voel me poedersuiker,mijn vriend moet naar afghanistan(4 ma

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

voel me poedersuiker,mijn vriend moet naar afghanistan(4 ma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 15:40

vandaag toch te horen gekregen dat mijn vriend voor 4 maanden naar afghanistan moet.
zit diep in de put,hoe moet dat nou als hij er niet is Huilen Huilen

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:44

waarom moet hij 4 maanden naar afghanistan dan?? zit hij bij het leger ofzo?
idd hartstikke vervelend, maar jullie kunen toch bellen smsen mailen en weet ik veel wat nog meer. sterkte Ach gut

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:45

Ach joh, het is niet leuk... maar die 4 maanden gaan omvliegen...

Leuke dingen plannen met vriendinnen... bezig zijn met de paardjes en misschien kan je af en toe nog wat contact met je vriend houden door te schrijven ofzo... En er zijn nog bokkers die in dezelfde situatie zitten dus misschien heb je daar ook wat steun aan?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:37

Sjee Afghanistan is nou niet de eerste de beste leuke plek om naar toe te gaan Kan me voorstellen dat je je down voelt, voelde ik me ook toen ik hoorde dat mijn vriend (maar) 2 maanden naar Engeland ging!

Maak er nog een gezellige tijd van voordat hij weg gaat en geniet van elkaar, die 4 maanden zijn om voor je het weet! Het is gelukkig zomer dus je kan ook een beetje je tijd besteden met vriendinnen, i.p.v. met een druilerige winter alleen thuis te zitten!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:39

Ohw wat vind ik dit klote voor je zeg!!!! Niet te geloven!!! Je weet niet hoe het daar zal lopen enzo.. ohw meisie toch! Boos! wat ontzettend poedersuiker voor je!! Meer kan ik er niet over zeggen!

Sterkte! Ach gut

myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:44

ah wat rot voor je, niet mijn vriend maar mijn zusje gaat in september voor 4 maanden naar Irak. Ze is nog maar 18 jaar en ben best wel bang hoe ze daar uit gaat komen. Hoe oud is je vriend en waar zit hij?
In iedergeval succes en veel leuke dingen doen met vriendinnen.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:48

Hai,
ik weet hoe je je voelt. Mijn man is vorig jaar 6 maanden in Afghanistan geweest...Het is even slikken... maar niet je koppie laten hangen hoor! Veel schrijven en leuke dingen opsturen... gewoon er lekker mee bezig zijn...

Sterkte!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:31

Hey diana, wat vervelend dat hij toch weg moet.
Juist nu jullie net verhuist zijn enzo.
Als je zin hebt om een keer af te spreken als je je verveeld of het even moeilijk hebt dan hoor ik het wel

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:36

Een vriend van mij is gister ook voor 4 maanden naar Afghanistan vertrokken. Zijn ervaring is, dat als je er eenmaal zit dat de tijd best omvliegt, en dat is vaak voor achterblijvers ook zo.
Gewoon je vriendinnen wat vaker opzoeken, leuke dingen doen, dan is die tijd zo voorbij Lachen

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:28

Jeetje heel veel sterkte. Ik heb nog nooit iemand voor zo'n lange tijd moeten missen. Zoek inderdaad wat afleiding... misschien een tijdelijke nieuwe hobby? heel veel sterkte iig.

myla schreef:
Ze is nog maar 18 jaar en ben best wel bang hoe ze daar uit gaat komen.


He getsie, ik ben zelf bijna 18, en dan naar zo'n land als Irak, ik zou dat echt NIET aankunnen. brrrrrrrrrrr ook jij en je zus veel sterkte! heb respect voor der. Heb eerlijk gezegd respect voor alle militairen die uitgezonden worden naar gevaarlijke gebieden.... pfffffffffff

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:46

mijn vriendin der man zit ook bij het leger en die heeft nu al drie missies achter de rug van steeds 4 mnd!
het is natuurlijk afschuwelijk dat je je vriendje zolang moet missen maar uit alle nadelen pluk je 1 groot voordeel, debankrekenign word flink gespekt (is ook het enige voordeel)!
de tijd vliegd echt om en ze mogen best wel bellen en schrijven dus je hebt nog wel wat contact gelukkig!
hopelijk maakt ie het goed want voor die jongens is da best wel een leuke tijd hoor!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 13:57

mijn vriend word bijna 23,hij zit op op een vliegbasis bij vredepeel geloof ik.
afspreken met vrienden doe ik zowieso al veel,we hebben gezamelijke vrienden,een hele gezellige club dus zal wel goedkomen.
bedankt voor het medeleven.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:00

mmm zou ik ook niet zo blij mee zijn nee.....tja...ga veel leuke dingen doen met vriendinnen, de tijd gaat altijd zo snel, voor je het weet is ie terug !

