rare vraag misschien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:30

Ik heb nog even zitten denken,
Voel je het soms niet aankomen? Ik heb het eigenlijk maar in een bepaalde positie af en toe, maar ik voel het vaak wel en dan kan je heel even stoppen zodat de lucht er rustig uit kan of van positie veranderen ofzo.
dan geeft het niet zo'n gek geluid.


Het goede nieuws is: Je hebt nu wel een goede aanleiding om extra te oefenen! Bloos! Schijnheilig

assie

Berichten: 9488
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:53

Als je heupen hoger zijn dan je navel (is dit begrijpelijk Verward ) dan is het logisch dat er lucht ingaat en die moet er dan natuurlijk ook weer in. Dit kun je ook droog oefenen Tong uitsteken
Als je die geluiden dus wilt vermijden, moet je zorgen dat je heupen lager blijven en dat er dus geen lucht in kan lopen.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:57

Eum nee dit is niet begrijpelijk

IK snap het in elk geval niet.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:01

Uhm, ik snap m wel, hihi, maar hoe leg je een standje netjes uit op een paardenforum..Dat laat ik dus maar aan degene over die dat risico wilt nemen, haha.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:06

assie schreef:
Als je heupen hoger zijn dan je navel (is dit begrijpelijk Verward ) dan is het logisch dat er lucht ingaat en die moet er dan natuurlijk ook weer in. Dit kun je ook droog oefenen Tong uitsteken
Als je die geluiden dus wilt vermijden, moet je zorgen dat je heupen lager blijven en dat er dus geen lucht in kan lopen.


kan je dat even voordoen mischien.. Verward Haha!
kweet niet of dit wel echt zo is trouwens want het kan ook zo gebeuren als de vrouw boven op zit.

Bij mij heb ik er het meeste kans bij het "lange halen, vlot thuis" principe Bloos .(schiet mij maar lek jongens! hoe ga ik dit nou een beetje plastisch opschrijven)
Als het geweertje van je vriend dan helemaal uit jou gaat en jij bent ontspannen dan blijft de toegang zeg maar een beetje open staan en kan er lucht bij.. op het moment dat hij er weer in gaat sluit hij die lucht in jou op. Door je bekkenspieren, en weet ik wat voor spieren daar zitten, meer te spannen als hij even eruit gaat en dat weer erin wil.. blijft de deur niet zo open staan.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:08

Netjes uitgelegd Riant *LOL*.
Maar dat is inderdaad wel de reden vaak Knipoog.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:15

Citaat:
assie schreef:
Als je heupen hoger zijn dan je navel (is dit begrijpelijk ) dan is het logisch dat er lucht ingaat en die moet er dan natuurlijk ook weer in. Dit kun je ook droog oefenen
Als je die geluiden dus wilt vermijden, moet je zorgen dat je heupen lager blijven en dat er dus geen lucht in kan lopen.


kan je dat even voordoen mischien..
kweet niet of dit wel echt zo is trouwens want het kan ook zo gebeuren als de vrouw boven op zit.

Bij mij heb ik er het meeste kans bij het "lange halen, vlot thuis" principe .(schiet mij maar lek jongens! hoe ga ik dit nou een beetje plastisch opschrijven)
Als het geweertje van je vriend dan helemaal uit jou gaat en jij bent ontspannen dan blijft de toegang zeg maar een beetje open staan en kan er lucht bij.. op het moment dat hij er weer in gaat sluit hij die lucht in jou op. Door je bekkenspieren, en weet ik wat voor spieren daar zitten, meer te spannen als hij even eruit gaat en dat weer erin wil.. blijft de deur niet zo open staan


*applaudiseerd voor de tactische omschrijving*

Zat al te wachten tot iemand dit tactisch kon omschrijven Haha! heb zelf nog een poging gedaan, maar merkte al snel dat het mij niet ging lukken Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:23

Sonja schreef:
Als je het niet met je eigen huisarts durft te bespreken, dan ga je toch gewoon naar een andere?
Overigens voor degenen die geen hoge pet ophebben van hun huisarts: waarom wisselen jullie dan niet? Vertrouwen in je huisarts is juist zo belangrijk!

