Brrrr... morgen naar de tandarts... :o|

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Brrrr... morgen naar de tandarts... :o|

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 16:50

Ik weet niet wanneer ik zo'n schijterd ben geworden, maar ik heb nu gewoon al buikpijn van de zenuwen... ik moet 1 gaatje laten vullen en ga dat iig onder verdoving laten doen... als ik het tenminste voor elkaar krijg om mijn mond open te doen als ik morgen in die stoel zit... Scheve mond Wie kan mij even gerust stellen? Hoe pijnlijk is het boren nog met verdoving? Scheve mond


Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:52

Gewoon een gaatje laten vullen is op zich niet zo pijnlijk, geloof mij maar ik ben een enorme schijterd bij tandartsen omdat ik rap last heb van abcessen en dat kan je niet verdoven Scheve mond Als het niet een erg groot gaatje is voel je zeker niets en zeker niet met die verdoving!
Gerust gesteld? Haha!

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:57

Heey ik moet morgen ook.

Sterkte hoor, ik vind het niet zo erg, mag toch gelijk weer na huis. Haha!

* knuffel alvast, het komt goed* Ach gut Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:58

Aaah, zie het zo, als je niet naar de tandarts gaat krijg je er echt onwijs veel pijn aan !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:00

Pieperd Scheve mond

Tong uitsteken

זכור

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:17

Daar voel je echt niks van, tenminste ik niet. Even ergens anders aan denken (Aan de mooie boerderij in Australië bv...Haha!) en dan is het zo voorbij.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:28

Ik vraag me echt altijd af waarom mensen de tandarts zo eng vinden! Ze verdoven niet voor niks, dan voel je er niks van hoor..

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:32

Ben vanmorgen ook naar de tandarts geweest omdat ik dacht dat ik een gaatje had..

Gek genoeg bleek het bij mij ontstoken tandvlees te zijn.. Bloos! Tanden waren gatloos Tong uitsteken

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11564
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:01

gewoon aan iets anders denken, dan ist zo voorbij
Ik ben vanmiddag geweest en ik vind het altijd wel gezellig bij de tandarts Haha!
Dit keer heeft ie een hele verbetering aangebracht: precies boven de stoel op het plafond heeft ie Loesje-uitspraken opgehangen, dus eer je al die uitspraken hebt gelezen is ie al weer klaar *LOL*

Sterkte morgen Ach gut

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:27

Ik moet donderdag........
Kies laten trekken Bloos Scheve mond
Omdat er een melktand onder zit die niet door kan komen..........

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

black_kelpie

Berichten: 7808
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:13

mijn broertje moest vandaag ook flink wat uit laten boren Haha! ook onder verdoving en nou krijgt ie er pas goed last van gelukkig had ik deze keer niks Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:56

vikki schreef:
Wie kan mij even gerust stellen? Hoe pijnlijk is het boren nog met verdoving? Scheve mond


Daar voel je echt niets meer van als je onder een goede verdoving bent gestopt! Je voelt hooguit de kou van het droogblaasding en van het waterding maar verder voel je er echt niets van!

Heb net vorige week en die week daarvoor 4 (!) gaatjes moeten laten vullen, 2 linksonder, 1 rechtsonder en 1 linksboven, moest dus in 2 sessies omdat je niet je hele onderkaak verdoofd mag hebben. Ik kan je 1 ding zeggen, ik had deze afspraak 5 maanden uitgesteld omdat ik een enorme schijterd ben om naar de tandarts te gaan Bloos! maar de volgende keer stel ik het niet meer uit en ga ik direct, het sis mee 200% meegevallen

Succes morgen, ik zal aan je denken Knipoog

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:06

Tinkelbel schreef:
Ik moet donderdag........
Kies laten trekken Bloos Scheve mond
Omdat er een melktand onder zit die niet door kan komen..........


Huh Verward Verward melktand die nu nog moet doorkomen????

Vikky....ik ben ook een enorme schijterd maar met verdoving voel je er niets van. Pas wel op met drinken daarna want je bent net een oud wijffie die het drinken weer langs d'r mondhoeken laat lopen.
En over zenuwen gesproken....moest afgelopen dinsdag een moedervlek bij mijn oor laten verwijderen.......nou ik zal je vertellen dat ik nog liever aan het stroom was gaan hangen. Nu zit ik met een grote pleister en da's geen gezicht. Hechtingen mogen er pas maandag uit Huilen

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:18

djuno schreef:
Huh Verward Verward melktand die nu nog moet doorkomen???