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:04

myla schreef:
ah wat rot voor je, niet mijn vriend maar mijn zusje gaat in september voor 4 maanden naar Irak. Ze is nog maar 18 jaar en ben best wel bang hoe ze daar uit gaat komen. Hoe oud is je vriend en waar zit hij?
In iedergeval succes en veel leuke dingen doen met vriendinnen.



Irak, is ze nou helemaal gek geworden met al die ontvoeringen van buitenlanders.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:05

PB MissJ maar even, die zit in hetzelfde schuitje.......

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:10

Hoi!
Mijn vriend vertrekt over 2 weken naar Irak, ook voor 4 maanden.
HIj is van november 2002- februari 2003 in Afghanistan geweest.
ALs je wil kan ik je daar wel wat over vertellen.
PB me maar even.
Ik heb tevens wat adressen van hele goede thuisfrontsites voor je.
Meid, maak je niet te druk, het is vaak voorbij voor je er erg in hebt.

Jaike, wat ben je toch een topper!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:13

echt balen man irak afghanistan Ach gut
alles komt wel goed Lachen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:18

Een vriend van ons zit nu ook in Irak. Hij komt zelfs ooit op msn!
Dus zorg maar dat je vriend een laptop meeneemt!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:31

Petraaken:
ja ze is ook wel een beetje gek Knipoog Anders ga je niet vrijwillig het leger in.
Ja met al die ontvoeringen ga je je nog meer druk maken. Maar aan de andere kant ze zit er natuurlijk niet alleen. Dat geeft wel weer een veilig gevoel. Ik ben gewoon erg bang dat ze geestelijk een dreun krijgt. Het gaat nu ook gewoon zo snel, ze worden nu echt klaar gestoomt voor Irak. Andere dingen zijn even niet meer belangrijk. Merken jullie ook aan je partner/vriend/familielid, dat ze in het weekend moeite hebben met het feit dat ze thuis zijn?

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:38

jeetje..
zijn niet de meest blije plaatsen waar je heen wil gaan zeg
irak en afghanistan..
sterkte!

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:07

Poeh wat spannend. Mijn tweelingbroer is 2 keer uitgezonden geweest voor 6 maanden naar Bosnië, nu zo'n 11 jaar geleden denk ik. De eerste keer als VN militair en de tweede keer als SFOR militair. Ik vond het een spannende tijd. Heel enkel eens telefonisch contact van 3 minuten. Tegenwoordig is er geloof ik wel meer contact met het thuisfront. En idd leuke dingen doen. 4 maanden is zo om.
groetjes Cindy

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:28

myla schreef:
Petraaken:
ja ze is ook wel een beetje gek Knipoog Anders ga je niet vrijwillig het leger in.
Ja met al die ontvoeringen ga je je nog meer druk maken. Maar aan de andere kant ze zit er natuurlijk niet alleen. Dat geeft wel weer een veilig gevoel. Ik ben gewoon erg bang dat ze geestelijk een dreun krijgt. Het gaat nu ook gewoon zo snel, ze worden nu echt klaar gestoomt voor Irak. Andere dingen zijn even niet meer belangrijk. Merken jullie ook aan je partner/vriend/familielid, dat ze in het weekend moeite hebben met het feit dat ze thuis zijn?


nee, nog nooit wat van gemerkt.
Mijn vriend slaapt wel onrustiger als hij zich ergens druk over maakt.
Dan praat hij de hele nacht in zijn slaap, en dan weet ik wel weer hoe laat het is.
Zijn missie in Afghanistan heeft hem zeker volwassener gemaakt, ze zien en doen daar nou eenmaal dingen die vreselijk veel indruk maken.
Maar hij heeft er geen geestelijke dreun gehad, en hij heeft er ook niks aan overgehouden.
Blijf gewoon goed praten, dan komt alles wel goed.

Jaike, wat ben je toch een topper!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie