Wat zou je doen als...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:20

Ja! Dat lijkt mij ook wel kick! Een dagje mijn verzorgpony willen zijn

Cool Haha!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:22

superlenie schreef:
Of ruilen met Jennifer Aniston of de vriendin van Orlando Bloom, dan wel graag een dag èn een nacht Haha!

En een dag een man zijn lijkt me ook erg leuk!


ja deze vind ik een goede of de vriendin van ronaldo, nuno gomes, pff wieheb je allemaal nog meer Clown Vingers aflikken

Mer1980

Berichten: 18859
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:33

Ik zou wel eens een dagje mijn baas willen zijn en dan mij een vette salaris verhoging geven die uiteraard getekend en wel vast staat Knipoog

Goldy_lover
Berichten: 20
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Easterbierrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:42

Ik zou wel voo reen dag een beroemd iemand wil zijn .
Liever een hele week Cool
Dan kan je namelijk ook zien hoe zij zich voelen
Want misschien voelen hun zich wel erg k*t Lachen
Maar als ik iemand anders wil zijn .
Is dat Lieke van Leckmond
Want dat lijkt mewel leuk .
Vooral voor een keer in goede tijden slechte tijden

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:45

Ik zou mn exvriend wel is willen zijn. (Dus als je dit leest Tong uitsteken)

Ik vraag me af wat hij van me vind/vond.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:03

ik zou wel eens een popster willen zijn, dat er allemaal mensen staan te gillen en juichen als je op het podium komt.
Maar wel maar 1 dagje hoor!!b Daarna wil ik weer lekker mezelf wezen.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 01:08

ik zou echt wel een dag in mijn (ex)vriend willen meereizen, niet hem zijn, maar gewoon meereizen en al zijn gedachtes horen. Zodat ik hem kan helpen...

En quarterhorse, die bassist van Metallica is veeeeeel lekkerder!!!!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 02:26

Ik vind het wel grappig dat veel meisjes een dag een jongen zouden willen zijn. Maar ik zou wel eens een dag een meisje willen zijn. Knipoog
Want ik vraag me echt duidelijk af of *sommige* (.. let op DUS niet allemaal!! Vingers aflikken ) zich niet aanstellen wanneer ze ongesteld zijn. Want ik krijg vaak van meisjes de indruk dat ze "DE periode" als Legale Afzeik-week zien! *LOL*
Maar volgens de moeder van een vriend van mij schijnt *het ongesteld zijn* echt niet zo fijn te zijn, en zouden wij, mannen, OOK nog eens een WEE moeten meemaken. Verward

Ben benieuwd Vingers aflikken .. Of doet het echt zo pijn, zodat je het hele ziekenhuis bij elkaar moet schreeuwen! Tong uitsteken Haha Geintjuh!! Pling

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:51

MiGzi_MiQ schreef:
Ik vind het wel grappig dat veel meisjes een dag een jongen zouden willen zijn. Maar ik zou wel eens een dag een meisje willen zijn. Knipoog
Want ik vraag me echt duidelijk af of *sommige* (.. let op DUS niet allemaal!! Vingers aflikken ) zich niet aanstellen wanneer ze ongesteld zijn. Want ik krijg vaak van meisjes de indruk dat ze "DE periode" als Legale Afzeik-week zien! *LOL*
Maar volgens de moeder van een vriend van mij schijnt *het ongesteld zijn* echt niet zo fijn te zijn, en zouden wij, mannen, OOK nog eens een WEE moeten meemaken. Verward

Ben benieuwd Vingers aflikken .. Of doet het echt zo pijn, zodat je het hele ziekenhuis bij elkaar moet schreeuwen! Tong uitsteken Haha Geintjuh!! Pling


Ik denk dat jullie ongeveer 50 keer zo hard zouden gillen als jullie dat een keer mee zouden maken

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:46

Ik zou dus absoluut GEEN vrouw willen zijn! Want, stel je voor dat je net ongesteld raakt, net moet bevallen, of net met aaaaaaal je vriendinnen tegelijk naar de wc moet, of [...]!!

Dus, als ik kon kiezen, zou ik een dag werkloos zijn en de hele dag gaan slapen Haha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:45

Ynzo schreef:
Ik zou dus absoluut GEEN vrouw willen zijn! Want, stel je voor dat je net ongesteld raakt, net moet bevallen, of net met aaaaaaal je vriendinnen tegelijk naar de wc moet, of [...]!!

Dus, als ik kon kiezen, zou ik een dag werkloos zijn en de hele dag gaan slapen Haha!



Jaaa Precies.. Maar daarom ben ik benieuwd hoe dat nou is!! Pling Of het ECHT allemaal nodig is!! Vingers aflikken
Volgens een vriendin van mij gaan alle meisjes gezamenlijk naar de WC omdat ze dan over jongens kunnen praten.. Verward JaaHjaaah.. Verward

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 13:45

Hahaha maar kijk, als je een meisje bent vind je dat(meestal) leuk, dus als jullie een (doorsnee Tong uitsteken) meisje zouden zijn, zouden jullie dat ook leuk vinden hoor!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:46

ik zou wel een dag mijn vriend willen zijn.
om misschien proberen te begrijpen ,waarom jongens zo lastig kunnen zijn

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 02:44

lovergirl schreef:
ik zou wel een dag mijn vriend willen zijn.
om misschien proberen te begrijpen ,waarom jongens zo lastig kunnen zijn


Nee Meisjes zijn begrijpende wezens!! Lips are sealed Geintjuh!!! Vingers aflikken

Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:22

Uh...ik wil een dagje vogel zijn Lachen
lijkt me helemaal geweldig dat vliegen.