Jaa!
Gek he Verward

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 21:50

Pffffft... ik ben alweer een beetje gerustgesteld...en aramat, ik vraag me zelf ook af waarom ik het opeens eng vind, 'vroeger' nooit last van gehad... Verward djuno, ik heb ook ooit moedervlekken op mijn gezicht (bij mijn oor op de kaak en net onder mijn jukbeen op mijn wang) weg laten halen en dat laat ik -ondanks de oh zo pijnlijke verdovingen- toch tig keer liever doen... ik heb zae alleen niet meer om weg te laten halen en dat gaatje heb ik helaas wel... Nou ja, nog 11 uurthes dan ben ik er weer van af zal ik maar proberen te denken... Scheve mond (maar ja... ikke = een pieperd waar het dit betreft Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:05

Met verdoving voel je niks hoor! Zelf vind ik bij een klein gaatje een verdoving vervelender dan even boren. Sterkte!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:08

ik zag ook op tegen het boren maar ik vond het echt 100% mee vallen..

Ik moet binnekort ook kiezen laten trekken,zie mijn topic op AM... Daar zie ik dus tegen op..

maarre..Gewoon rustig gaan zitten en ontspannen ..Dan voel je die prik ook neit zo..Als je je aanspant voel je die prik heel erg.. Knipoog

keep calm, I'm engaged!!! <3

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:08

verdoving is k*tter dan de boren zelf!! en dat kan ik weten Scheve mond

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:15

MoonChloe schreef:
verdoving is k*tter dan de boren zelf!! en dat kan ik weten Scheve mond

Daar heb ik nou ook altijd last van. Ik heb alleen nog maar verdovingen gehad met het trekken van kiezen, maar dat vond ik echt helemaal niet het herhalen waard.
Boren is heel naar, zo'n irritant geluid en je voelt het door je hele hoofd, maar die verdovingen zijn echt nóg erger. Eerst een keiharde prik in je tandvlees en daarna de vloeistof die terug je mond in loopt. Dat smaakt me toch een partij smerig! *kotssmiley*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 22:15

Mijn verstandskiezen laten trekken viel me trouwens 100 % mee Obelix! Omdat ijs meenemen niet zo handig is anagezien dat smelt heb ik daarna meteen een koud blikje uit de frisdrankautomaat getrokken en tegen mijn wang gehouden... ik heb geen centje pijn gehad, niet tijdens en niet na de behandeling... en toch zie ik nu op tegen het boren... gek he... maar ja, dat geluid alleen al...brrrrrrr... ik heb trouwens ooit laten boren zonder verdoving en ik ging finaal door de grond! Dat doe ik dus echt nooit meer, zo'n verdovinkje voel ik niks van. Maf hoe ook dat dus blijkbaar bij iedereen anders aan voelt eigenlijk.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:20

In dat geval ben ik heel blij dat ik doof ben (sorry voor offtopic)

@ laui, helemaal waar.. brr goor, heb t maar 1x meegemaakt want de helft van mijn kiezen zijn nog melkkiezen en die voel je nauwelijks als er in wordt geboord.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:23

Van boren met verdoving voel je niets, alleen dat geluid van die boor in dat gat: net een drilboor! Terwijl het maar een ienieminie boortje is in een heel klein kiesje. Haha!

Ik ben ook geen held bij de tandarts, zoals ik in het verstandskiezentopic van Obelix al zei. En ik kan het niet beredeneren, ik raak soms volledig in paniek als ik eenmaal in die stoel zit terwijl ik even daarvoor in de wachtkamer nog rustig ben. Het overvalt me en gelukkig weet mijn tandarts ervan. Alleen is hij net met de VUT gegaan en vanaf november heb ik dus een nieuwe tandarts... Deze heb ik zo'n 25 jaar gehad, hopelijk is die nieuwe net zo'n toffe man. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:02

Ik ben ook zo bang voor de tandarts Nagelbijten / Gniffelen
maar je hoeft niet bang te zijn met verdoving,het prikje is even naar maar niet vreselijk,van het boren voel je amper wat,je hebt meer last van je mond als de verdoving eruit gaat,dan hangt dat zo lekker scheef * uit mijn ervaringen gezien *

veel success....even de "kiezen op elkaar zetten" Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 10:43

Pfffff... ik heb het weer overleefd Haha! . De verdoving voelde ik niks van en het boren voelde ik dankzij de verdoving ook niet meer. Haha! Wat een opluchting om het achter de rug te hebben zeg... en ik heb nog even lekker over onze paardjes kunnen kleppen met de tandartsassistente.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:49

Kun je weer een half jaartje vooruit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Aard, Annetjuuh, Appeltje00, Charat, ComscoreBot, friezenfan2, Jara, love_mandy, luuntje, mokkaboon, PipMarly, roosjenat, StefanieT, sunshine, Tine1987, xSuuzerd, YandexBot en 185 bezoekers