Waar goede deal voor gameboy advance (sp)?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Waar goede deal voor gameboy advance (sp)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 09:46

Ik heb vorige week een gameboy advance bij de makro gezien (niet de sp versie maar de gewone)

Nou dat leek me wel leuk voor tijdens de nachtdiensten als het lekker rustig is. Gekeken naar de prijs: 45 euro!

Nou mooi prijsje dacht ik. Tot ik zag dat de spelletjes (ik wil gewoon zo'n mario spelletje erbij) ook 45 euro kostten. Nou ja ik heb het ding toch maar laten liggen.

Nu bedacht ik me dat ik er eigenlijk toch wel graag 1 wilde hebben dus gisteren weer terug. Helemaal uitverkocht!
En het blijkt nu dus ook dat dat ding gewoon niet meer gemaakt wordt en dat het dus heel erg afgeprijsd was. Heb ik weer

Nu heb ik al gezocht op verschillende sites maar niet alleen is de advance nergens meer verkrijgbaar, de sites waar hij evt nog wel is vragen er ook veel meer voor.

Nou ja ik toch maar kijken naar de advance sp. Deze was bij de makro iets van 130 euro en bij de meeste sites waar ik gekeken heb 135.
Alleen bij de free record shop zag ik hem voor 99,95!

Alleen daar is hij weer niet leverbaar.

Tja zo blijf je aan de gang!

Ik heb volgende week vrijdag weer nachtdienst en ik wilde eigenlijk voor die tijd eens gaan kijken voor zo'n ding.

Wie weet waar ik het het beste kan halen? En moet je nog ergens op letten of zit alles er gewoon bij (oplader etc)??


carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:14

Ik heb m toevallig net gehaald! (helemaal geweldig)! Hij koste 122 euro bij de mediamarkt incl lader. De spelletjes zijn heel verschillend van prijs. Ik heb iemand die ze aanbied voor 20 euro (incl boekjes en verzenden) en dan heb je de nieuwste spellen. als je interesse hebt pb maar!

je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten ;)

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:15

De gewone Gameboy Advanced wordt als het goed is nog gewoon gemaakt, maar om eerlijk te zijn kan je beter de Advance Sp nemen. De gewone Gameboy Advaned gaat zo kapot en heeft een lnagzamer schermpje dan de Sp versie.

Bij de MediaMarkt is alles vaak net wat goedkoper, mijn vriend heeft daar laatst zijn Advanced Sp Tribal Edition gekocht met 2 spelletjes erbij (beide spelletjes iets van € 5,-).

Alles zit gewoon bij de Gameboy inbegrepen, behalve een opberg tasje om hem netjes te houden. Hebben ze ook voor € 10,- bij de MediaMarkt.

Op de Gameboy Advanced Sp kan je trouwens ook een soort van flash kaartje gebruiken, waar je dan spelletjes op kan zetten (zo'n dingetje kost € 56,- bij een kennis van mijn vriend) die gedownload zijn.

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_arjolein en 31 bezoekers