Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:33

Scheve mond

Ik ben zo achterdochtig als de pest, maar ik dit had ik echt NIET verwacht.

Ik vind het op zich logisch dat er verteld wordt dat het allemaal een leugen is geweest, maar aan de andere kant zijn er nu een heleboel vragen die onbeantwoord blijven. Erg frustrerend.

Ik had het liever niet willen weten eigenlijk Scheve mond

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:33

Ik had het idee dat er iets niet klopte, ik heb het er van de week nog met mijn moeder over gehad, want ik kon me niet voorstellen dat ze gelijk nadat ze uit haar 'coma' kwam al naar huis mocht.

Ik heb Carmen 2 jaar geleden gemeet en ze kwam op mij toen over als een aardige meid.
Helaas was die indruk voorbij toen ik achter haar ban en schaduwaccounts kwam en daar een opmerking over maakte. Of het kwam door haar reactie, die van Bart of die van iemand anders die erbij betrokken was, weet ik niet. Maar vanaf dat moment kreeg ik bij "Miep" en nare smaak in mijn mond.
Wat niet wegneemt dat ik het verschrikkelijk vond dat ze in het ziekenhuis kwam te liggen en haar zelfs nog een e-card heb gestuurd Scheve mond

Ik kan me ook voorstellen dat bijvoorbeeld Sonja, die ontzettend met haar begaan was, zich nu wel heel erg 'genaaid' voelt Scheve mond

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:34

Heike, wat gaat er nu gebeuren ? Mag Miep hier blijven komen ? Krijgt ze een ban ?

Ik neem aan dat er toch actie ondernomen moet worden aangezien ze zoveel mensen belazerd zijn.
En kom dan niet met het verhaal dat zij zielig (wat natuurlijk zo is) maar wij zijn dat ook want wij zijn voorgelogen !

En ik kan me niet voorstellen dat het voor Miep nu nog leuk is op bokt, die krijgt natuurlijk hordes met pb'tjes en natuurlijk niemand die ooit meer een woord van haar gelooft.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:35

Jeetje, ik had het helemaal niet kunnen bedenken zoiets, wat een verstand zeg Lips are sealed
Het is wel zwaar duidelijk dat er echt iets niet goed is met haar.

Hmmm ik zal de volgende keer eerst eens nadenken voordat ik een kaarsje voor iemand aan steek Lips are sealed

Maar waarom verzint iemand zoiets, voor de aandacht uiteraard, amar er zit vast nog heel veel meer achter, ik ben best nieuwsgierig eigenlijk.
Misschien eens tijd dat ze zelf gaat reageren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:36

Oh ja, Kojack heeft wel echt in het ziekenhuis gelegen laast hoor, ik heb het zelf gezien, met dikke buik erop en eraan Lachen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:37

Ik heb net nog even de laatste *update* zitten lezen.... Scheve mond Wat leest dat anders als je de ware verhoudingen kent zeg...
Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Sonja zich erg genaaid zal voelen Ach gut

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:37

Er is maar 1 woord voor: Dieptriest.
Ik heb me wel steeds afgevraagd waarom ze zo stronteigenwijs was, en niet naar haar lijf luisterde.
Ik vond het ook wel raar dat die moeder onder haar account kwam, de moeder van Angelique18 heeft gewoon zelf een account aangemaakt, waaronder ze schrijft.
Iig ben ik er ook met open ogen ingetuind, woon je al 13 jaar in Rotterdam, en dan ben je nog te goedgelovig
Nou ja, wat mij betreft heeft ze haar credits verspeeld, ik kan me niet voorstellen dat ze zich nog met goed fatsoen op Bokt durft vertonen.
Ik zou het lef niet meer hebben om de mensen onder ogen te komen die ik zo belazerd had.
Miep, ik hoop dat je aan de slag gaat met jezelf, want het is echt tijd.
Succes ermee Doei, doei

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:39

Ik denk dat Miep zelf afstand neemt op bokt. Verwacht dat er veel bokkers zijn die ook niet meer zullen reageren in topics van haar.

