Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 10:57

Ik begrijp nu wel veel dingen, oa het negeren van PB's van mij, ik had gePB't voor het adres in het ziekenhuis, en een PB gestuurd nav een PB van heike, nooit reactie op gehad, terwijl ze ze wel gezelen heeft.

Schandalig hoe iemand zo kan spelen met de gevoelens van een ander. Hier kun je je toch niet beter door voelen? Ik zou dat niet kunnen, andere mensen zo de gek aansteken! Ik had het niet verwacht, maar wist het al wel voor dit topic werd geopend.

Miep, meid, het mooiste leven is een leugen vrij leven! Ik kan niet boos op je zijn, alleen maar heel erg teleurgesteld!

Mellow

Berichten: 6505
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:02

ze zit ook op andere forums maar dat terzijde.

wat ik niet snap is dat mensen zeggen ja ze wil wel hulp.
maar ze doet zulke dingen al 3 jaar!!!

ik hoop serieus waar dat ze nu wel hulp zoekt.

waarom ze het heeft gedaan zullen we denk ik niet achter komen want dat weet ze zelf Verward ook niet.
ik hoop wel dat ze er wat aan doet want menig bokker heeft met haar meegeleefd en nu blijkt alles gewoon 1 grote leugen.

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:03

ze heeft toch ook al 3 jaar een vriend?.....

Mellow

Berichten: 6505
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:05

hahaha ja daar zeg je me wat idd.

ze heeft eerder ook al gelogen over een busongeluk dus het is niet de eerste keer dat ze liegt.

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:06

Heike schreef:
Tja, het is net wat je leest. Ik vind dat iedereen de ruimte moet krijgen om een reactie te geven.

Over een week gaat dit topic op slot. En dan is dit hoofdstuk hopenlijk afgesloten. beter voor Miep, beter voor bokt.


Ergens denk ik dat ze dit nog steeds leuk vind. Het is allemaal weer aandacht voor haar persoontje, hoe ziek dan ook.

Heike ik vind wel dat je er goed aan hebt gedaan dit openbaar te maken. Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen. Ik hoop alleen niet dat we iedereen nu met achterdocht moeten gaan bekijken. Als ik iets breek en ik zet het op bokt, dan zou ik het wel fijn vinden om geloofd te worden...

Niets breken dan maar...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:10

Nou, ik ben ook weer bijgelzen hoor, mijn hele emailinbox zat vol door dit topic, haha.

Zoals eerder gezegd, Heike ik ben wel erg blij dat je dit openbaar hebt gemaakt, denk dat je daarmee de juiste beslissing hebt genomen..Ik lees dat de geplaatste berichtjes erg mak zijn, dus het is gelukkig geen schandpaal geworden voor Miep. Dat wil niet zeggen dat ik het voor haar opneem, maar ben gewoon van mening dat je met scheldpartijen niks bereikt. Men heeft hier zn gevoelens uit kunnen leggen en het is op een heel nette manier gedaan. Miep leest nog mee blijkbaar en hoop dat er berichten tussen zitten van bokkers die bij haar "aankomen"zodat ze er wat mee kan en ook werkelijk doet, ik hoop het voor haar. Zij is tenslotte degene die hier de meeste last van heeft. Wij zullen hooguit na deze week nog eens aan haar terug denken, ons afvragen hoe het nu met haar is, of denken waar zal die griet nu weer mee bezig zijn..
Zij is immers de verliezer(in hoeverre je zoiets als verliezen mag beschouwen) in dit verhaal, ik bedoel ik ben gehecht aan bokt en al dit leuks op bokt zal zij voortaan moeten missen, geloof me als ik niet meer op bokt zou kunnen zou dat best een straf voor me zijn hoor, haha. Ze straft zichzelf keer op keer genoeg totdat ze niet meer verder kan en in haar naaste omgeving alles en iedereen kwijt is.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:16

machie schreef:
Schandalig hoe iemand zo kan spelen met de gevoelens van een ander. Hier kun je je toch niet beter door voelen? !

Dat voelt ze zich vast ook niet. Scheve mond En als ze hier om lacht of nog steeds op kickt, ja, dan is ziek, nog zieker dan als je alleen deze leugens vertelt. Ik hoop dat het meisje geholpen wordt! Ben geschrokken vanwege het feit dat ze 18/19 is en dus dondersgoed weet wat ze doet. Als ze een jaar of 13 was had ik er al weer anders tegen aan gekeken.

