Ken jij een ster persoonlijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:37

weet eigelijk niet of ik het zal vermelden, Scheve mond maar goed doe het toch maar.
ik heb paardgereden met lee towers Bloos (leen huizer) hoe kom ik daar nou mee verzeilt, nou zijn nichtje was een vriendin van me, en wij wilde een strandrit maken, en niemand wilde mee, en hij zei toen, ik ga wel mee.

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:48

de broer van winston post is een collega van mij.
winston komt dus regelmatig langs,maar persoonlijk ken ik hem niet hoor!.
na leontine kwam patricia (rad van fortuin) die heeft bij mij in de klas gezeten.
verder hebben we op onze afdeling (ikea) keukens verkocht aan oa.ria lubbers,ruud(big brother)en rachel(starmaker)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:52

tom cruise is mijn broer. zien jullie de gelijkenis niet?

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:52

Persoonlijk kennen is misschien een groot woord maar ik heb de mannen van Live Rock-on, dudes! ontmoet in Hilversum 3fm studio's, Antwerpen Sportpaleis, Rotterdam Ahoy, London Sheperd's Bush Empire en in Amsterdam bij de GreenHouse Haha! En Adam Kowalczyk (de broer van de zanger + achtergrond zanger en extra gitarist bij Live) heeft zijn eigen band Adam and the Weight en die heeft vorig jaar door nog 6 andere meiden en mij vorig jaar in IJmuiden gespeeld in een strandtentje, dat was echt super cool, helaas moest ik om 23.30 de bus naar het station hebben maar anders was ik zeker met hem, de tourmanager van Live en Ed, Patrick en Chad T Amsterdam nog in geweest....ik baalde zo toen ik hoorde dat Adam gewoon met de meiden in HUN auto naar Amsterdam is gereden, echt onwijs maf, ze hebben tot 3.30 in Amsterdam gezeten en de dag erna mochten we gratis naar Lowlands, de tourmanager had ons op de gastenlijst gezet OK dan! Nogmaals thanx Gary!!! OK dan!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:54

Mijn moeder is achter achter achter nicht van een vroegere bekende basketballer. Weet alleen niet meer hoe hij heet. Scheve mond
Verder waterskie ik. En daar kwam Mental Theo ook heel vaak! Heb toen ik klein was nog bij hem op schoot gezeten enzo Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:55

SuperPepeijn schreef:
tom cruise is mijn broer. zien jullie de gelijkenis niet?


Of dat zo positief is...

Brrr, ik vind die Tom Cruise zo'n griezel Haha!

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

Wim Zomers (vroeger in Goede tijden gespeelt als ....?) is een klant van mijn vader, en die stond wel eens aan de deur bij ons (terwijl ik in m'n pyama open deed (blunder!!!)).
Marianne Timmer (de schaatster) schijnt verre familie van mij te zijn, maar ik heb haar nog nooit echt gezien enzo.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:18

Ik ken alle 4 de jongens van Jurango, waarvan 2 behoorlijk goed.
Wie Jurango is? Aanstormend talent Tong uitsteken 17 Juli wordt de eerste CD opgenomen en deze zal 2 weken later verkrijgbaar zijn Lachen

Telt dit ook? Knipoog

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:21

hm ik ken Kevin van Chipz *LOL* heeft bij mij op school gezeten maar is gestopt, haha bazuint nu overal rond dat hij het cios afheeft hm mysterieus als hij in de 2de is gestopt Verward

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:29

ik heb een keer met vader abraham gepraat Haha! jullie zijn vast jaloer nu hè Tong uitsteken
Ik heb bij een dochtertje van iemand van Romeo in de klas gezeten en papa kwam haar altijd ophalen.
Die clown van slopknot heb ik een keer aangeraakt (niet echt kennen maar toch Bloos
mijn vader is trouwens DJ en draait vaak hier in bekende discotheeks in rotterdam, maar nu hij in spanje woont daar.
Ook ken ik de eigenaar van Hollywood music hall in Rotterdam.. is verder niet echt boeiend maar toch..

oja ik heb trouwens Herman van idols op msn.. en waar ik best trots op ben in m'n lijst is Robin van Persie (als ie het echt is teminste maar ik denk van wel) *LOL* Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:36

Antoinette schreef:
Brrr, ik vind die Tom Cruise zo'n griezel Haha!
jaja. dat zeg je nu, wacht maar tot we voor jouw deur staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:42

En ik ken SP ook persoonlijk.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:47

Ik heb vorige week nog een concert gegeven samen met Ernst Daniël Smit. Aardige man trouwens, met veel humor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:47

SmithsGirl schreef:
ohja... de Vengaboys... Haha!

