Wat is jouw leeftijdsgrens in de liefde??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiekeboe1981

Berichten: 70
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Boer'n gehucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:44

Ray is 36 en ik ben 23....gaat nu al een tijdje goed! Maar hij wordt inderdaad ook jonger geschat, en is gelukkig ook nog jong van geest!! OK dan! Het moeilijkste vind ik dat hij een zoontje van 3 heeft, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Aan een kerel jonger dan mij zou ik echt niet moeten denken!!

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:49

Hier nog een "ervaren" leeftijdsverschillen genoot. Haha! Mijn ex was 15 jaar ouder, slik en die kon nog minder volwassen met dingen omgaan als ikke (was toen 19) en daarna wel wat gedated met iemand die ook 15 jaar ouder was. Euhm, mijn vriendje is 11 jaar en een beetje ouder. De dingen waar je nou eenmaal tegen aanloopt door leeftijdsverschil vervagen als je elkaar maar leuk genoeg vind! Stoort het je dan is het maybe wel niet de ware! Oja, en mijn huidige vriend heeft 2 kids dat gaat prima!! Dus als jij denkt ik moet er voor gaan, gewoon doen!! Hoewel ik voor mezelf toch in gedachte hou dat hij niet mijn vader had kunnen zijn qua leeftijd.... Dus ik denk dat 15 jaar bij mij als max is..

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:49

Ik ben 17 en mijn vriend is 23. ( ik word wel bijna 18) Ik denk niet meer dan 6/7 jaar verschil.

Dit gaat nu met 5 jaar verschil echt perfect. OK dan! Kan gewoon niet beter, gewoon nog uitgaan enzo, en hij heeft dan ook weer als voordeel dat hij bijv.weer heel veel weet en volwassen is.

Ik zou geen jongere jongen willen hebben dan 20, die zijn zo onvolwassen. Haha!

Ir111

Berichten: 11960
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:56

Meid, doe waar je je goed bij voelt. Heb zelf (zoals zo vele hier in dit topic) een relatie gehad met iemand die 15 jaar ouder was. Mijn omgeving had er meer problemen mee dan wij zelf... De reden dat het nu over is heeft helemaal niets te maken met ons leeftijdsverschil.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:02

Als je gelukkig met hem bent, waarom dan niet?

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:03

uhmz...ik ben 13 jaar nu mijn leeftijdsgrens is toch wel 15 jaar..

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:17

Ik hanteer geen leeftijdsgrens. Ik val zelf meestal op mannen die ouder zijn dan ik en al mijn vriendinnen hebben vriendjes die minstens 10 jaar ouder zijn dan zijzelf. Mijn oom en tante verschillen ook 30 jaar in leeftijd en die zijn inmiddels ook al tig jaar gelukkig getrouwd. Kinderen zou ik wel een bezwaar vinden. Maar doe gewoon waar jij je goed bij voelt.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:22

Tsja als je verliefd bent wat maakt het uit of hij 40 is.

Mijn vent wordt morgen 31 Haha! zwaar verliefd dat ik ben Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:25

Ik vind jongere mannen ook best lekker hoor Tong uitsteken Nu word ik zelf veelal jaren jonger geschat dan ik ben dus ga niet bewust op zoek naar jonger ofzo. Grootste leeftijd verschil, ik ben 27 en een ex van mij 18 Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:28

Mijn vriend is 11 jaar ouder dan ik. Ik denk dat het voor mij richting de 40 wel ophoudt.

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:31

Ik heb ook altijd oudere vriendjes gehad en je moet gewoon doen wat je goed lijkt en waar jij je goed voelt. Bij mij zit er ook 12.5 jaar tussen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:25

Of dat 'doenbaar' is, hangt gewoon van jezelf en die man af...
Is er veel verschil in mentaliteit (gedraag jij je als een twintiger en hij zich als een veertiger, dan is het verschil waarschijnlijk nogal groot)? Als jullie dezelfde mentaliteit hebben en als je niet direct problemen erin ziet, dan zou ik er geen gaten in zien...

