Originele avatar op Bokt, wie o wie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:51

Mijn bokkend paardje blijft ook. Vind hem wel toepasselijk.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:11

Ik heb deze avatar volgens mij ook al vanaf het begin. Tussendoor heb ik nog 'm nog eens gewisseld, maar ik kreeg toch heimwee naar deze. Dit is gewoon een makkelijk herkenbaar plaatje. Haha!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:16

ben er dan nog wel niet zo heel lang maar toch, ik heb de eerste dagen en foto van bon jovi als avatar gehad omdat ik geen foto geüpload kreeg van mijn paardje maar toen dat na een paar dagen gelukt was heb ik deze maar gewoon gehouden. dus bijna origineel.

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:31

Heike schreef:
En Marjolein heeft een oranje vlinder.

Ja die heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang (misschien de eerste 2 weken nog wat geswitched maar mijn vlinder blijft. Bart heeft hem zelfs al een keer gered omdat ze hem van inet af hadden gehaald.

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:17

Ik heb eerst Dennis zijn hoofd van de zijkant gehad. Ik heb hem niet lang gehad(hij was ook wat uit model getrokken).

De foto die ik nu heb heb ik bijna meteen nadat ik hem gemaakt heb als usericoon gemaakt. Ik vond die foto zo geweldig Lachen. Voor de mensen die hem een beetje raar vinden, het is Dennis van boven. Genomen onder het fietsen met hem. Ik heb hem al een kleine 3 jaar ongeveer.

duikpaardje

Berichten: 1475
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:05

ik heb eigenlijk altijd dezelfde foto van tommy als avatar gehad, maar sinds een week heb ik een nieuwe. deze avatar heb ik gemaakt van een foto die ik een paar weken geleden heb gemaakt in sea world in orlando.

deze avatar laat mij terugdenken aan een onvergetelijke vakantie.
(jammer dat de foto met mIckey Mouse was donker was geworden).

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:48

marjo heeft eerst wel een ander gehad toch? Zou alleen niet meer weten welke Haha!
Vlinder is onlosmakelijk verbonden met Marjo en Marjo met de vlinder

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:57

ik heb deze avatar nu een maand ofzo, daarvoor had ik een tijdje een andere zwart-roze, en daarvoor heb ik er ook nog 2 gehad, eentje van dolly als welshpony en eentje van dolly met een muts, voor rond de kerst. maar wel altijd dolly

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:12

Ik heb deze alweer zo'n twee maanden. Ik switch regelmatig.

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:33

ik heb deze nu alweer een tijdje, eerst had ik eentje met het hoofd van plagom erop.. Maar ik vond deze herkenbaarder..
Ik had deze trouwens gevonden op zo'n site waar je dit soort plaatjes naar de telefoon kunt verzenden..

ThirzaJarig

Berichten: 9262
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:00

ik heb dezeook al een hele poos een jaar ofzo? ervoor had ik ook alleen maar sya. Ik weet nog dat heike mijn eerste avater had gemaakt ook van sya.

nu wil ik eigenlijk wel zo'n knipperende dat ik ook een foto van maikie erbij kan doen, die hoort er nu natuurlijk ook bij Haha! maar ik kan dat niet maken helaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:12

mijn eerste had ik met PSP gemaakt, hij was paars met ruis erop, en daar en foto van boy erop geplakt, mijn eerste foto van boy die ik gemaakt heb Lachen , ik had hem snel gemaakt omdat ik EEN ava wou....Daarna wou ik een avatar hebben die ik heel mij boktperiode zou gebruiken

ik had een leuke gezien van een fairie bij neopets, deze had ik gebruikt maar al snel werd het een kruisje...!Toen had ik een mooie van een fries die een spaanse pas deed gezien, al snel werd deze "gejat"door een "vriendin"