Maar wat ze heeft gedaan kan _echt_ niet. Een simpele OW is natuurlijk niet voldoende. Maar we houden jullie op de hoogte. Nu kan ze in ieder geval nog reageren als ze zou willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:40

Ludo schreef:
Ik heb Carmen 2 jaar geleden gemeet en ze kwam op mij toen over als een aardige meid.
Helaas was die indruk voorbij toen ik achter haar ban en schaduwaccounts kwam en daar een opmerking over maakte. Of het kwam door haar reactie, die van Bart of die van iemand anders die erbij betrokken was, weet ik niet. Maar vanaf dat moment kreeg ik bij "Miep" en nare smaak in mijn mond.

Piekerpeins, piekerpeins, mijn geheugen doet zijn best Haha!. Was zij niet dat kind met die bus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:41

tja een ban
ik weet het eigenlijk niet

Kijk als ze er nu smakelijk om heeft zitten lachen wel
maar als ze gewoon heel erg "gestoord" (sorry weet ff geen ander woord) is, dan niet.
dan heeft ze zelf misschien niet in de gaten hoe erg ze sommige bokkers pijn heeft gedaan.

want ik ga er toch vanuit dat je echt heel hard hulp nodig hebt als je zoiets gaat lopen zeggen.

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:43

Ik vind het jammer dat het zo gegaan is vooral voor de mensen die echt met haar begaan waren.
Ik hoop alleen dat mensen die echt problemen hebben wel serieus genomen worden.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:44

runningkawa schreef:
tja een ban
ik weet het eigenlijk niet

Kijk als ze er nu smakelijk om heeft zitten lachen wel
maar als ze gewoon heel erg "gestoord" (sorry weet ff geen ander woord) is, dan niet.
dan heeft ze zelf misschien niet in de gaten hoe erg ze sommige bokkers pijn heeft gedaan.

want ik ga er toch vanuit dat je echt heel hard hulp nodig hebt als je zoiets gaat lopen zeggen.



Ook al heeft ze het misschien niet in de gaten gehad vind ik alsnog dat ze een ban moet krijgen.
Dan krijgen we straks van die updates hoe het gaat enz, niemand die het meer leest etc.

Ik vind echt dat je dit soort dingen moet afstraffen, of iemand nou spoort of niet want straks gaan nog meer mensen zoiets doen !

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:45

taverno schreef:
Ik hoop alleen dat mensen die echt problemen hebben wel serieus genomen worden.


Dat hoop ik ook. Er zullen vast een boel onwaarheden zijn op bokt. Maar ik ga uit van de goedheid van de mens. Dat je dan soms je neus stoot is helaas een vervelende bijkomstigheid.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:46

runningkawa schreef:
tja een ban
ik weet het eigenlijk niet

Kijk als ze er nu smakelijk om heeft zitten lachen wel
maar als ze gewoon heel erg "gestoord" (sorry weet ff geen ander woord) is, dan niet.
dan heeft ze zelf misschien niet in de gaten hoe erg ze sommige bokkers pijn heeft gedaan.

want ik ga er toch vanuit dat je echt heel hard hulp nodig hebt als je zoiets gaat lopen zeggen.


Tja, en hoe kom je daar achter RK? Feit blijft dat ze andere bokkers een behoorlijk rad voor ogen gedraaid heeft, en is de 'bokt-status' van een niet zo heel erg gezonde bokker dan belangrijker dan al die bokkers die serieus met haar bezig waren? Ongeacht wat de redenen zijn, dit KAN gewoon niet. Ik ben het helemaal met je eens dat ze behoorlijk snel hulp nodig heeft, maar op Bokt zal ze die niet krijgen...

Ach, nu ik mijn eigen tekst lees denk ik dat de lol van het bokken er snel genoeg vanaf is voor deze Miep.... Ban of geen ban...

