telefoonverzekering.

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16605
Geregistreerd: 04-10-01

telefoonverzekering.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 13:00

Oke ik werd net gebeld dat min telefoon niet meer gemaakt kon worden, ikwas er wel voor verzekerd, dus vond dat wel een beetje raar.
Toen ik opgehangen had vroeg ik me af hoe dat dan moest, want mjin abbonemment loopt nog een jaar door, heb dus wel een abbonnement maar geen toestel. Maar zij hadden wel een leuk toestel voor 50 euro met kleurenschermpje enzo, dus ik zeg ik kom morgen wel langs.

Maar kreeg toch een beetje een raar onderbuik gevoel en heb de verzekering gebeld, die vonden het raar dat ik het niet vergoed kreeg want ik was wel verzekerd. Maar ik moet nou wel 45 euro eigen risico betalen, maar krijg dan ook een nieuw toestel alleen wel de zelfde.

Nou twijvel ik een nieuw helemaal ander toestel of toch gewoon een zelfde nieuw toestel. ik denk dat ik voor het laatste ga. Weet alleen wel dat ik nooit meer een telefoonverzekering afsluit want je betaald je er blauw aan en als er dan wat is moet je ook nog veel eigen risico betalen.

Het gaat trouwens om een Samsung A800


Nadir

Berichten: 11098
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:05

Als ik dit zo lees vraag ik me af of je wel echt door iemand van KPN of een andere provider gebelt bent?! Als dit wel zo is, zou ik de verzekering laten uitzoeken wat je er aan kunt doen... Er zullen vast wel wat mogelijkheden zijn...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

SAKKIA

Berichten: 16605
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 13:11

Ja de verzekering gaat nou bellen met het Vodafone citypoint in Groninegn waar mijn telefoon dus nu is. De vrouw van de verzekering vertelde dus dat ze de telefoon weer moeten opsturen en dat er dan een nieuwe naar het citypiont wordt gestuurd. Maar die 45 euro eigen risico blijft gewoon alleen was ik daar niet van op de hoogte.
De verzekering belt er nou dus achteraan en vond het echt bespottelijk dat ik zo behandeld werd, ze moesten dus zowiezo zorgen voor een ander toestel, ipv daarvan proberen ze mij een nieuwe te laten kopen.

Kido

Berichten: 5145
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:18

en hoe is t nou af gelopen?

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:18

je moet goed kijken wat precies onder jouw verzekering valt, wat voor soort schade wel en wat niet, als je voor alles bent verzekerd moeten ze jouw kosteloos een nieuw toestel geven!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

kojack

Berichten: 5687
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:56

Ik heb ook zoeits meegemaakt met een telefoon verzekering.
Mijn telefoon lag in 3 stukken en kon dus niet meer gemaakt worden. Er werd mij toen een ander toestel beloofd, was ik dus best wel blij mee. Toen ik na een hele poos een telefoon kon halen was ik helemaal blij, had namelijk al een andere uitgezocht. Nou je raad het al ik kreeg dezelfde terug als ik had, op zich geen probleem want ik kreeg een nieuwe. Alleen was het toestel met engels menu, toen ik vroeg om een nederlandse werden ze kwaad, ik kreeg toch een nieuwe ? Ik ben toen ook kwaad geworden en kreeg 2 weken later een nederlandse uitvoering.
Ik moest toen ook een iegen bijdrage betalen maar die zijn ze toen helemaal vergeten Haha!

Ja hoor!!!! Tis weer zover :)

SAKKIA

Berichten: 16605
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 19:57

Nou ja hoe het afloopt weet ik dus niet, de verzekering zegt dat ik recht heb op een nieuw toestel, citypiont zegt van niet, dus die moeten het eerst mar uitvechten met zijn allen, ben morgen toch in de stad en dan ga ik alsnog even langs om te informeren hoe dat nou zit. Ik vind wel dat ik schofterig ben behandeld, ik kreeg namelijk ook geen vervangend toestel omdat ik daar geen evrzekering voor had. Dus ik zeggen als me dat toen die tijd was aangeboden had ik dat wel gedaan het is immers maar 1 euro in de maand extra. Later washte zo dat die verzekering nog niet bestond toen ik een abonnement nam, maar ik mocht het nu alsnog afsluiten als ik maar wel even 50 euro zou betalen en ook nog wat andere kosten. Woest was ik natuurljik en dat heb ik ook gezegd, ik wist ja niet hoe lang het ging duren en stel dat het een week duurt heeft hte mij 50 euro gekost en de kosten van het eigen risico. De verzekering had mji trouwens verteld dat ik een vrevangend toestel kon krijgen voor 25 euro, dus ik voelde me ook nog eens aardig afgezet.
De verzekering heeft een hele goede service maar daar bij het citypoint zijn ze echt zwaar bagger.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlettee, Baidu, iris_oo, lieveli, Liinsjee en 14 bezoekers