Ondertussen had ik veel meer foto's van Boy, en een animatie progke, ik had deze in elkaar gezet, niemand die deze af kon pakken want hij was made by myself, lekker opvallend en met Boy....Deze zou ik dus ook heel mijn boktperiode houden

toen kregen we idols 2...ik als anti alice, kon het niet laten een anti-alice avatar te maken, ik was al van plan deze tijdelijk te makenen dat ik later weer die ene van boy zou gebruiken, dat zou immers mijn avatar voor altijd worden Lachen

en ik heb me netjes aan die belofte gehouden

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:41

mijn eerste weet ik echt niet meer
heb er wel meerdere gehad met kerst een van bla en haar vriendje, verschillende heksjes, een heksenHOED maar ook een lange tijd een van buurman en buurman, toen die weg was kreeg ik zelfs pb's dat mensen hem terug wilden *LOL*
maar dit heksje is speciaal voor mij aangepast dus mag blijven Lovers

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:03

Geen idee, maar deze heb ik alweer een jaar ofzo, vind hem nog steeds wel wat hebben, echt een mooie foto. Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:10

Dit is ook mijn eerste avater..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:29

Dit is niet mijn eerste avatar.. Maar ik heb 'm wel al lang.
Kan me alleen niet meer herinneren wat ik hiervoor had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:53

Dit is ook niet mijn eerste ava. In het begin had ik heel lang een voskleurig paardenhoofd, ik had toen nog geen digi en kon dus nog geen zelfgemaakte foto gebruiken. Daarna heb ik wel een paar keer gewisseld, ik heb al verschillende dingen gehad. Mijn vorige ava vond ik het allermooist, maar helaas moest ik een andere nemen omdat hij te groot was. Maar in mijn profiel is hij nog steeds te bewonderen. Lachen

Ik heb nu tijdelijk deze, maar binnenkort krijg ik een andere, die is nu nog in de maak. Knipoog

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:02

Ik had er eerst een van het hoofd van mijn schimmel maar die was heel onduidelijk, heb ik maar 2 weken ofzo erop gezet. Ik heb daarna deze van mijn NF-pony met haar veulen erop gezet, en nooit meer gewisselt(denk ook niet dat ik ga doen, vindt hem wel mooi)

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:03

Yessy, je mag niet wisselen, ik herken je aan die avarter

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:24

Ik heb mijn oog ook al zooooo lang. (heb hem sinds Artis Haha!) Kan me niet eens meer herinneren wat ik ervoor had.
Deze blijft ook Lovers

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:31

Ik vind het zelf altijd wel fijn als mensen lang dezelfde avatar hebben. Je kan ze dan veel sneller herkennen.
Mijn eigen ava vind ik nog steeds heel mooi, dus ik zou niet weten waarom ik 'm zou veranderen Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:43

Ik heb nog steeds mijn eerste avatar! Ik vind het ook prettig als mensen 1 avatar houden, dan kan je ze inderdaad makkelijker herkennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:42

Nog steeds mijn eerste, eerst lang geen avatar gehad, maar dankzij Romkabouter toch eentje, die hem voor me bewerkt heeft Lachen Vind hem leuk, en gebruik hem overal, ben ik te herkennen.

Annash
Blogger

Berichten: 26557
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:23

carola schreef:
Ik heb deze ook al zolang als ik bok, met dank aan Heike die hem voor mij erop heeft gezet. Ik zou niet eens weten hoe ik een andere zou krijgen....
En waarom deze? Mijn eerste ponytje heette Snoopy, dus tja, vond hem wel toepasselijk. Hij is ook lekker groen, valt lekker op!


Haha Schijnheilig

Mijn 1e avatar was een knalgroene van Dancer en mij. Daarna heb ik een poos een bewegende gehad die gemaakt was door Eline (Ellende).

Deze heb ik zelf in elkaar gefrutselt. En ja, je raadt het nooit.. it's me! Tong uitsteken Haha!

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:19

Ik heb mijn avater al een hele dag :S ben er pas net achter hoe het allemaal werkt Lachen