ben ik weer met mn probleem...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

ben ik weer met mn probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 19:47

sorry,heb al vaak verteld dat t zo nu en dan niet zo lekker gaat met mij,en ook binnen het gezin.

ik ben pas geopereerd,en zit tot mn knie in het gips.
ik ben hele dagen thuis,en ga dus behoorlijk piekeren over mn overleden paarden,over de thuissituatie,over de situatie met mn bio-vader...
vandaag hadden we gezinsgesprek(hier doen ik,mn moeder en haar vriend aan mee)en dat is zwaar...
eigenlijk te zwaar,maar het lucht wel even op.

ik ben er achter gekomen dat ik niet echt de levenslust heb die normaal is voor een 18 jarige...
ik ga iig verandering aanbrengen in mn leefpatroon,dmv afentoe koken,mn idealen op papier zetten en toch weer hulp zoeken.

ik zoek nog steeds naar vriendschap,een lieve vriend en wat avontuur...

het blijft moeilijk.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 20:41

Goed dat er aan je problemen gewerkt wordt. Hopelijk kan je je binnekort een stuk beter voelen en kom je een leuke vriend tegen. Veel suces in ieder geval.

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 21:17

het is zeker goed...maar soms word je zo moedeloos.
bedankt voor je reactie...

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:22

sterkte, en je komt er echt wel uit.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:41

Beste meid, volhouden hoor!!

Er komen in het leven nou eenmaal meerdere periodes voor dat je het niet meer zult zien zitten. En zeker als je op een moeilijke leeftijd, die 18 nou eenmaal is, zoveel verschillende negatieve dingen bij elkaar opgeteld op je bordje krijgt, is het helemaal niet zo gek dat je er down van wordt.

Als je het er maar niet bij laat zitten!!
Het klinkt misschien een beetje betweterig Party!! maar heus, er komt weer een periode dat je hierop terugkijkt en denkt, ik ben er uiteindelijk sterker uitgekomen.
Toen ik zo rond de achttien was heb ik ook heel diep gezeten, maar soms moet je ergens uit kunnen klimmen om het zonlicht weer te waarderen.
Ook kan het heel erg opluchten om alles op te schrijven....

Iig heel veel innerlijke kracht toegewenst!!!!!!! Ach gut

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:42

Meisje, je weet dat je altijd, maar dan ook altijd bij me aan kunt kloppen als je iemand nodig hebt he Ach gut
Al is het midden in de nacht. Straks kom je eens lekker naar Delft, gaan we daar de boel onveilig maken Lachen

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 22:17

hoi,heel erg bedankt voor de reactie's.
en nee,niets is betweterig,ik vind het alleen maar fijn als mensen ervaring hebben en er beter uit zijn gekomen en er ook wat mee willen doen(raad geven etc).
sizzy,dank je...ik kom zeker snel naar delft!

het is trouwens ook zo dat ik met mn werk zeer weinig sociale contacten op kan bouwen.
nu vind ik dat opzich niet erg,maar het is wel vervelend als je 1-1 werkt.of als je een beetje wilt veranderen,en meer sociale contacten op wilt bouwen,omdat men dat gewoon nodig heeft.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:04

Verveledn dit alles bij mekaar. Ik denk ook dat je misschien wel hulp nodig hebt om eruit te komen. Maar ik denk wel dat je er sterker uitkomt. Je moet alleen nog even voor jezelf op een rijtje krijgen wat je wel en niet wil.
En zo te horen heb je al een vriendin gevonden. Veel sterkte en je komt er wel uit hoor. OK dan!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:11

timilon schreef:
ik zoek nog steeds naar vriendschap,een lieve vriend en wat avontuur...

Een vriend zal je niet gelukkig maken, dat moet je zelf doen!!

Heel goed dat je niet wegloopt voor je problemen, dat vind ik heel dapper!! Je ziet de realiteit onder ogen. Probeer er voor te gaan!

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:45

you go girl!!