Hier kun je niet zomaar naar een andere arts overstappen overal zitten de praktijken vol idem met de tandarts.

assie

Berichten: 9488
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:24

Hmm, ik weet niet, voor mij gevoel gebeurt het alleen als je op je rug ligt en je heupen omhoog zijn.
Ik ben niet zo goed in plastisch uitleggen, dus iets beters kan ik er ook niet van maken Tong uitsteken

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:15

Sypheron OK dan!

Zie je nou dat het helemaal niet zo gek is, zelfs mannen op bokt kennen dit fenomeen!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:16

Riant schreef:
Sphereon OK dan!

Zie je nou dat het helemaal niet zo gek is, zelfs mannen op bokt kennen dit fenomeen!!


Ben ik dat? (Mijn naam schrijf je toch echt anders hoor Haha!) [edit]oooooh je hebt het al aangepast! Tong uitsteken[/edit]

En inderdaad, ook ik ken het fenomeen en het is niets om je voor te schamen hoor Knipoog.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:20

whaha Riant, ik denk dat je nu word aangesteld als ehm ja hoe zeg ik dat nou? Nou ja ik geloof dat jij het het tactischte (schrijf je dat zo? Verward) kan brengen van heel bokt, whaha dus voortaan eerst alle berichten pb'en naar Riant zodat zij ze tactisch kan omschrijven voordat het op bokt komt

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:20

*sorry beetje te snel getypt*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:26

Riant is onze nieuwe Goedele Liekens! Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:06

haha...

ik zou zelf niet zo snel naar de dokter gaan.... ik raad het anderen wel aan als ze me wat vragen... best erg eigenlijk als ik er zo een sover nadenk....

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:34

1 zak paardesnoep per bericht...kom maar op met jullie schunnige teksten!!!!!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:29

ehm...ja dat probleempje heb ik ook wel eens. Eigenlijk alleen gehad bij mijn huidige vriend. De eerste keer dat ik dat had heb ik de slappe lach gekregen! En nu, tsja ik probeer het te negeren en anders te gaan liggen oid.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:37

Niks aan het handje! Volgens mij heeft iedereen dat weleens (gehad). Niks van aantrekken enne, zoals Barry Stevens altijd zo mooi zei: Vooral doorgaan! Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:58

Soort van grappig wel dat het zo'n onschuldig "probleempje" is. Je HA zal hier weinig mee kunnen, omdat het gewoon heel normaal is.
Ik dacht al dat het om iets heel lastigs ging, als "niet passen" ivm vaginisme ofzo.

Beetje humor lost in dit geval al een groot deel op denk ik, met evt. een creatievere aanpak van standjes. Leuk om te oefenen! Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:11

Beetje opgelucht Annelies ???

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:30

Riant schreef:
Beetje opgelucht Annelies ???


Oh jij bent gemeen! }> *LOL*

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:36

OHHHH Sorry.. Bloos! Bloos! Bloos!
Ik bedoel natuurlijk.. beetje gerust gesteld..
Ik dacht even niet na bij de ongelukkig woordspeling, nou daar gaat mijn reputatie als de nieuwe Goedele Huilen

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:45

Haha onze eigen seksuologe op bokt! Dat wordt vast een nieuw forum Knipoog
Ik hoop dat anneliesb wat gerustgesteld is! Niets om je voor te schamen hoor, maar kan me voorstellen dat het voor vervelende momenten kan zorgen... Het werkt vaak het beste om er maar om te lachen!!

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 08:41

Riant schreef:
Beetje opgelucht Annelies ???

inderrdaad! Haha!

Ik dacht echt dat er iets mis was!!

Gisteren geprobeerd, maar ik maak nog steeds de geluiden van een fietspomp. Ik kan er nu wel een beetje om lachen, maar mijn vriend vindt het nog steeds niet echt geweldig.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:49

Wacht maar tot hij die geluiden ook eens maakt Tong uitsteken
(Al is me dat (maar goed ook!) nog nooit voorgekomen *LOL*)