Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:40

met uums eens...

Faber quisque fortunae suae


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:38

Heb hier eigelijk niets meer aan toe te voegen. Iedereen heeft kunnen zeggen wat hij wilde zeggen, dus ik zou zeggen: Sluiten die boel..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 19:34

Als je niets toe te voegen hebt dan kun je dat beter niet doen. Zoals al eerder gemeld blijft dit topic gewoon een week open.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:28

'k heb toch even wat berichtjes moeten teruglezen omdat ik de laatste tijd niet zo heel vaak op bokt ben geweest.
Wat lijkt me dat verschrikkelijk als je je zo van de ene leugen in de andere werkt. Boos op haar worden heeft in mijn ogen geen zin. Medelijden heb ik, met name met haar ouders en de rest van de familie. Wat moet het ontzettend verdrietig zijn als je weet dat je eigen dochter niet te vertrouwen is.... Brrrr.

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:17

Heb me net door alle pagina's doorgeworsteld(32 maar liefst ) maar moet heel eerlijk bekennen dat ik hier wel van geschokken ben.
Ik leefde dus ook heel erg mee , net als vele andere en kwam ook iedere dag even snel kijken of er al nieuws was.
Ik kan dus ook heel goed begrijpen dat veel bokkers zich ontzettend belazerd voelen, want zo voel ik me dus ook,.

Heike, ik denk dat je op zich de goede beslissing genomen hebt om dit openbaar te maken , aangezien de vele reacties die er op al haar topics kwamen. Het zal voor jullie modjes een hele hoop extra werk betekend hebben om alles uit te zoeken , maar vind dat jullie het heel netjes hebben gedaan!

Carmen, ik hoop dat je toch serieus hulpt wilt gaan zoeken , want een hoop mensen heb je hier mee gekwetst.
Vooral degene die zelf echt ziek zijn en iets mankeren (waaronder ikzelf) heb je hier echt mee "verraden".
De meeste zijn vaak blij dat ze even hun verhaal kwijt kunnen en zoeken steun bij de bokkers, maar dankzij jou zullen er nu altijd mensen zijn die twijfelen of het verhaal wel klopt en oprecht is Scheve mond

Ik wens je heel veel sterkte in je verdere leven en hoop dat je de jusite beslissingen zult nemen!

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:51

Kan alleen maar zeggen dat ik erg geschokt ben door dit geval.

Hopelijk gaat ze hulp zoeken en krijgt ze haar leven weer op de rails.
Vergeven kunnen we het niet misschien later wel accepteren als ze geholpen is en alles weer op een rijtje heeft en haar echte verhaal en excuses komt brengen.

Ik hoop alleen niet dat de goede onder de slechte gaan lijden.

Verder vind ik het OK dan! van heike (andere moddies) dat ze aan de bel hebben getrokken.
Voor hetzelfde geld kwam haar 'moeder' vertellen dat het slecht was afgelopen.
Ik denk dat het dan veel erger geweest zou zijn.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 21:58

Zoals afgesproken gaat dit topic nu op slot. Hopenlijk is dit hoofdstuk hiermee afgesloten. Zit je nog ergens mee, gebruik dan de TeM knop.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Babootje, Balou_k, Berdien, BETUWE, Bloemetje75, BrandWatchBot, Celebi, criollo_yess, ellen05, Geralda1994, Jade91, Larissa123, Luna_Rose, MightyMike, Nanu, nathe, neline11, nick_en_ik, Sabine, sanowa, Xhiske en 63 bezoekers