Ik heb streetdanceles gehad van Denise van de Vengaboys... Haha!
en de moeder van Kim (Venga) heeft een keer een video van een optreden in Vlaardingen voor me gekopiëerd... Lachen


denise is ergens verweg familie van mij ken haar ook, verder ken ik geen bekenden geloof ik...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:58

SuperPepeijn schreef:
jaja. dat zeg je nu, wacht maar tot we voor jouw deur staan.


Dan blijft de deur lekker dicht Haha!
Nee, wat een walgelijk ventje is die Tom Cruise...

Over jou heb ik het niet, want ik ken je niet (ja Tom Cruise wel Schijnheilig )

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:32

Melliejj schreef:
Ik ken Cilla van Ch!pz... niet echt goed ofzo maar kheb dr een jaar streetdance les van gehad Lachen


Zit jij bij Ari Wouters? Ik ken Cilla namelijk ook, ik heb geen les van haar gehad maar ze zat ook in een van de demogroepen waar ik ook bij zit.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:34

Kyno schreef:
Dewi woont hier 2 km weg, maar die spreek ik liever niet (meer). J*zus wat een B*tch is dat zeg! Boos!


Wat heeft ze dan gedaan/gezegd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:37

Mijn nichtje is getrouwd met een speler uit het Nederlands elftal Haha!
Tim de Cler was ooit een hele goede vriend van me waardoor ik contact had met het hele elftal van Ajax.
Theo Nabuurs ken ik ook vrij goed. Door hem kreeg ik altijd VIP-kaarten voor leuke feesten Tong uitsteken

Ik heb ooit een kwartier staan kletsen met Rodrico Pessoa. Erg vriendelijk maar verschikkelijk uit de hoogte.

En verder heb ik in Amerika een heleboel bekende mensen gezien en semi gesproken.
o.a. Pamela Anderson, John Travolta etc.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-06-04 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:39

Het enige wat een beetje dichtbij komt is dat een vriend van mij een paar weken geleden had gefigureerd in GTST. >;) Jeej!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:47

Sorane schreef:
John Travolte etc.


Oeh jaloers Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:50

Hmmz even denken... Clown

Heb een avondje doorgebracht met Seth Kamphuijs, leuke gozer *LOL*

Een dagje tussendoor gekletst met Diederik van Silfhorst
Een dag meegeweest (zelfde dag) als groom met Willem-Jan Schotte (GP-ruiter)

Een ex was een hele goede vriend van Paul de Leeuw en kwam regelmatig bij Leontine en Marco over de vloer.

Een goede vriend van mij, Christiaan Kloet, is een bekende van verschillende artiesten (zoals Frans Bauer etc), doordat hij zelf ook in de showbizz zit. (Hij gaat mij helpen met het opzetten van shows met Snowdon *LOL* )

Heb op de muziekschool gezeten met Marieke en Aukje van Ginniken.

Ken Ron (Idols) van het uitgaanscircuit...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:12

Alice schreef:
Wie is hier familie van een bekend iemand?


Ikke.
Marianne Timmer (= schaatsster, olympisch kampioene sprint Nagano '98 ) is familie van mij. Maar daar is ook alles mee gezegd want ik spreek of zie haar verder nooit.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:16

De vrouw van Dennis Bergkamp reed met haar pony bij ons op de manege en woonde in hetzelfde dorp.
in Amsterdam woonde ik in een pakhuis opgedeels in appartementen met iemand die in Sesamstraat heeft gespeeld (hoe heet hij nu ook al weer Verward ) en daar kwam ook regelmatig Perla Thissen tegen die in Medisch Centrum West speelde. Verder woonde ik later met mijn man boven de zangeres van Big, Black en Beautiful (ook op haar naam kan ik even niet komen)
En bij het ophalen van school van de kinderen waarop ik paste stonden Huub van der Lubbe en Youp van't Hek ook vaak hun kids op te wachten.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:17

Lovely schreef:
En ik ken SP ook persoonlijk.


SP wie is dat nu weer Verward Tong uitsteken

Ik ken alleen een Tomatenpartij die SP heet Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:25

Marreke schreef:
Mijn man is een achterneef van Herman Heijermans.
Telt dat bij de "bekende Nederlanders" of is de Nederlandse literatuur al zover afgezakt dat niemand hem kent?


Ik ken hem!! Wij hebben hier een straat: de 'Herman Heijermansstraat'. Daar ken ik hem van Knipoog