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:39

Als je op "oudere" mannen valt moet je er eigenlijk altijd wel mee rekenen dat ze een geschiedenis en vaak kids hebben. Mijn grootste leeftijdsverschil was 15 jaar.
Op dit moment zit bij mij de grens voor mannen zo'n beetje bij de 35.
Maar ik zou iemand om zijn leeftijd niet afwijzen.

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:10

Ik heb zelf ook weleens 'oudere' mannen gehad, de oudste was 39, ik was toen 19. Mijn ervaring is echter dat het in mijn geval vaak niet werkt, ik wil nog veel te veel feesten, gekke dingen doen. En een vent van 40+ krijg ik hoogst waarschijnlijk niet mee naar mijn favo clubs e.d..... En als hij wel mee zou gaan zou ik hem verdenken van een midlife-crisis Haha!
Iemand met kinderen zou voor mij al een grote min zijn, je raakt er hoe dan ook toch in betrokken....

Mijn huidige vriend is 2 jaar jonger dan ik, ik ben 23, hij 21. Blijft langer vers Tong uitsteken

Wat ik overigens wel ziek vind, meisjes van een jaar of 15 met een vriend van een eindje in de 20 o.i.d. Scheve mond IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer....

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:38

Leeftijd maakt me niet zo veel uit. Ik heb wel altijd oudere vriendjes, want dat klikt gewoon beter. Ik ben nu 17 en mijn vriend is 21. Een ex van mij is 23. De jongens waarmee ik wat heb gehad zijn voornamelijk ouder, de meisjes die ik leuk vond verschillen nogal, maar zijn meestal niet veel jonger of ouder.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:23

Ik denk dat 24 ofzo toch wel het maximum is (ik ben 18)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:33

Supertje schreef:
Mijn huidige vriend is 2 jaar jonger dan ik, ik ben 23, hij 21. Blijft langer vers Tong uitsteken

Wat ik overigens wel ziek vind, meisjes van een jaar of 15 met een vriend van een eindje in de 20 o.i.d. Scheve mond IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer....



hihi langer vers hihi

over de laatste opmerking er zijn meisjes van 15 die erg volwassen zijn voor hun leeftijd en jongens van 20 die zich gedragen als 12 dus ... helemaal eens ben ik het niet met die laatste zin

ligt aan je levens ervaring en je gedrag hou je van wilde feestbeesten
of van huisje boompje beestje en waar ligt de interresse van je partner?
en kinderen hoeven absoluut geen probleem te zijn
helaas is dat soms wel het geval maar meestal niet hoor

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 15:58

Nou, so far so good Clown
Hij was gister weer in het café en ik weet niet wat het is, maar de kleine kriebeltjes die ik eerst had waren nu veranderd in irritante buikkramp. Rolleyes Ik weet niet wat het was maar alles aan hem ergerde me Scheve mond Vervolgens belde de lekkere-die-hard-vrijgezel-waar-ik-al-sinds-jaar-en-dag-onwijs-mee-flirt en die vroeg of ik samen met hem wilde stappen dus heb hem gesommeerd richting kroeg te komen en daar heb ik heerlijk mee staan flirten. Moet er niet aan denken dat dat niet meer mag zeg. Vervolgens kwamen Hans en Roderick vragen of ik mee ging eten vandaag als double date met een vriendin van me maar dan moesten zijn kinderen ook mee. >;) Eeeek daar had ik hélemáál geen zin in dus heb het aanbod vriendelijk afgeslagen en ben met lekkere-flirt richting een andere kroeg vertrokken. Dat is ook het voordeel van niks-definieren, je kan er nog alle kanten mee uit Lachen

