het echt heel graag willen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 13:03

ik vind het toch best veel verschil vond t al veel verschil tussen mij en mn vriend ik ben 18 en hij bijna 26 maar tot nu toe klikt het goed!Maar je zou hem echt geen 25 schatten hijs nog zon blije!dus voelt t goed dan gewoon doen!

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:28

Citaat:
Zij 16.. hij 56!


Wow! Dat is wel heel veel! Scheve mond

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!