Wat een hoop ellende op bokt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:21

ik nog niet dat ik me kan herinneren .. ik ben er ook nog niet zo lang.. heb die intentie ook niet

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:24

ik heb nog nooit gelogen op bokt!!!
wow ,ik ben een zeldzaam iets geloof ik! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:28

Mexx2 schreef:
ik heb nog nooit gelogen op bokt!!!
wow ,ik ben een zeldzaam iets geloof ik! Schijnheilig

Dat klopt niet, want iedereen liegt namelijk. Dagelijks. Als men iets vertelt verdraait men altijd wel iets in een zin, om het mooier te laten lijken. Dat is een standaard-eigenschap van de mens. Knipoog En dat bedoelde ik dus ook met 'ik heb vast wel eens gelogen'. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:50

hihi iedereen aan het biechten Tong uitsteken

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:13

Ludo schreef:
+:)+ Het Centrale-Zelfmoord-Topic OK dan!


Heb het topic doorgebladerd maar op deze uitspraak meot ik toch echt even reageren

Sommige mensen zijn depri en kunnen gewoon NIET met mensen in hun omgeving praten... Ze zoeken hun uitlaatklep ergens anders, en als hun gewoon bokkers zijn die hier vaak komen tsjah dan zoeken ze steun in zon centraal topic!

Ok 95% is mischien aandachtrekkerij maar die overige 5% Ook weer niet
Weet jij wel hoeveel mensen jij hiermee kwetst
Denk na man!!! Niet iedereen zoekt aandacht een heeft echt IETS aan die topics!!! ZIEK vind ik deze opmerking
Hierover kan ik me echt kwaad maken.. Als je het mij vraagt is het gewoon het opzettelijk kwetsen van iemand! Boos!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:28

Kom op Kana, stel je niet zo aan.
Grapje moet kunnen lijkt me.

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:29

Klopt,Grapje kan..
Maar zon ''grapje'' vind ik geen grapje meer... Maar dat is geheel mijn mening.

zotgat
Berichten: 37
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:55

ik ga mee met Kana...als je in de put zit, dan weet je niet dat dit als grapje bedoelt is...dus denk na aan de gevolgen van wat je zegt....
(sorry als ik hiermee grof overkom, dit is natuurlijk geheel mijn mening)

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:13

Ik zie niet in waarom er over een onderwerp als zelfmoord geen grapjes gemaakt mogen worden. Ik ken zelf meerdere mensen die succesvol zelfmoord hebben gepleegd, en het klinkt misschien heel raar, maar je gaat er op een gegeven moment gewoon echt wel een keer een grapje over maken. In het begin misschien wat verbitterd, maar later misschien een echt grapje. Humor hoort gewoon bij het leven, en humor over dood en tragische dingen ook. Ik snap niet dat jullie dit zo erg vinden.

Ik zeg niet dat dat bij jullie zo is, maar ik krijg weleens de indruk dat bij de mensen waar het in dit topic over gaat er 2 eigenschappen totaal missen: het vermogen tot een beetje zelfspot (en dus ook het vermogen om een beetje spot/kritiek van anderen te incasseren) en relativeringsvermogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:55

Klopt, de reactie van Kana vind ik ook een beetje overdreven. Ik maak ook wel eens een grapje over mijn eigen situatie. Dat doen er vast heel veel.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:09

zolang je geen spot drijft met iemand op moedwillig iemand kwetst worden uiteindelijk over de meest gruwelijke onderwerpen geintjes.. gemaakt.. even de spanning eruit .. kan niet echt kwaad en in dit geval denk ik ook niet.