Ik hoop dat Bokt hier niet door veranderd.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:22

Bokt zal er vast niet door veranderen met de tijd. Ik heb mezelf wel betrapt gisteren bij het lezen van een topic, mmm zou het waar zijn. Maarja, dat is het begin van de schrik denk ik en houd het toch maar bij mn naieve ik, anders heeft bokt niks meer aan elkaar en er zijn mensen die het wel echt nodig hebben..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:29

Even een berichtje naar Heike toe: Ik vind het goed dat Heike dit openbaar hebt gemaakt. Vele bokkers hebben zich echt zorgen gemaakt en zij hebben het recht om te weten wat de waarheid is, of wat de waarheid moet zijn. Miep heeft hiervoor zelf toestemming gegeven en ze kan meelezen, ik denk dat ze als het topic echt uit de hand loopt ook Heike kan contacteren en haar vragen om het topic te sluiten. Verder vind ik dat het hier over het algemeen nog netjes aan toe gaat. Sommige bokkers zijn erg boos en laten dat ook merken, maar er zijn geen zware scheldwoorden en ruzies bezig. Bokkers hebben het volste recht om op een beschaafde manier duidelijk te maken dat ze dit niet grappig vinden, en dan ze n boos op Miep zijn. Hoe Miep er zelf over denkt zullen we misschien nooit weten, misschien heeft ze echt een probleem en voelt ze zich schuldig, maar misschien vind ze het allemaal geweldig en rolt ze bijna van haar stoel. Maar dmv dit topic kan ze wel zien dat ze behoorlijk wat mensen heeft gekwetst, en dat dit iets is dat niet iedereen zomaar even voor de lol doet. Ze kan zo tenminste zien dat dit iets ernstigs is waarje mensen mee kwetst en jezelf nog meer, doordat weinig mensen nu nog geloof hechten aan haar excuses en verhalen. Ze zal nu misschien wel iets harder nadenken voordat ze ergens zware leugens post.

en Carmen, ik hoop echt dat het liegen verleert. Je ziet dat er meer vijanden dan vrienden meemaakt als mensen erachter komen. Wees gewoon jezelf, ookal gebeuren er geen spectaculaire dingen in je leven, maar mensen hebben liever een gewone eerlijke dan een spectaculaire leugenaar.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:48

holly schreef:
Ja sorry, ik vind het jammer, dat men naast het boos zijn (wat ik heel goed kan begrijpen) niet ook even nadenkt dat het best eens goed mis kan zijn met Miep zelf, en dat ze er niks aan kan doen en dus een ziekte heeft die dit veroorzaakt. Niet iedereen is perfect hoor....


Je hebt wel gelijk... Ik was gisteren even heel boos op de email van Miep en had misschien te snel een berichtje geplaatst, maar is nu al weer gezakt. Het is eigenlijk heel triest en ik hoop echt dat Miep stappen gaat ondernemen om weer beter te worden en inziet dat dit soort dingen er alleen maar voor zorgt dat je mensen van je afstoot.

Niet iedereen is perfect idd.. ik ben dat ook niet hoor Knipoog maar doe wel mijn best om te leren van mijn fouten en hoop dat Miep dat ook doet.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:57

TongeR schreef:
ze zit ook op andere forums maar dat terzijde.
.



is dat echt zo?? Rolleyes Ben je haar dan al ergens tegengekomen?? Ze zit toch zeker niet ook op het paardenforum??

En als je haar al ergens bent tegengekomen; is ze daar ook zo bezig met van die medische leugens??

Verder wil ik er het volgende over kwijt. Ik ben pas sinds kort op Bokt.
Eigenlijk zou ik hier nooit terecht zijn gekomen als ik niet door omstandigheden een tijdje aan huis was gebonden en gewoon graag contact heb met de buitenwereld. Nu mijn leven weer normaal is vind ik het hier zo leuk dat ik hier steeds blijf komen, inderdaad omdat bepaalde verhalen je raken en je graag wilt weten hoe het die mensen verder vergaat.

Ik vind het een slechte zaak dat jullie zo misbruikt zijn, en ik kan goed begrijpen dat het moeilijk zal worden om in de toekomst nog in de verhalen van andere bokkers te geloven, ik heb zojuist nog een stukje in een oud topic gelezen waar carmen het had over dat ze het belachelijk vond dat er gezegd werd dat pubers maar wat bij elkaar fantaseren. Terwijl ze wist dat ze zelf zo verkeerd bezig was. Ik durf het nu bijna niet meer te hebben over het ongeluk dat ik zelf heb gehad, denk dan dat jullie me wantrouwen ook al omdat ik hier nog niet zo bekend ben.

Ik heb ook nog de stukjes van malle babbe gelezen. En hier krijg ik echt kippevel van, zo eng wordt hier gedaan. Al dat gescheld enzo, echt weird.
Ik hoop dat dit nooit meer voor zal komen.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:59

xKatleentjex schreef:
Even een berichtje naar Heike toe: Ik vind het goed dat Heike dit openbaar hebt gemaakt. Vele bokkers hebben zich echt zorgen gemaakt en zij hebben het recht om te weten wat de waarheid is, of wat de waarheid moet zijn. Miep heeft hiervoor zelf toestemming gegeven en ze kan meelezen, ik denk dat ze als het topic echt uit de hand loopt ook Heike kan contacteren en haar vragen om het topic te [..]
en Carmen, ik hoop echt dat het liegen verleert. Je ziet dat er meer vijanden dan vrienden meemaakt als mensen erachter komen. Wees gewoon jezelf, ookal gebeuren er geen spectaculaire dingen in je leven, maar mensen hebben liever een gewone eerlijke dan een spectaculaire leugenaar.