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:46

Citaat:
Ook al heeft ze het misschien niet in de gaten gehad vind ik alsnog dat ze een ban moet krijgen.


maar dan geen naam-ban maar een IP-ban, anders verschijnt ze weer met een nieuw account, met bijbehorende verhalen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:48

Citaat:
Ach, nu ik mijn eigen tekst lees denk ik dat de lol van het bokken er snel genoeg vanaf is voor deze Miep.... Ban of geen ban...

dat denk ik ook wel Lachen

Tja ik weet het gewoon niet
aan de ne kant zeg ik keihard bannen aan de andere kant heb ik zoiets van, moet je dat wel doen..

ken ook users die precies weten tot hoever, die allang een ban verdiend hadden, maar er ook geen krijgen.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:50

Typisch een geval van psycholigica fantastica,verder
joep ,doei en mazzel

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:51

Heike schreef:
Dat hoop ik ook. Er zullen vast een boel onwaarheden zijn op bokt. Maar ik ga uit van de goedheid van de mens. Dat je dan soms je neus stoot is helaas een vervelende bijkomstigheid.



Maar daar kan je nu toch niet meer vanuit gaan ?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:58

Ieder mens is anders. In eerste instantie ga ik ervan uit dat het gewoon waar is. Natuurlijk blijf ik wel allert en zal, bij twijfel, het ook gaan uitzoeken. Als dat mogelijk is.

Als ik twijfel plaats ik niets meer in zo'n bericht. Of vraag het op de man af. 'Innocent till proven guilty'.

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:59

greetje schreef:
Heel triest verhaal en vraag me dan ook wat haar beweegredenen zijn geweest om zo de aandacht op zichzelf te vestigen. Ik denk dat hier heel veel leed achter schuilt, en wil me daarom ook van enig commentaar onthouden.

Ik ben het hier helemaal mee eens, alleen zou ik Miep advies willen geven om hulp te zoeken.
Veel sterkte.

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:06

WOWWWW Scheve mond Scheve mond weet niet wat ik moet zegge...
had dit echt niet verwacht... pff, heb ook paar keer in een van haar topics
gereageerd, en vond het zo erg allemaal voor haar en haar ouders...
Dan weer goed, dan weer slecht, dan weer goed...
Dat was wel een beetje raar, maar had er echt nooit achter gezocht dat alles verzonnen was

Ben erg benieuwd of Miep nog verteld waarom en alles..
ze heeft duidelijk hulp nodig

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:08

Ik weet ook niet wat ik moet zeggen nu. Ik vind het dieptriest en hoop niet dat ik nu overal aan ga twijfelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:08

en haar broer?
Heeft die ook niet in het ziekenhuis gelegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:09

runningkawa schreef:
en haar broer?
Heeft die ook niet in het ziekenhuis gelegen?

Juist, die heeft ook NIET in het ziekenhuis gelegen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:09

Tja, zo zie je maar dat internet toch internet blijft...
Je weet niet wie er aan de andere kant van de pc zit en je weet niet hoe die persoon in het echt is (oke, op de uitzonderingen na van degenen die elkaar wel irl kennen), maar het overgrote deel van bokkers kent het andere overgrote deel niet persoonlijk, alleen van de berichten die geplaatst worden...

Ik geef toe, ik heb ook meegeleefd met haar, net zoals ik in andere topics doe, maar ik ga me het niet 'aantrekken' als ik die persoon niet persoonlijk ken, wat niet wil zeggen dat ik niet meeleef...

Misschien de "positieve" kant bekijken ervan: een reden om te gaan nadenken dat je, ook al is het op bokt, toch niet direct alles moet gaan geloven en dat aan alle verhalen die er geplaatst worden 2 kanten zijn...

Ik vind niet dat Miep een ban moet krijgen, ik vermoed wel dat als ze nog online komt en topics post, haar geloofwaardigheid een hele deuk gekregen gaat hebben... Wel denk ik dat het goed is dat ze eraan werkt... En vind ook dat ze zelf zo eerlijk mag zijn om hier te reageren met een beetje uitleg... want ik vind het persoonlijk erg makkelijk gevallen om het op te laten lossen en uit te laten leggen door iemand anders ipv het zelf te doen...