probleem met vriendin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

probleem met vriendin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 17:00

ik moet even iets kwijt hoor..

vriendin van me valt sinds dat ze een vriend heeft helemaal weg..
ik bedoel.. ze is normaal echt heel uitgelaten en spontaan enzo, en sinds ze een vriend heeft is dat helemaal weg.
als we op school zijn dan trekt ze d'r mond haast nooit meer open en ze zit de hele dag een beetje stil te wezen en treurig te kijken.
ik heb al meerdere malen aan d'r gevraagd of er iets is, of ze ergens over wil praten, whatever..
maar dan schud ze zo'n beetje, of ze zegt dat er niets is..
naja ze wil het kennelijk niet kwijt..

en ze is gewoon een hele goeie vriendin van me (tenminste.. dat hoopte ik dan :s) maar ik weet echt niet meer wat ik er nou mee moet..
ik bedoel.. ze wil helemaal niets meer.. niet meer gezellig de stad in na school of naar de film ofzo.. dat soort dingen..
dus probeer ik d'r zoveel mogelijk met rust te laten..
maar dan krijg ik te horen dat ik d'r 'ineens heb laten vallen' en dat het 'allemaal van haar af moet komen'
ik begrijp het dus niet meer..

sorry voor mijn geblaat, maar ik moest het even kwijt..
Tong uitsteken

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:04

Moeilijk... Hoogstwaarschijnlijk is er wel iets aan de hand... Ze wil of kan er niet over praten... Daardoor weet ze niet wat ze wil, het ene moment wil ze je wel spreken en het andere moment wil ze met rust gelaten worden... Voor jou moeilijk te begrijpen... Ik zou nog 1 keer proberen of ze wil praten, wil ze dat niet, dan komt ze vanzelf wel bij je als er iets is... Ze weet heus wel wie haar echte vrienden zijn... Succes er mee!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:25

Ik denk ook dat er wat met haar aan de hand is. Denk dat je niet te veel moet 'trekken' maar wachten tot ze er zelf mee komt.
laat haar tot die tijd weten dat je er voor haar bent, stuur haar een lief kaartje, knuffeltje oid.
suc6!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:42

Het kan zijn dat er iets aan de hand is, maar als ze je het niet wil vertellen kun je haar ook niet dwingen Scheve mond

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:26

Ik heb zelf ook een keer zo iets mee gemaakt. Bij die vriendin van mij bleek de relatie op zich helemaal niet goed te gaan en had ze heel veel ruzie met haar vriend. Ze wilde het niet vertellen omdat ze bang was voor de gevolgen. Ik heb haar gewoon haar gang laten gaan maar hield wel veel contact. Uiteindelijk is het van zelf goed gekomen.

Mijn advies is dan ook houd wel contact en vraag of ze mee wil naar de stad of zo maar dring je zelf niet op.

Succes!!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:40

Ik merk dat ook, sinds mijn beste vriendin een vriend heeft is ze een beetje veranderd. Vooral in dr gedrag, hoe ze reageert op dingen die ik doe en/of zeg.
Het is gelukkig niet zo heel erg, maar ik snap dus inderdaad hoe jij je nu moet voelen. Probeer eens goed met haar te praten en eens met zn 2en leuke dingen gaan doen..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:17

Ik heb van een vrinedin weleens te horen gekregen dat ik ook zo veranderd was toen ik mijn vriend kreeg.
Stiller, minder gek en uitgelaten, minder mezelf.

Grote kans dat er idd problemen zijn in haar relatie, niet eens mega grote problemen, maar als je vriend bv diverse keren wat op te merken heeft of je heeft dat onbewust aardig wat invloed op je.

Die vriendin heeft op een gegeven moment gewoon gezegt van: joh je bent zo anders sinds je een vriend hebt....toen heb ik haar ook verteld dat de ik die ik was niet zo in goede aarde viel bij mijn huidige vriend Haha!

Ik zou eens een eerlijk gesprek met haar hebben, niet van alles uit haar trekken, maar bv wat die vriendin toen tegen mij zei: Je bent veranderd sinds je hem hebt....misschien heeft het wel helemaal niets met hem te maken maar heeft ze een ander probleem.
Eerlijk praten lost nog het meest op.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:38

Ik denk dat als ze hara verhaal kwijt wilt, ze het zelf aan moet geven.
Mijn vriendinnen hebben het ook. Als ik aan ze merk dat er iets is, en ze ernaar vraag, krijg ik gen antwoord.
Maar komen ze later(lees een uurtje ,2dagen, 3 dagen ofzo) naar me toe, en vertelen ze het wel