vinden jullie dit raar??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 22:44

Ja het is een enorm leuk mens, wat me net een bakje met rode besjes heeft gebracht Haha! en ze dringt zich zeker niet op, houd zich liever op de achtergrond, kijk hij vraagd haar het is niet andersom, als dat zo was zou ik het ook raar vinden.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:49

Lijkt me niet direct iets om me zorgen om te maken Knipoog
Als jij er niet om geeft en d'r gelukkig mee bent, dan is het toch allemaal dik in orde

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 22:50

Ja maar mijn vraag was juist omdat zijn ex het wel heel erg vond en die cadeaus dus daarom niet wilde hebben, ik vond dat raar en kon er oko geen reden voor vinden. Dus dacht ik misschien zijn er wel meer mensen die dat heel erg vinden.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:53

Ja, maar ik bedoel gewoon dat het eigenlijk toch niet uitmaakt wat de rest denkt
Het is jullie relatie, en zolang jullie gelukkig zijn is het toch allemaal goed?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:29

Als jullie relatie goed is en er niet onder lijdt geen probleem toch?
Dit soort dingen zou ik zelf ook niet mee zitten, hij steekt er moeite in, hij wil iets echt speciaals hebben voor jou, wie weet beter wat een vrouw wil dan een vrouw zelf?

Als het maar niet te ver gaat, ik hou zelf niet van die heel onzekere types, de echte die hards mama kindjes.

Heb zelf een ex die te erg was voor woorden, leuke gast, maar dat ging afentoe echt te ver.

Als je samen naar de musical gaat en je krijgt bij voorbaat al van zijn moeder te horen *natuurlijk spreekt ze je niet direct aan maar hoor je het toevallig als ze het tegen hem zegt* ja maar dat is toch niet voor jou kindje?
Na afloop durft hij tegenover haar niet toe te geven dat die het mooi vond...dus bazelt die er maar wat omheen...met als resultaat: ik zei toch dat het niets voor jou zou zijn?

Dat is dan 1 ding...maar een moeder die bij voorbaat alles al weet, want zij kent haar kind zo goed en alles is ook nog eens negatief naar jou toe heb je het snel gehad hoor.....

Geef mij maar een stoere vent dan Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:09

Ik vind het wel schattig Haha! Mijn broer is overigens net zoals jouw vriend met dat soort dingen... ik kies liever alles zelf uit voor iemand Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 07:16

Op zich niets mis mee hoor! En jij vat het ook goed op OK dan!
Maar.. hij moet ook leren om op zijn eigen benen te leren staan! Zelf keuzes maken en zelf verantwoording dragen...en daar kan je hem natuurlijk goed bij helpen Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 09:48

Zoals ik al zei koopt hij ookwel vaak dingen zelf, maar nu hebben we net een jaar verkering en dan weet ie wel wat hij gaat kopen. Stel hij gaat een ring voor mij kopen, dat weet hij dan al wel zeker, maar dan moet er nog 1 uitgezocht worden en daar zit het hem een beetje in, dat kan hij niet zo goed, hij weet best wel wat ik mooi vind enzo, maar hij weet dat nooit zo, zijn moeder zegt dan gewoon, noudeze kan je doen en deze, maar tja deze is ook mooi en dan kiest hij zelf wel eenbeetje. Hij is met alles bang dat hij wat verkeerds koopt en daar komt het ook een beetje uit voort.
Ik dacht ook eerst dat zijn moeder eht altijd voor hem op zou nemen, maar laatst hadden wij nogal ruzie over de vakantie (meneer wou ineens naar turkije, terwijl cran canaria al zo goed als besproken was en hij er toen ik het voorstelde absoluut niet heen wou) hij vertelde mij toen dat ik idd gelijk had en bood zijn excuses aan, we gingen naar zijnouders en hij vertelde dat ook aan hun, zijn moeder was echt wel boos op hem omdat hij zo gedaan had tegen mij. Dit is gewoon even eenvoorbeeldje dat hij echt niet een mama's kindje is.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:53

Sorry hoor maar jou voorbeeld over dat het geen "mama's kindje" zou zijn slaat niet echt ergens op
Jullie hadden gewoon onenigheid over een vakantie bestemming Verward
Maare zoals iemand hierboven al eerder zei, waar maak je je druk om, jij vind het toch niet erg dat hij bijv een ring door zijn moeder laat uitzoeken, wees blij!! En geniet dan lekker van elkaar, ongeacht wat een ander hiervan zou vinden, want nogmaals IK zou dat dus WEL erg vinden, aangezien je dan een ring krijgt naar de smaak van je schoonmoeder en NIET van je vriend (ondanks dat hij hem ook mooi vind).

Ieder zo zijn idee hierover, maar JIJ hebt een relatie met hem en niet ik Lachen
Ik hou nu eenmaal van meer zelfverzekerde types Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 10:26

Ja oke dat is ook wel zo, hij komt trouwens op andere mensen heel erg zelfverzekerd over maar dat terzijde. Wat ik hierboven probeer te zeggen is dat zijn moeder en hij niet altijd met elkaar meepraten en dat hij dus niet altijd steun van zijn moeder kan verwachten, wat bij een moeders kindje dus wel vaak gebeurd.
Maar goed ik heb het misschien een beteje verkeerd uitgelegd en het topic was ook net bedoelt om te bewijzen dat hij nou wel of niet een moederskindje is Knipoog

en ik ben idd heel erg gelukkig dat ik eenrelatie met hem heb en jij niet Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:42

Hm ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken dat mijn schoonmoeder mee zal gaan met mijn vriend voor een kado voor mij Nagelbijten / Gniffelen
Hij kan dat ook wel alleen toch?
En als hij het echt moeilijk vind dan ga ik zelf wel mee hoor!!
Maar als jij er geen problemen mee hebt is dat niet erg toch?

Maar persoonlijk zou ik het niet willen