En terwijl ik dit zit te typen krijg ik spontaan een sms van 'de perfecte man' van drie weken terug (die met die leuke cabrio en dat bubbelbad) hoe het met me is. Verward Dacht dat die de hint toch wel begrepen had. Scheve mond

Ik heb gewoon een typisch geval van chronische bindingsangst of relatiebenauwdheid. Lang leve het vrijgezellenleven Clown

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:35

toen ik 14 was had ik mn eerste vriend, hij was 18 en dat duurde 2 jaar.
Vorig jaar toen ik 16 was ,bijna 17 had ik een vriend die 23 was.
En nu, sinds 2 maanden heb ik een vriend die 25 is en alles gaat heel erg goed Lachen

gisteren was ik op parkpop en zag ik een vriend van me die 19 was na een tijdje, ik dacht: wat is het een lekker ventje geworden, mja zijn gedrag was dan weer wat anders..

ow ja ben nu 18

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:42

Mijn grootste verschil is 7 jaar geweest. Dat is wel heel wat als je 15 bent! Je moet het echt helemaal zelf weten. De kinderen zou ik wel minder vinden... Een kennis van me heeft al een langere tijd een relatie met een man die ook in de veertig is, terwijl ze begin twintig is. Zij zijn gelukkig. Ik ben heel gelukkig met mn vriend van 23, ik zou niet meer leeftijdsverschil willen. Maar ik vind echt dat het helemaal aan jezelf ligt! Het is jouw relatie!!!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:30

Nou ja, het is dus niet echt meer aan de orde geloof ik maar toch nog ff lekker mijn mening geven Tong uitsteken Ik vind op zich 40-20 wel een erg groot verschil, maar als het een hippe gozer is en je allebei weet waar je aan toe bent hoeft het geen probleem te zijn. Kinderen zijn wel iets héél anders en dat lijkt me niet bepaald geslaagd als je nog zo jong bent

Supertje schreef:
Wat ik overigens wel ziek vind, meisjes van een jaar of 15 met een vriend van een eindje in de 20 o.i.d. Scheve mond IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer....

Tja, dat vraag ik me dus ook al langer af... Als vent van 25 zit je toch niet meer op hetzelfde 'niveau' als zo'n jong meisje? Want dáár gaat het volgens mij om... Ik ben zelf bijna 18 en hoewle ik volgens de meesten heel volwassen ben voor mijn leeftijd vind ik zo'n 22 wel de grens (gelukkig is mn vriendje nog geen 20 dus die kan nog ff mee Knipoog ). Van iemand die veel ouder is zou ik me nl serieus afvragen wat die nou met mij moet... Laatst nog een vent van 33 gehad die mn nummer vroeg: Wat zo iemand dan weer bezielt Verward

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:58

Laura, je bent Chandler! Bloos!!
Schijnheilig

Ik vind 20-40 echt een veel te groot verschil, en al helemaal als hij kinderen heeft!
Ik denk dat je niet zo hard moet nadenken over wat je doet, maar 'just go with the flow!' Lachen

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:27

Tja.. Dat is het meestal in de liefde.. De leeftijd! Ik weet niet waar ik de grens zou trekken heb er nog niet echt zo veel ervaring mee..
Maar denk maar zo.. Age is just a number..

pubelia

Berichten: 9991
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:31

ik ben 20 en hij is 27 we wonen samen! het gaat goed hij word 23/24 geschat! heb nog een oudere vriend gehad! vind ook dat die volwassener zijn!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:37

Niet meer al een jaar of 5 hoor, heb het op 't moment nogal te pakken van een vent van 22.. en ik ben 16..
Scheelt toch wel 6 jaar, maar moet kunnen toch. Maar goed, aangezien hij niks in mij ziet, houdt het op Scheve mond

10 jaar kwa leeftijdsverschil vind ik weer heel veel, en ik denk dat ik ook niet met een vent thuis hoef te komen die meer dan een jaar of 5 ouder is Bloos!