Dat vind ik heel goed gezegd xKatleentjex.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:11



Meer heb ik niet te zeggen ...
(toch erg jammer dat je niet alleen 1 smile in een berichtje mag plaatsen)

:n:n

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:21

Heike schreef:
Ik geloof dat er nergens een adres is gegeven. Alleen een mail adres. De moeder van Miep, was Miep dus ook zelf. Verdrietig


Vandaar dat ik geen reactie kreeg op mijn pb. Ik had gepbt naar die moder dus dacht ik... dat annetje en ik een kaartenactie voor haar wilden doen. Geen wonder dat ik daar geen reactie op kreeg Scheve mond
Ik heb ook heel wat kaarsjes voor haar aangestoken. En veel aan haar gedacht. Ik was echt helemaal onder de indruk en leefde voortdurend met haar mee. Ik voel me nu toch wel wat genaaid

Ik begrijp ook niet waarom ze dit gedaan heeft maar het zal wel een schreeuw om aandacht geweest zijn.

Ik hoop wel dat Carmen hier van leert dat dit geen leuke dingen zijn om te horen voor bokkers. Stel dat er iemand hetzelfde heeft meegemaakt maar dan echt... Dat moet dan echt niet leuk zijn voor die persoon, omdat die op dat moment weer herinnerd word aan een gebeurtenis Verdrietig

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:04

Hier sta ik echt van te kijken. Sommige dingen waren nog al vreemd. Ik voel me ook belazerd, maar aan de andere kant heb ik medelijde met haar.

Ze heeft op deze manier om aandacht schreeuwt. Aandacht die ze niet krijgt of niet kan krijgen. Op zo manier krijgt ze aandacht en een luisterend oor. Ze zit echt in de knoop met haar zelf.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48583
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:11

ik vind het ziek... heel erg ziek....

Je trapt de mensen,die daadwerkelijk familie hebben verloren, die er WEL zo bijlagen zoals je beweerde dat jezelf lag, heel erg op het hart....

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:28

Sjeetje echt verschrikkelijk om zoiets te verzinnen Scheve mond
Ik heb hier geen woorden voor, heb de topics wel gelezen maar volgens mij niks geplaatst voor zo ver ik weet...

Hoe kan je zoiets verzinnen? En zoveel mensen voor liegen? Diep en diep triest zoiets Verdrietig

Kitty

Berichten: 7704
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:39

Soms ben ik best wantrouwend als ik topics lees waarvan ik het idee heb dat dat gewoon niet kan. Een keer iets met een familielid die in het verongelukte vliegtuig zat op 11 november, een keer iets met groentesoep voeren aan een ziek paard...
Maar van dit verhaal verbaasde ik mij alleen dat ze zo snel het ziekenhuis uit mocht. Verder heb ik absoluut niet getwijfeld.

De naam Miep zei me niets en ook Carmen niet.

Zo ongeveer op pagina 17 of 18 van deze topic begon er echter bij mij een lampje te branden.

Zij was ook op Hippics.net en heeft zelfs een keer meegedaan met een barbeque. Ze kwam toen op mij over als een aardige maar iets verlegen meid.

Terugzoekend op internet kwam ik ook nog een stuk tegen over een knobbeltje in de hand en waarschijnlijk leukemie. Ook dat ging dus al over medische dingen.

Ik weet ook eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden. Ik vind het in elk geval in- en intriest. Spelen met gevoelens...
Maar ook triest dat je zo moet liegen om aandacht te krijgen of wat haar beweegredenen dan ook waren.
Laatst bijgewerkt door Kitty op 29-06-04 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:39

Ben ik trouwens de enige die denkt dat ze er niets aan zal laten doen en gewoon eventjes gas terugneemt maar over een tijdje weer haar comeback maakt op andere forums met andere naam enzo?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:41

dat denk ik dus ook

ze is al zo lang aan t liegen, onder verschillende namen, op meerdere forums

geloof niet dat ze er echt wat aan gaat doen

Kitty

Berichten: 7704
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:41

Nee. Door te liegen verschuilt ze zich in haar eigen wereldje en aangezien ze al zo'n tijd liegt, zal ze er echt niet zomaar mee stoppen. Vrees ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:43

dat denk ik ook niet
Ze heeft echt een ziekte en zonder hulp (en zelfs met) gaat dat niet zomaar over.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:47

Zat er over na te denken een keertje langs haar huis te gaan, maar weet niet of het een goed idee is... Wat vinden jullie

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:47

Jeetje mina zeg.. Ik kan er niet bij hoe je het kan verzinnen.. heb inmiddels alle blz gelezen van dit topic en heb ook regelmatig gereageerd in haar topics.. kan ook niks anders zeggen dat ze wel ziek is en echt hulp moet gaan zoeken.. Wat ze waarschijnlijk niet zal doen..
Verder ga ik met machie mee ben niet boos, maar wel ontzettend teleurgesteld..

Mellow

Berichten: 6505
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:47

Girl In The Mirror schreef:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ze er niets aan zal laten doen en gewoon eventjes gas terugneemt maar over een tijdje weer haar comeback maakt op andere forums met andere naam enzo?


zeker weten niet.

ze is al zo'n 3 jaar bezig, ook op andere forums.